• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja en we moeten ook wat eten." grinnik ik. Ik druk mijn lippen nog eens kort op de hare en ga dan onze spullen bij elkaar zoeken. Ik geef haar kleren terug en trek de mijne ook aan.
    "Man, ik heb honger." ga ik over op een luchtig sfeertje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {moet weg, bye}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'In dat geval' zegt ze en drukt een kus op mijn lipen 'Dan heb ik in iedergeval een laatste kus gehad' zegt ze en kust me nogmaals, 'Oke, nog een laatste. Vertel op, of eigelijk, laat zien. Wat je dan ook wilt laten zien' Zegt ze glimlachend, 'Hmm.. Het begint toch verekt veel op Twilight te lijken, maargoed ik zal je beloven dat ik niet ga glimmen als ik de zon in stap' Zeg ik lachend terwijl ik mijn sweater over mijn hooft trek, als ik dat niet zou doen lag hij zometeen in reepjes op de grond. Zonder enige waarschuwing ontvouwden de vleugels zich, op mijn rug zou er eerst niet van te zien zijn maar nu ze totaal ontvouwt waaren voelde het beter, vrij. Ze hadden een glanzende witten kleur met aan de onderkant gouwden randen en ze kwamen tot net boven de grond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Grinnikend schud ik mijn hoofd als hij over eten begint. Typisch.
    Ik doe vlug mijn slipje en bh weer aan en trek mijn kleedje weer over mijn hoofd.
    Mijn voeten zitten dan weer ik mijn ballerina's. Ik verstrengel mijn vingers met die van Axton en samen lopen we terug naar de school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bye :'( ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wow.. Ik post best snel.. Ik heb in 5 min. een post af van 9 regels xD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [phaha idd :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dat is meer dan 1 regel per min.. XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik was 99,9 procent zeker dat ik droomde. [lol, twiligtquote ;D]. Tot ik mezelf in me arm kneep en besefte dat ik wakker was. 'Dat is in iedergeval anders dan een glittervampier,' zeg ik zacht. Ik kijk Daniël aan. Het was best wel een schrok om de vleugels van Daniël te zien. 'Ik snap waarom het een regel zou kunnen zijn dat mensen engelenvleugels niet mogen zien,' zeg ik tegen Daniël. Dan zet ik een stap naar hem toe, en ga voorzichtig met mijn hand omhoog. En voorzichtig raak ik zijn vleugels aan. Maar ik laat al snel mijn arm weer zakken. 'Verandert dit iets tussen ons?' vraag ik aan Daniël. 'Behalve dat ik meer weet.' en ik wil nog meer zeggen, maar kom er gewoon niet toe omdat ik hem meer dan ooit wil zoenen. 'Kus me,' zeg ik dan tegen Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jep.. Das in het eerste boek.. iets van VAn twee dingen was ik apsolut zeker, één edward was verlieft op me en twee, een deel van hem en ik wist niet hoe sterk dat was wilde mijn bloed}

    Daniël

    'Dat is in iedergeval anders dan een glittervampier' Zegt ze, 'Ik snap waarom het een regel zou kunnen zijn dat mensen engelensleugels niet mogen zien' Zegt ze dan, langzaam loopt ze naar me toe, steekt haar hand omhoog en raakt voorzichtig mijn vleugels aan en laat haar arm dan ook snel weer zakken. 'Verandert dit iets tussen ons? Behalve dat ik meer weet' Vraagt ze, 'Kus me' Vervolgt ze dan, 'Het veranderd niets, al wacht ik nogsteeds op het moment dat je gillent weer het bos uitrent' Fluister ik in haar oor als ik daar dichtbijgenoeg bij ben en kus haar dan, om de één of andere manier voelde het beter dan al de andere kussen, mischien om het fijt dat ik nu helemaal niets meer geheim hoefde te houden of dat ik me totaal vrij voelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Haha.. Alweer presies 5 min XD en nu 8 regels (10 als je het andere stuk er ook bij telt)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ze weet 3 dingen zeker. Het derde is; ik weet dat ik onvoorwaardelijk en nog iets van hem houd.]

    Sky
    Dit voelde nog beter dan de andere keren. En ik kon er niet mee ophouden, ik sloeg mijn armen om zijn nek. En vergat eigenlijk alles. Engelen, zijn vleugels, dat ik maar een mens ben, alles. Behalve de kus. Ik haal even mijn mond van de zijne, 'ik ren niet gillend weg.' zeg ik dan. En kus hem, intens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Zat er erg dicht bij}

    Daniël

    Ze kust me terug terwijl ze haar handen om mijn nek slaat, ik kijk op waneer ze zich losmaakt van de kus 'Ik ren niet gillend weg' Zegt ze dan en kust me, een kus die steets beter werd. De vleugels die zich aan mijn rug bonden maakten één keer een snelle slag waardoor er best veel wind haar kant op werd geblazen, 'Ik geloof je' Mompel ik tegen haar lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Ik geloof je,' zegt Daniël tegen mijn lippen. Er werd best veel wind mijn kant op gewaaid, dan heb ik door dat het door Daniels vleugels komt. Ik maak me los van de kus en ik kijk naar zijn vleugels. En ook naar zijn ontbloot boven lijf. 'Het staat je wel goed, die vleugels,' zeg ik met een glimlach. Maar dan verlangen mijn lippen al weer naar die van Daniël. Ik druk mijn lippen weer op de zijne, en het voelt geweldig. 'Weet je, je zoent geweldig,' mompel ik tegen zijn lippen. En ik zoen hem nog steeds. Ik haal mijn armen rond zijn nek vandaan en leg ze plat op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Het staat je wel goed, die vleugels' Zegt ze glimlachend, 'Weet je, je zoent geweldig' Mompelt ze, 'Ik heb ook al een paar jaar meer gehad dan jouw om te oefenen' Zeg ik lachend terwijl ik haar weer terug zoen, ik wilde er niet overna denken hoeveel jaar we verschilden, wat wel van toepassing was dat ik 19 leek en dat ook zou blijven.


    Don't be like the rest of them, darling