• Hoi,

    als jullie goed kijken naar de Topic inhoud zien jullie dat er veels-te-veel RPG in staan.
    Wat vinden jullie ervan ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Austen schreef:
    (...)
    Dan heb jij er toch nog geen degelijke open gehad. (':


    Ik ga er ook geen openen en ik heb er een paar gelezen, ik vind ze stuk voor stuk slecht ;)

    Maar dat is gewoon mijn mening :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Dat denk ik niet, dat weet ik :Y)

    Já, er zijn RPG's die compleet nutteloos zijn, maar er zijn er heus wel een aantal die echt een sterke verhaallijn hebben, met mensen die goed kunnen schrijven. Dus please, oordeel niet voordat je aan zoiets hebt meegedaan oid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het juist wel leuk. Tenminste, als het verschillende onderwerpen zijn. Allemaal dezelfde os ook niet leuk nee.

    Maar ja, dan kan ik ook zeggen; veel 1D dinge hier. Die altijd weer in de top stories staan en top quizzen^^

    Maar ja, just deal with it :Y) net zoals de andere (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    (...)
    Já, er zijn RPG's die compleet nutteloos zijn, maar er zijn er heus wel een aantal die echt een sterke verhaallijn hebben, met mensen die goed kunnen schrijven. Dus please, oordeel niet voordat je aan zoiets hebt meegedaan oid.


    Ik hoef niet mee te doen om te weten dat ze slecht zijn ;) Dat lees je zo.

    Ik mag oordelen waarover ik wil, dat wordt de laatste tijd ook niet meer gewaardeerd op Quizlet, oordelen en meningen van mensen. :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik hoef niet mee te doen om te weten dat ze slecht zijn ;) Dat lees je zo.

    Ik mag oordelen waarover ik wil, dat wordt de laatste tijd ook niet meer gewaardeerd op Quizlet, oordelen en meningen van mensen. :X

    *facepalm*
    Je zegt niet wéten, je zegt dénken. En ik waardeer je mening wel, ik geef alleen de mijne ook. --' Dus ik kan precies hetzelfde zeggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik hoef niet mee te doen om te weten dat ze slecht zijn ;) Dat lees je zo.

    Ik mag oordelen waarover ik wil, dat wordt de laatste tijd ook niet meer gewaardeerd op Quizlet, oordelen en meningen van mensen. :X

    Je scheert alle RPG's over dezelfde kam. Ja, je hebt RPG's zoals jij die beschrijft, maar je hebt er ook die van een hele andere orde zijn.


    Ex astris, sciencia

    jaimyhoi schreef:
    Ik vind het juist wel leuk. Tenminste, als het verschillende onderwerpen zijn. Allemaal dezelfde os ook niet leuk nee.

    Maar ja, dan kan ik ook zeggen; veel 1D dinge hier. Die altijd weer in de top stories staan en top quizzen^^

    Maar ja, just deal with it :Y) net zoals de andere (:


    Don't be like the rest of them, darling

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik hoef niet mee te doen om te weten dat ze slecht zijn ;) Dat lees je zo.

    Ik mag oordelen waarover ik wil, dat wordt de laatste tijd ook niet meer gewaardeerd op Quizlet, oordelen en meningen van mensen. :X

    Nou de manier waarop je het zegt, brengt zeker geen positieve reacties. Het klinkt namelijk niet erg vriendelijk >.<

    OT: Wordt GM, of leef ermee. Ik weet niet hoe het is, want ik ben GM geworden voordat ik nog op het forum zat :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat is RPG?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Aragog schreef:
    (...)
    Já, er zijn RPG's die compleet nutteloos zijn, maar er zijn er heus wel een aantal die echt een sterke verhaallijn hebben, met mensen die goed kunnen schrijven. Dus please, oordeel niet voordat je aan zoiets hebt meegedaan oid.


    ZOALS DE MIJNE! Als ie nog van start gaat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik hoef niet mee te doen om te weten dat ze slecht zijn ;) Dat lees je zo.

    Ik mag oordelen waarover ik wil, dat wordt de laatste tijd ook niet meer gewaardeerd op Quizlet, oordelen en meningen van mensen. :X


    Awww, zo zielig! *hoofdklopje*

    Je brengt je mening nou eenmaal erg onvriendelijk, dan krijg je dat dat mensen dat niet waarderen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    ZOALS DE MIJNE! Als ie nog van start gaat :Y)


    Hahaha, die opmerking vind ik leuk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Awww, zo zielig! *hoofdklopje*

    Je brengt je mening nou eenmaal erg onvriendelijk, dan krijg je dat dat mensen dat niet waarderen :Y)


    Alsof jij altijd zo vriendelijk bent (puh)

    Ik bedoel het helemaal niet onvriendelijk. Maar dat kan je via internet niet zien of horen. Dus je weet niet hoe ik het bedoel. Ik vind dat gewoon van Rpg's. Wat andere mensen vinden mogen ze zelf weten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Alsof jij altijd zo vriendelijk bent (puh)

    Ik bedoel het helemaal niet onvriendelijk. Maar dat kan je via internet niet zien of horen. Dus je weet niet hoe ik het bedoel. Ik vind dat gewoon van Rpg's. Wat andere mensen vinden mogen ze zelf weten.

    Nou, ook goed, we zeggen het verkeerd.
    Je klinkt alsof jouw mening een feit is. Daarom klinkt het onvriendelijk.
    Er is namelijk een verschil tussen:
    'Ik vind RPG's slecht.' en 'RPG's zijn slecht.'


    Deep inside, I've never felt alive

    nerveus schreef:
    (...)

    Alsof jij altijd zo vriendelijk bent (puh)

    Ik bedoel het helemaal niet onvriendelijk. Maar dat kan je via internet niet zien of horen. Dus je weet niet hoe ik het bedoel. Ik vind dat gewoon van Rpg's. Wat andere mensen vinden mogen ze zelf weten.


    Well, wat je nu zegt, over dat je niet weet hoe iets over komt. Dat is nou eenmaal zo over internet ^^

    En daarbij, wat je zelf al zegt, wat andere mensen vinden mogen ze zelf weten. Dus hij mag toch ook vinden dat je onvriendelijk doet.

    Problem solved,

    Er zijn veel RPG's, dat is nou eenmaal zo. Sommige zijn stom, sommige leuk.

    The End ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.