• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Volgens mij niet zo erg. Alleen bloed op zijn hoofd, maar dat valt volgens mij aardig mee en anders verzorgd Isabella hem morgen wel als ze beter is.' ik grijns en loop verder. 'Volgens mij ging het wel goed met die twee. We spreken ze morgen wel.' Ik loop door het zand richting de camping.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Oke,dat is mooi'zeg ik. We moesten er niet bij hebben dat Austin ook nog is zwaar gewond was of zo. 'Gaan we morgen eigenlijk nog iets doen of blijven we op de camping?'

    Ian

    'Ik zou het eigenlijk niet weten. Dat ligt aan de andere. Als Isabella zich beroerd voelt, lijkt het me logisch dat zij gewoon op de camping blijft. Maar ik heb wel zin om morgen weer te surfen,' glimlach ik. Ik werp een blik op het donkere water. 'En we zouden een kampvuur kunnen organiseren voor morgen avond.' Ik kijk hem aan en dan naar Jasmine die stilletjes meeloopt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja dat kampvuur is een leuk idee, en we kunnen gewoon gaan surfen morgen toch? Als Isabella zich niet lekker voelt blijft Austin wel bij der'zeg ik lachend. 'En we kunnen doen dat we eerst gaan barbecueën morgen'zeg ik vragend.

    Ian

    'Ik vind het een prima plan. Die twee zoeken het zelf maar uit,' grijns ik. Ik loop de camping op. 'Nou, veel plezier. Ik ga douche en dan slapen.' Ik verdwijn mijn tent in en pak vlug wat spullen. Dan loop ik weer mijn tent uit naar de douchejes. Hoe zou het met Isabella gaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik knik en kruip de tent in. Ik pak mijn trainingsbroek met slaap shirt en een handdoek. Daarna loop ik naar de douches. Ik zet de douche aan en spring er onder. Na een tijdje kleed ik me weer aan en loop terug naar de tent. In de tent ligt Jasmine al en ik ga bij haar liggen. Ik sla een arm om haar heen en val zo inslaap.

    [Nog 1 stukje van Ian en dan volgende dag?]

    {Ja}

    Ian

    Ik laat de warme stralen over me heen gaan. Ik gaap en droog me langzaam af. Ik slenter naar de tent en ga op mijn matras liggen. Ik pak mijn mobiel, stop de oortjes in mijn oren en val met de muziek in in slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Begin jij maar met de nieuwe dag}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Langzaam wordt ik wakker en ik heb het gelijk bloedheet. Ik pak mijn mobiel mee en kruip de tent uit. Ik kijk even hoe laat het is alweer half 12. Ik zie dat de rest nog niet wakker is dus ga ik de tent weer in en kleed me om. Ik trek mijn swimshort aan en doe mijn haar even goed. Daarna pak ik mijn skateboard. Ik ging even ontbijt halen voor iedereen,gewoon hetzelfde wat ze gister hadden zou wel goed zijn...

    Jayson
    Ik kwam bij het winkeltje aan en zette mijn achterste voet op het skateboard zodat die recht in mijn hand kwam. Ik zocht naar de broodjes en nam nog wat beleg mee. Ik had ook wat drinken en drank en kocht een koelbox zodat we zelf drinken konden bewaren en misschien wat eten. Veder nam ik wat chips mee en voor bij het kampvuur marshmallows. Ik vroeg me even af of ik ook vlees moest meenemen dus smste ik maar naar Ian,pech als hij nog niet wakker is. Moet ik ook vlees meenemen voor bbq? smste ik naar hem en liep ondertussen door de winkel heen.

    Ian

    Ik knipper slaperig met mijn ogen en haal de muziek uit mijn oren. Ik ga recht op zitten. Ik trek vlug een zwembroek aan en loop naar buiten. Ik ga aan de picknick tafel zitten en stuur een smsje naar mijn broer en mijn vader. Mijn moeder zou het wel horen van de andere. Ik geniet van het zonnetje. Ik hoorde mijn mobiel afgaan Vlug greep ik die. Jayson.

    Ja, doe maar. Sms ik hem terug. Ik laat mijn mobiel op tafel liggen en staar voor me uit.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik lees het smsje van Ian en ga opzoek naar het vlees. al snel heb ik het gevonden en pak wat verschillende soorten vlees.Ik loop naar de kassa en reken af. Het drinken en vlees stop ik al gewoon in de koelbox en de rest in een tas. Ik stap op mijn skateboard en rij terug. Het gaat dit keer wat moeilijker door de zware spullen maar het lukt wel. Ik kom weer op de camping aan en stap van mijn skateboard. Ik zie Ian aan de picknicktafel zitten en loop er heen terwijl ik mijn skateboard met mijn voet vooruit duw. 'Heey,zullen we na het eten anders even gaan skate?'vraag ik aan hem terwijl ik de tassen neerleg en het beleg en de broodjes eruit pak. Ik had ook wat plastic bekertjes meegenomen en schenk daar wat drinken voor mezelf in.

    Ian

    Ik kijk geschrokken om naar Jayson en grijns dan. 'Natuurlijk gaan wij skate,' lach ik. Ik begin hem te helpen. 'Handig die koelbox,' grijns ik. Ik sta op en loop naar de borden. Vlug zet ik die op tafel. 'We moeten nog wel even een BBQ regelen.' Ik plof weer neer en pak een broodje. 'De andere zijn volgens mij nog niet wakker.'

    Isabella

    Ik knipper versufd met mijn ogen. Ik heb een barstende koppijn, maar verder gaat het wel goed. Ik kijk naar Austin die nog lijkt te slapen. Ik blijf stil liggen en sluit mijn ogen. Dat word een aspirientje. Ik zucht en veeg het haar uit mijn gezicht. Ik ga het maar zo goed als negeren. Zo veel mogelijk...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja,ik dacht anders kunnen we helemaal zelf geen drinken hebben'zeg ik en pak een broodje. 'Ja we kunnen hier op de camping er wel één lenen denk ik'zeg ik een beetje hoopvol.