• Ik verveel me en dan ga ik graag tv series kijken.. Het liefst fantasy, science fiction. Maar series zoals Pretty Little Liars vind ik ook leuk! Of gewoon van die drama High School series.
    Deze heb ik gezien of ben ik nu aan het kijken:
    - Doctor Who
    - True Blood
    - Vampire Diaries
    - Buffy The Vampire slayer
    - Roswell
    - Pretty Little Liars
    - The Lying Game
    - Being Human
    - Castle
    - 2 Broke girls
    - Sherlock
    - Charmed
    - Lost
    - Haven
    - Glee


    Believe in yourself.

    Wiarda schreef:
    Waarschuwing; Sherlock is helemaal geen leuke serie. Enorme afrader. Het lijkt ontzettend leuk aan het begin, maar daarna zal het je vanbinnen uiteenscheuren en de mentale littekens zullen nooit meer volledig weggaan. Hetzelfde geldt voor Doctor Who, is mij verteld, maar daar kan ik niet helemaal 100% zeker van zijn omdat ik die serie nog moet kijken.

    Verder zijn Criminal Minds en The Mentalist ook hele goede series ^^

    All I can say is: What the fuck?

    Sherlock en Doctor Who zijn beide mijn favoriete shows.


    Believe in yourself.

    Frankenstein schreef:
    Ik zou ook echt game of thrones aanraden, maar daar zitten soms wel een beetje rare seksdelen in enzo.

    Hahaha geen zorgen, True Blood staat ongeveer in het teken van seks dus ben wel wat gewend!


    Believe in yourself.

    Once Upon A Time
    American Horror Story


    Olive

    Assassin schreef:
    Pushing Daisies, maar daar is geloof ik maar één seizoen van. Wel heel erg leuk, en fantasy.
    Moonlight, Supernatural, dat soort dingen?

    _O_
    Die serie is zo leuk eh.
    Er zijn trouwens twee seizoenen. (:
    + ik zoek zo nog wel wat fantasy series op die ik volg, maar ik zit nu op mijn iPod en dat werkt niet zo fijn.


    Great minds think alike.

    Firefly! Het heeft maar één seizoen en er zal waarschijnlijk niets meer bij komen, maar het is écht de moeite waard. Het is een soort mix tussen western en sci-fi, wat echt belachelijk klinkt, maar toch heel erg goed werkt. :9~
    Of Torchwood, natuurlijk. Aangezien je DW al kent is de kans groot dat je dat ook wel leuk vindt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, fun fact: in Pushing Daisies speelt Kristin Chenoweth, die April Rhodes in Glee heeft gespeeld.


    Great minds think alike.

    Zet gewoon de tv eens aan op TLC.
    Is op Animal planet en begint om 18.00 uur.
    Er is van alles op te zien!
    Echt super leuk!
    Xx


    Life is full of fake people

    Square schreef:
    Firefly! Het heeft maar één seizoen en er zal waarschijnlijk niets meer bij komen, maar het is écht de moeite waard. Het is een soort mix tussen western en sci-fi, wat echt belachelijk klinkt, maar toch heel erg goed werkt. :9~
    Of Torchwood, natuurlijk. Aangezien je DW al kent is de kans groot dat je dat ook wel leuk vindt. ^^

    Ik ben gek op western en het lijkt me juist wel een leuke combi!
    Torchwood was ik inderdaad van plan om te kijken ;D


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    All I can say is: What the fuck?

    Sherlock en Doctor Who zijn beide mijn favoriete shows.

    Mijne ook, daar niet van. Ik herlees dat bericht nu even en ik ben het met je eens; het klinkt redelijk apart. Niet hoe ik het bedoelde. Het zijn geweldige shows, maar ze doen ontzettend veel pijn op sommige momenten, that's all. :3 sorry dat ik dat de eerste keer zo vaag formuleerde ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Mijne ook, daar niet van. Ik herlees dat bericht nu even en ik ben het met je eens; het klinkt redelijk apart. Niet hoe ik het bedoelde. Het zijn geweldige shows, maar ze doen ontzettend veel pijn op sommige momenten, that's all. :3 sorry dat ik dat de eerste keer zo vaag formuleerde ><

    Oh, jemig op die manier! Ja, gosh, daar ben ik het helemaal mee eens!
    Geen zorgen, ik ben af en toe ook wat onduidelijk, maar ik kon er gewoon echt geen wijs uit!


    Believe in yourself.

    Hm, ik weet niet of dit een beetje in je smaak valt, maar zelf vind ik de k-drama Shut Up! Flower Boy Band, een high school drama, erg leuk ('flower' is daar een manier om 'knap' te zeggen, lol).

    Het gaat over een groep jongens die samen een band hebben. Ze zijn een beetje wat je 'tuig' kunt noemen ( lol). Hun school moet sluiten en ze komen terecht op een hele nette school met allemaal regels enzo. Er gebeurt van alles en dat heeft impact op hun vriendschap en relaties. Het gaat een beetje over hoe ze daarmee omgaan en hun leven als een band veranderd ook aardig. Zie hier een trailer, en kijk 'm graag helemaal uit voordat je hem wegklikt :Y)
    Aangezien je niet mag hotlinken... als het je wel leuk lijkt, kan ik je wel een paar sites geven waar je het kunt kijken (met ondertiteling of course, wel Engelse) ^^;

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:39 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Skins (UK)


    The artist is the kid that survived.

    Je moet gwn House kijken :P
    dies leuk :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Game of Thrones is wel goed. c:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:38 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Fairly odd parents :3


    26 - 02 - '16