• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:47 ]


    ~

    Kan iemand Naomi voor me whatsappen?
    Ik word gek ):

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik heb dat artikel laatst gelezen
    26 vrouwen tel ik :|


    26 sinds 2002, dat zijn 2,6 per jaar. Ik ben nummer 27, laatste en beste ^^. Maar hij had met veel geen relatie alleen maar orgie's of zulk soort dingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    lol, hij heeft wat met Paris Hilton gehad xd


    I know. Hij was niet heel kieskeurig volgens mij :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    26 sinds 2002, dat zijn 2,6 per jaar. Ik ben nummer 27, laatste en beste ^^. Maar hij had met veel geen relatie alleen maar orgie's of zulk soort dingen.

    Ja, met Paris Hilton was het niet vast bijvoorbeeld, en zo zijn er nog meer

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, met Paris Hilton was het niet vast bijvoorbeeld, en zo zijn er nog meer


    Ja, maar dit is bekend hè. Dus er zijn ook nog heel wat vrouwen waarmee hij het bed heeft gedeeld waarvan de pers het gewoon niet weet. De moeder van zijn kind staat er ook niet tussen. Die schijnt ook nog eens dood te zijn. Echt een manslet :') Maar wel de mijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Weet iemand nog een lekker iets voor een dessert?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alsjeblieft, negeer me niet, het is echt belangrijk..

    Er staat gewoon een artikel met de titel: Cristiano Ronaldo's 20 Hottest Girlfriends. Hahaha. Hij had ook met Kim Kardashian.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 13:09 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    Weet iemand nog een lekker iets voor een dessert?


    Ik moet er ook nog een bedenken voor vanavond. Het is dat tiramisu Italiaans is ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Girls ik ben er miss in de namiddag :) ik ga helpen schoonmaken bij mijn pap (: vanaaf komt Sami hoofdstuk erop(wbw) tot straks babes (K)


    ~

    Khedira schreef:
    Girls ik ben er miss in de namiddag :) ik ga helpen schoonmaken bij mijn pap (: vanaaf komt Sami hoofdstuk erop(wbw) tot straks babes (K)


    Tot zo schat!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Er staat gewoon een artikel met de titel: Cristiano Ronaldo's 20 Hottest Girlfriends. Hahaha. Hij had ook met Kim Kardashian.


    Kim Kardashian ?? :O

    VanDerVaart schreef:
    (...)

    Kim Kardashian ?? :O


    Ja een tijdje gedated, nog voor Kim iets met Kris kreeg. Toch vind ik hem het leukste met Gemma Atkinson. Hij heeft haar bedrogen met een aantal hoeren :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    In 2002 had hij 2 vriendinnen, 2005 waren het er 2, 2006 had hij er vier, 2007 waren het er vijf, in 2008 negen, in 2009 vijf, in 2010 weer twee: Kim en Irina. Dus bij elkaar 29 vriendinnetjes en de langste relatie was van 2002 tot 2005 met Karina Ferro, het schijnt zelfs dat ze even getrouwd zijn geweest. Lekker bezig :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mensen gaan straks denken dat ik een alcoholist ben. Moet voor 30/40 euro drank halen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered