• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Het maakt mij niet veel uit.. Ik dacht Sky kan eerst dat boek wel terug eisen ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik kan er wel tegen xD en ik wist niet dat ze zo ver waren hoor!!!! Ik dacht nog steeds aan het zoenen of whatever xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [OMFG! Ik wist niet dat jullie al zo ver waren :O ik heb iets gemist xD maar goed,zijn ze op de kamer? :3]

    {nope, ze doen het buiten xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [omfg, nog erger. Oke, Daniëlos :3 houd je Sky wel of niet tegen voor ze naar buiten gaat, voor nog een kus. Voor ze weer weg is en je haar laaangg laaangg niet ziet? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, mischien dat Sky het boek vind in de kamer ofzo.. Ik zal wel even posten}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Lol, Axton en Alexi, zijn die op de kamer? Sky komt er nu aan :3 en anders, kunnen jullie op de kamer zijn :Y) het is altijd grappig als iemand komt binnenvallen :Y)

    Sky
    'Nou Oke, dan zie ik jullie later wel,' zeg ik glimlachend tege Nathan en Daniël. Ik wist niet of ik Daniël wel of niet een kus moest geven.. Ik deed het maar niet, ondanks dat ik het wel wilde. En draaide me om, van plan om naar me kamer te lopen.

    [Elbrich, beslis jij maar, ze is nog in de kamer, last Daniël haar stoppen of niet? Ik weet niet wat je precies wilt ^^]


    {Sky vind het boek.. Daniël gaat Sky zoeken en ziet haar met het boek}

    Daniël

    Ik vond het jammer dat ze weg ging, daarom en ook om meerdere redens liep ik nog naar haar toe 'Ik zoek je zo op' Zei ik glimlachend waarna ik haar nog een laatste kus gaf.


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    Axton Crawford
    Ik ging voorzichtig bij haar naar binnen en keek haar bezorgd aan. Ik wachtte nog even voor ik begon te stoten, tot de pijn een beetje weggeëbd zou zijn. Ik probeerde haar af te leiden, door haar borsten te masseren en liefdevol te zoenen.


    Alexi Parker
    Een stekende pijn gaat door me heen. Axton begint mijn borsten te masseren en me te zoenen en langzaam maar zeker trekt de pijn beetje bij beetje weg.
    'Dank je.' prevel ik tegen zijn lippen aan als de pijn weg is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat klinkt perfect dramatisch ^^ alleen, ik moet het boek dus vinden. Oja, Jake en Vans waren hierop hun eigen kamer, maar op die van twee meisjes. Ach, Lene, Sky vindt het boek. ^^ dan kan het even lekker dramatisch worden gemaakt :3]

    Sky
    'Ik zoek je zo op,' zei Daniël glimlachend. En ik glimlachte terug, en toen gaf hij me nog een kus. Ik had het net verwacht, maar zoende gewoon kort terug. Ik vroeg me af wat Nathan er van dacht, maar het maakte me niets uit. 'Het kan zijn dat ik sta te douchen, maar dat zie je dus vanzelf wel.' en ik glimlach nog even waarna ik de kamer uit loop. Ik ging eerst langs Xav, kijken of hij ook meewilde. Ik klopte aan, en deed gelijk de deur open. Er was niemand, ik wilde weer weg gaan... Totdat ik me bedacht dat het boek misschien hier lag. Ik keek de kamer rond. Toen kwam de ingeving om onder het bed te kijken, zo'n typ leek Vanessa me wel. Bingo. Ik zag een boek liggen, ik pakte het met moeite eronde vandaan, het kon altijd nog een ander boek zijn. Maar ik zag al gauw dat het het goede boek was. Ik ging hetnnit bekijken hier, maar nam het snel mee naar mijn eigen kamer. Die gelukkig ook leeg was. Geen Jake. Geen Axton. Geen Alexi. Ik ging op mijn bed zitten, en sloeg het boek open. Ik wilde nu duidelijkheid krijgen. Te lezen krijgen dat het een grap was. Ik sloeg het open en ging globaal lezen. Ik bladerde verder, tot mijn oog viel op een plaatje. Het waren Daniël en Nathan, 145 jaar geleden... Mijn mond viel open. Hier stond dat ze... Engelen waren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlach en kijk haar met de lust duidelijk afgetekend in mijn ogen aan.
    Zachtjes begin ik te stoten. Ik begin traag, zodat ze aan het ritme kan wennen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik leg mijn benen om zijn heupen zodat hij gemakkelijker in me kan.
    Dit voelt zo raar, maar ergens ook wel fijn.
    Ik trek hem een klein beetje naar me toe zodat ik mijn lippen op de zijne kan drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sluit genietend mijn ogen en begin het tempo wat op te voeren. Met snelle, harde stoten ga ik verder. Ik doe mijn ogen weer open, om te zien of ze ervan geniet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    Nadat ik Nathan had gevraagt wat hij vandaag had gedaan en wat er gebeurt was en zelf ook uitgelecht had wat ik had gedaan en wat er gebeurt was, hielt ik het op het laatst niet meer vol en besloot Sky op te zoeken. Toen ik besloot eerst langs haar kamer te gaan drukte ik zonder daar verder bij na te denken de deur open die al op een kier stond, op het bed in de kamer zag ik Sky zitten ze leek verbaast, ik keek naar het boek dat voor haar lag dat ik zelfs vanaf hier herkende.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [nathan spreekt over nathan?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik bedoelde Daniël... :$..

    You see! I Will never learn.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik ontspan me wat meer en kijk hem glimlachend aan. Ik druk weer een zoentje op zijn lippen en zet mijn nagels weer in zijn rug. Het voelt vertrouwd en goed aan.
    Ik sluit net als hij daarnet had gedaan met ogen en begin er wat van te genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'