• Hoi,

    als jullie goed kijken naar de Topic inhoud zien jullie dat er veels-te-veel RPG in staan.
    Wat vinden jullie ervan ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Gancanagh schreef:
    Hier zijn al zoveel topics over. Je kunt wel zeuren, maar het verandert niks.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    nerveus schreef:
    (...)

    Alsof jij altijd zo vriendelijk bent (puh)

    Ik bedoel het helemaal niet onvriendelijk. Maar dat kan je via internet niet zien of horen. Dus je weet niet hoe ik het bedoel. Ik vind dat gewoon van Rpg's. Wat andere mensen vinden mogen ze zelf weten.


    Als je t niet onvriendelijk bedoelt moet je het niet onvriendelijk zeggen! Je moet toegeven dat zeggen "Alle rpg's zijn slecht, en dat hoef ik niet eens te beargumenteren want dat is gewoon zo" erg onvriendelijk is.

    En klopt, maar ik ben nou eenmaal niet zo hypocriet om te beweren dat het niet onvriendelijk bedoeld is. Ik ben gewoon niet vriendelijk.


    Ahem (cat)

    Anyways, er zijn inderdaad veel rpg's, da's wel zo.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ach, gaan we nou echt zeuren telkens iets niet helemaal is zoals we het willen?
    Dat vind ik een beetje verwend, hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beverly schreef:
    Tja. Er zijn er veel.
    Maar je kan er niets aan doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    ZOALS DE MIJNE! Als ie nog van start gaat :Y)

    Exactly!
    Oh, daar moet ik mijn rol nog even voor gaan invullen :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja, ze openen het te snel zonder na te denken, gaan daarna om de 2 minuten reageren met post van één zin waardoor topics zo vol raken en er heel veelkomen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik ga er ook geen openen en ik heb er een paar gelezen, ik vind ze stuk voor stuk slecht ;)

    Maar dat is gewoon mijn mening :Y)


    Komt omdat de meeste amateurs zijn, mensen waar ik mee RPG schrijven echt góéd.

    Hier doen mensen ten minste hun best bijvoorbeeld ;] Dus niet vooroordelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe aan zoveel RPG mee, maar de meeste zijn snel saai of het loopt niet goed. Nu heb ik me ingeschreven bij 1 die er goed uit ziet -Nu ik bedenk moet ik de personage nog aanmaken-. Ik wacht nog op een goede RPG:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snap RPG's sowieso niet echt.. Maar als andere mensen er plezier aan beleven, mogen de topics er van mij best zijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Boeiend, moeten mensen toch zelf weten? Er is hier ook teveel One Direction op deze site naar mijn smaak.. en Justin Bieber..


    ars moriendi

    Luhan schreef:
    Ik snap RPG's sowieso niet echt.. Maar als andere mensen er plezier aan beleven, mogen de topics er van mij best zijn.


    Hoezo niet? Het is hetzelfde als mensen die mensen vragen om samen een verhaal te schrijven?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yup, vind ik ook. Zeker. Maar er is toch niks aan te doen.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Nou en, er zijn genoeg mensen die het wél leuk vinden! Dat jij het niet vind maakt niet uit, en ander zoek je op zoekopties.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dan wordt je Goldmember!:Y)
    Kan je ze uit je Actieve topics houden
    (Toch?:X)


    It's never gonna happen, Guys.

    Wordt Golden Member:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.