• Ja, mijn ma. Ik heb al enkele maandjes een vriendje en alles gaat heel goed tussen ons. De laatste tijd doet mijn mama er verschrikkelijk irritant en zit ze steeds slechte dingen over hem te zeggen terwijl ze hem niet eens heeft ontmoet. Hij is volgens haar veel te jong voor me (ik ben een jaar ouder), hij is een Belg (mijn mama heeft liever dat ik met een Rus/Wit-Rus ben aangezien ze de familietraditie wil behouden), hij smst/belt teveel met me, hij is niet knap genoeg, hij komt teveel aan me (omdat ik een kleine zuigplek had). Ook verbied ze me hem te zien omdat ze er zeker van is dat ik elk moment zwanger kan zijn en dat ik niet moet denken dat zij voor mij kind gaat zorgen.
    Echt, hallo, overdreven much? Godzijdank dat ik mijn pa nog heb die me wel beschermt.


    Olive

    *checkt leeftijd* Sorry
    Jeez, ja, dat is ietwat overdreven, ja.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    *checkt leeftijd* Sorry
    Jeez, ja, dat is ietwat overdreven, ja.


    Ik ben zestien en een half :Y)


    Olive

    Wow.. da's wel heel erg overdreven van haar.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    -titel aangepast i.v.m. taalgebruik-


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    -titel aangepast i.v.m. taalgebruik-


    Mag ik vragen waarom :Y)? Hou je bek klinkt toch niet zo bot?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom :Y)? Hou je bek klinkt toch niet zo bot?
    Maar als een user het tegen een andere user zou zeggen, zou diegene een waarschuwing kunnen krijgen, dus vandaar. :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar als een user het tegen een andere user zou zeggen, zou diegene een waarschuwing kunnen krijgen, dus vandaar. :)


    Oke! Kunderstand!


    Olive

    dat is niet goed, ben je zelf russisch? justasking. Ik ben namelijk half roemeens (=
    Maar is het niet een beetje overdreven van je mams? ik zou helemaal flippen $ xD


    even a white rose has a black shadowx

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben zestien en een half :Y)


    Ja, daarom vond ik het ook best scheef van je ma, to be honest..
    Sowieso is de leeftijd toch niet zo raar... En als ze hem niet kent, zou ze er ook niks over mogen zeggen. Maar da's mijn mening ;'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wow, dat is... irritant. Serieus, ik zou helemaal gek worden ;o.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Intan schreef:
    dat is niet goed, ben je zelf russisch? justasking. Ik ben namelijk half roemeens (=
    Maar is het niet een beetje overdreven van je mams? ik zou helemaal flippen $ xD


    Joah, Wit-Russisch om precies te zijn. Ja, ik vind het erg overdreven :c En ik heb ook mijn mening erover gezegd, maar ze wil het maar niet begrijpen --'

    Kamelot schreef:
    (...)

    Ja, daarom vond ik het ook best scheef van je ma, to be honest..
    Sowieso is de leeftijd toch niet zo raar... En als ze hem niet kent, zou ze er ook niks over mogen zeggen. Maar da's mijn mening ;'3


    Mocht ik nu veertien geweest zijn, dan had ik het best wel begrepen. Maar ik denk dat ik ondertussen toch wel slim genoeg ben om mijn eigen keuzes te maken :')


    Olive

    Ik snap dat ze een beetje van streek is door die traditie en alles, maar je woont in België en niet in Rusland/Wit-Rusland... Hoe groot is de kans dat je een Rus, met wie je niet gewoon vrienden wil blijven, tegen het lijf loopt..
    En 16 & Pregnant geldt bij lange na niet voor iedereen (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    Ik snap dat ze een beetje van streek is door die traditie en alles, maar je woont in België en niet in Rusland/Wit-Rusland... Hoe groot is de kans dat je een Rus, met wie je niet gewoon vrienden wil blijven, tegen het lijf loopt..
    En 16 & Pregnant geldt bij lange na niet voor iedereen (cat)


    Ik vind dat ze zich erover moet zetten. We wonen in België en krijgen binnenkort onze Belgische nationaliteit. ._.


    Olive

    Whut .____.


    26 - 02 - '16

    Maar hij is knap + ahjah.


    SLOAN.