• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand al opgemerkt dat we vandaag 1 topic vol hebben geschreven en nu al aan pagina 6 pagina 7!!! zitten? Wij zijn echt gek. En dan bedoel ik Barnabas Collins gek. :Y) ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:41 ]


    kindness is never a burden.

    [Ik weet het, we gaan echt snel xD wel leuk ^^ alleen stel dat je is mist, mis je best wat :Y)

    Maar aangezien we zo snel gaan, doe ik de tijd ook sneller. Daniël en Sky waren hooguit 1 uur in het bos, als het niet korter was. Maar ik heb gewoon gezegd dat het twee en half uur later was :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlach geruststellend en haak mijn vingers achter haar slipje -dat hij eigenlijk al had uitgedaan, maar kom, dan heeft ze er blijkbaar twee aan xD- en trok het met een vloeiende beweging uit. Ik druk mijn lippen op de hare en keek haar aan. Door nu nog eens te vragen of ze zeker was, zou ik haar alleen maar des te zenuwachtiger maken, dus liet ik mijn lichaam voor me spreken. Ik liet mijn handen naar beneden glijden en streelde met mijn duim over haar clitje.


    {omfg, dees is echt vreemd om te schrijven :S}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Weetje.. Ik kan dus totaal niet dansen XD Maar zou het wel graag willen leren}

    Daniël

    'Het maakt mij niet uit wat we doen, ik wil wel weten of je kan dansen.' Zegt ze glimlachend waarna ze lachend vervolgde: 'Zeg jij het maar,' Ik dacht even na, ze zou waarschijnlijk ook zonder mij gaan, 'In dat geval ga ik mee' Zeg ik glimlachend tegen zowel Vanessa als Sky.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ik weet het, we gaan echt snel xD wel leuk ^^ alleen stel dat je is mist, mis je best wat :Y)

    Maar aangezien we zo snel gaan, doe ik de tijd ook sneller. Daniël en Sky waren hooguit 1 uur in het bos, als het niet korter was. Maar ik heb gewoon gezegd dat het twee en half uur later was :Y)]

    [Hoe laat is het nu dan? 17 uur? Ze hebben nog geen middagmaal gehad. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    [HAHAHAHAHA, DIE OPMERKING TUSSENDOOR hahahaha, blijkbaar heeft ze er 2 aan. Hahahahahahah geniaal ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    [Iemand al opgemerkt dat we vandaag 1 topic vol hebben geschreven en nu al aan pagina 6 pagina 7!!! zitten? Wij zijn echt gek. En dan bedoel ik Barnabas Collins gek. :Y) ]


    {Barnabas Collins is niet gek.. Hij is gwn awesome.. (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    (...)
    [Hoe laat is het nu dan? 17 uur? Ze hebben nog geen middagmaal gehad. :Y) ]


    [Sky en Daniël hebben echt geluncht hoor xD om half twee xD. En het is nummers van vijf uur, 16.45 ^^

    Maar he, dat ben ik gewoon die een tijd zegt, zodat d andere erop kunnen meedraaien ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Barnabas Collins is niet gek.. Hij is gwn awesome.. (wbw)}


    [Oké, ja das waar. BARNABAS COLLINS, YOU ROCK!


    Oké, die moest er gewoon bij. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Oké, ja das waar. BARNABAS COLLINS, YOU ROCK!


    Oké, die moest er gewoon bij. :Y) ]


    {En daarbij.. Ik zou ook kwaad/gek worden als iemand me jarenlang in een kist opsluit en je vervolgens ontsnapt in een totaaal ander soort wereld (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Wij zijn van de partij,' zeg ik glimlachend tegen Vanessa. 'we gaan toch wel eerst avondeten hè?' zeg ik lachend. En ik kijk naar Daniël, 'want wij hebben voor het laatst om half twee gegeten. En ik eet veel.' en ik lach naar Daniël. Ik wist niet wat er vanavond ging komen, maar het boeide me niets,. Op de een of andere manier had ik het gevoel dat als Daniël er bij zou zijn, het wel goed kwam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik klapte vrolijk in mijn handen en deed een sprongetje. "Yeey!" lachte ik. "Oké, we verzamelen op het schoolplein om 8 uur. Tot dan!" zei ik en liep met mijn fles whisky de kamer uit. Toen ik terug in Jake's kamer aankwam had ik weer een zelfvoldane grijns op mijn gezicht. "Ze gaan me feesten," zei ik gemeen en hield mijn hand op. "High five, partner!" lachte ik.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {En daarbij.. Ik zou ook kwaad/gek worden als iemand me jarenlang in een kist opsluit en je vervolgens ontsnapt in een totaaal ander soort wereld (bloos)}


    [Ja, eigenlijk. Best erg voor hem. En dan Josette die hij kwijtraakte. Ik leefde echt met hem mee toen ook Victoria op die klif stond. (huil) ]


    kindness is never a burden.

    [oeps khad er over gelezen xd]

    Alexi Parker
    Ik kreun en zet mijn nagels zachtjes in zijn rug. Mijn ademhaling versnelt wat als hij door blijft doen. Ik kijk hem smekend aan. Hij maakt me gek.

    [idd... 16+ is raar om te schrijven]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik breng een vinger naar binnen en blijf haar aankijken.
    Ik zorg dat ik vlak voordat ze klaarkomt, stop.
    "Klaar?" vroeg ik met een hese stem. Als ze nu nee zou zeggen... Oh, god, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Ik had haar nodig, nu.


    “To live will be an awfully big adventure.”