• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik open mijn ogen en zie Isabella liggen. volgens mij slaapt ze nog. Ik stik bijna in deze tent zo warm is het. Voorzichtig kruip ik de tent uit en zie Jayson en Ian zitten. 'Goedemorgen' mompel ik

    Isabella

    Ik zie hoe Austin de tent uitstapt. Ik zucht en ga recht op zitten. Als eerste dan maar een aspirientje regelen. Misschien dat de jongens iets mee hebben. ik trek vlug mijn pyjama recht en loop de tent uit. 'Goedemorgen.' Ik kijk naar de picknick tafel waar al het eten al ligt. 'Heeft één van jullie toevallig aspirientjes bij zich?' Ik kijk ze hoopvol aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik kijk om naar Austin die zijn tent uit komt. 'Goedemorgen,' groet ik terug. Niet veel later komt ook Isabella de tent uit met de vraag of wij aspirientjes hebben. Ik schud mijn hoofd. 'Nee sorry,' zeg ik tegen haar. 'Waar heb je last van?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'reddende engel Jayson heeft toevallig een doosje mee!'roep ik en spring op. Ik pak het doosje uit mijn tas en pak er 1 uit. 'Wil je er ook wat drinken bij?'vraag ik terwijl ik het aspirientje geef.

    Isabella

    'Ik heb enorme hoofdpijn. Ja, water zou wel fijn zijn,' glimlach ik. Ik neem het aspirientje aan en kijk de andere aan. 'Ik weet niet wat jullie vandaag gaan doen, maar ik houd het vandaag even rustig, denk ik.' Ik kijk ze peinzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik knik en open de koelbox,gelukkig had ik een flesje water meegenomen. Ik schok een plastic bekertje vol en gaf het aan haar. 'Ian en ik gaan zo even skaten'zeg ik tegen haar.

    Isabella

    Ik knik en pak het bekertje water aan. Ik stop het aspirientje in mijn mond en slik het met mijn water weg. Als ik het bekertje leeg drink zet ik het terug en ga zitten. 'Oké. Wat is voor mij?' Niet dat ik honger heb, totaal niet. Nu had ik tenminste iets om me achter te verschuilen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Je kan gewoon wat pakken,ik heb gewoon ongeveer hetzelfde meegenomen als gister volgens mij'zeg ik met een blik op de broodjes. Ik pak mijn drinken en neem wat slokken. 'Owja Ian en ik hadden een idee om vanavond eerst te gaan barbecueën en daarna een kampvuur op het strand,willen jullie dat?'

    Isabella

    Ik glimlach. 'Lijkt me leuk.' Ik pak een broodje en smeer er wat beleg op. Langzaam eet ik het op. Ik heb het idee dat mijn maag zich omkeert, maar eet rustig door. Dat gevoel kende ik nu wel. Mijn maag weigerde gewoon eten, ik moest doorzetten. 'Hoe wil je dat kampvuur maken?' Ik kijk Ian en Jayson vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik haal mijn schouders op. 'We zoeken hout en ik heb lucifers,hopen dat het lukt'zeg ik en neem het laatste hapje van mijn brood. 'Ga je mee skate Ian?'

    Ian

    'Tuurlijk lukt dat,' lach ik. Ik neem snel het laatste stukje brood en sta op. 'Ja, even tanden poetsen en dan ben ik er klaar voor,' lach ik. Ik loop naar de douchehokjes en poets daar mijn tanden. Niet veel later kom ik weer terug en pak mijn skateboard.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik pak mijn skateboard en skate wat vooruit. 'Waar kan je hier eigenlijk echt goed skate,ik bedoel op de camping totaal niet'mompel ik. Ik dacht even na of ik ergens een skatebaan had gezien of zo. Tijdens het skate kwam ik een bankje tegen en sprong er mijn mijn skateboard op en ging over de leuning heen.Daarna belande ik weer op de grond en keek grijnzend naar Ian.

    Ian

    'Ja,ja we weten dat je kan skateboarden,' lach ik. Ik doe wat basis trucjes en kijk hem dan aan. 'Volgens mij hebben ze er wel eentje in het dorpje. Toch?' Ik skate al richting het dorpje en kijk om naar Jayson die alles moeiteloos doet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik en knik dan. 'Owja' mompel ik en skate hem achterna. Af en toe doe ik wat trucjes tot we bij het dorpje aankomen. Ian had ik ondertussen ingehaald dus ik stopte even een wachten. Ik keek even naar de skatebaan.

    Ian

    'Man ga toch niet zo snel,' lach ik. Ik stop naast hem en kijk naar de skatebaan. 'Kan ermee door,' grinnik ik. Ik skate de skatebaan op en ga gelijk naar de half pipe. Ik kijk om naar Jayson. 'Kom je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne