• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:47 ]


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat soort mutsen heb je overal. Het verschil is denk ik dat ik op een school zit met bijna 2000 leerlingen en er nog drie van die scholen hier zijn. Daarbij val ik lekker op met mijn enorme krullen en maak ik makkelijk een praatje dus zo krijg je hier en daar wel vinden. Al moet ik zeggen dat ik meer vijanden heb dan vrienden maar dat terzijde :'). Het is gewoon lang zoeken maar ze zijn zo dichtbij. Ik zit ook in een vriendengroep met mijn buurmeisje; bestaan uit zeker dertig mensen waarvan ik de helft niet eens ken. De oudste is 37 en met 15 jaar ben ik de jongste. Dat zegt wel dat ik qua leeftijd geen moeite heb.

    Ja, zo ben ik ook geworden. Ik heb uit ervaring geleerd dat het beter is gewoon maar makkelijk met mensen te gaan praten, al moet je altijd de kat uit de boom blijven kijken en nooit te snel in vertrouwen nemen. Na de middelbare school heb ik heel erg voor mezelf gekozen. Mensen die ik moet en mij moeten; prima, leuk om mee rond te hangen. Mensen die me niet mogen: ook prima, maar daar ga ik verder geen energie in steken. Uiteindelijk ben je toch op jezelf aangewezen.
    *Shit just got deeeeep*


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    ja precies:Y) het zijn echt van die veel make up dragers, broodjes met sla en komkommer eten en water drinken xd *hug back sweetie*


    Van die types die foto's maken in hun bikini en die online plaatsen en dan continue zeggen dat ze dik zijn? Hahaha. Stomme mutsen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat soort mutsen heb je overal. Het verschil is denk ik dat ik op een school zit met bijna 2000 leerlingen en er nog drie van die scholen hier zijn. Daarbij val ik lekker op met mijn enorme krullen en maak ik makkelijk een praatje dus zo krijg je hier en daar wel vinden. Al moet ik zeggen dat ik meer vijanden heb dan vrienden maar dat terzijde :'). Het is gewoon lang zoeken maar ze zijn zo dichtbij. Ik zit ook in een vriendengroep met mijn buurmeisje; bestaan uit zeker dertig mensen waarvan ik de helft niet eens ken. De oudste is 37 en met 15 jaar ben ik de jongste. Dat zegt wel dat ik qua leeftijd geen moeite heb.


    hahah dat is echt een grote groep :) hier in het dorp heb je dat niet echt :( echt dood hier. Al word het wel beter als de jongeren ouder worden :)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    ja precies:Y) het zijn echt van die veel make up dragers, broodjes met sla en komkommer eten en water drinken xd *hug back sweetie*

    Ik ben het met alles eens behalve dat broodje sla en komkommer stukje. Broodjes gezond zijn gewoon heerlijk. Maar dat zijn broodjes kroket ook. :9~
    @Char: Dat is altijd heel lastig. Ik heb ook heel lang een beste vriendin gehad die bijna niks mocht van haar ouders. Erg frustrerend, omdat je eigen plannen dan ook steeds gecanceld worden.


    ars moriendi

    Vanavond wéér een examenfeest.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Vanavond wéér een examenfeest.

    Partyanimal dat je bent. =O Bij wie nou weer?


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Van die types die foto's maken in hun bikini en die online plaatsen en dan continue zeggen dat ze dik zijn? Hahaha. Stomme mutsen.


    ja preciesxD ik vind zulke mensen best sneu:$


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, zo ben ik ook geworden. Ik heb uit ervaring geleerd dat het beter is gewoon maar makkelijk met mensen te gaan praten, al moet je altijd de kat uit de boom blijven kijken en nooit te snel in vertrouwen nemen. Na de middelbare school heb ik heel erg voor mezelf gekozen. Mensen die ik moet en mij moeten; prima, leuk om mee rond te hangen. Mensen die me niet mogen: ook prima, maar daar ga ik verder geen energie in steken. Uiteindelijk ben je toch op jezelf aangewezen.
    *Shit just got deeeeep*


    Ik neem mensen nooit in vertrouwen. Er zijn zelfs vrienden die bijna niets over me weten. Niets over thuis maar waar ik wel altijd alles kan delen. En die mensen zijn zonder oordelen, ik hou van ze. Hahaha. De mensen die ik niet mag weten dat misschien iets te goed. Dat soort dingen houd ik niet voormezelf en laat ik graag merken. Slecht, slecht, slecht. Wat jij op de middelbare had, had ik op de basisschool. Zodra ik op deze school zat ben ik eigenlijk meteen veel en veel socialer geworden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ben het met alles eens behalve dat broodje sla en komkommer stukje. Broodjes gezond zijn gewoon heerlijk. Maar dat zijn broodjes kroket ook. :9~
    @Char: Dat is altijd heel lastig. Ik heb ook heel lang een beste vriendin gehad die bijna niks mocht van haar ouders. Erg frustrerend, omdat je eigen plannen dan ook steeds gecanceld worden.

    Ja precies
    ik heb haar van de week weer eens gezien, maar daarvoor heb ik haar een half jaar niet gezien ofzo

    Mesut schreef:
    Vanavond wéér een examenfeest.


    ga je alweer weg :O


    ~

    Mesut schreef:
    Vanavond wéér een examenfeest.


    Zo, Zo, Sanne gaat los! Zijn jullie nu allemaal van school af? Voelt zich heel klein.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Back tigersss.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Zo, Zo, Sanne gaat los! Zijn jullie nu allemaal van school af? Voelt zich heel klein.


    Ga sinds me 15e al niet meer naar school. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ben het met alles eens behalve dat broodje sla en komkommer stukje. Broodjes gezond zijn gewoon heerlijk. Maar dat zijn broodjes kroket ook. :9~
    @Char: Dat is altijd heel lastig. Ik heb ook heel lang een beste vriendin gehad die bijna niks mocht van haar ouders. Erg frustrerend, omdat je eigen plannen dan ook steeds gecanceld worden.


    Dat is geen broodje gezond. In een broodje gezond zitten meer calorieën dan in een broodje kroket :') Veel van die mutsen weten dan niet haha. Heerlijk om dat te zien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Back tigersss.


    Lienn!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."