• ROLLENTOPIC


    Thanks to Aragog


    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    --

    In deze RPG worden de rollen van vier volgelingen van Snow (twee jongens, twee meisjes) gespeeld, net zoals tien inwoners van Cjokradam met Dulcinnenbloed (vijf jongens, vijf meisjes). De rollen voor "normale" inwoners van Cjokradam zijn onbeperkt.
    Van elke god kan er één nakomeling worden gespeeld, en dit is gewoon het recht van de eerste. Niemand mag twee Dulcinnenrollen spelen, dit zou oneerlijk zijn.

    Cjokradam is enorm, maar deze RPG speelt zich af waar Italië vroeger lag, aangezien Koning Jovan daar woont en alle Dulcinnen. Het vroegere Italië heet tegenwoordig District 20, aangezien de landen net zo verdeeld zijn als in Panem.
    Vanaf hun 21ste moeten de "normale" mannelijke inwoners van Cjokradam het leger in, als ze niet vrijwillig op komen dagen en men komt erachter dat ze niet hebben gehoorzaamd, volgt meestal de doodstraf. Enkel zonen van erg rijke inwoners komen hiermee weg, of als ze zelf een belangrijk bedrijf hebben die een schakel spelen in de 'oorlog'.
    De rangorde in Cjokradam is erg duidelijk. Meisjes staan lager dan jongens, en als een rijke jongen zijn oog op een arm of minder rijk meisje heeft laten vallen, zullen zijn ouders er alles aan doen om dit huwelijk tot stand te brengen. Sommige arme meisjes zullen ook worden uitgehuwelijkd, omdat de bruidsschat de ouders veel geld kan opleveren.
    Dit geldt natuurlijk niet voor de vijf vrouwelijke Dulcinnen.

    --

    - 16+ is toegestaan
    - Als je iets niet snapt vraag om uitleg, ga niet zomaar iets doen
    - Je speelt níet voor een ander personage
    - Dit is enkel het Rollentopic, de rest komt later
    - Geen dubbele namen/foto's (ook geen andere foto's van dezelfde mensen, foto's als 't een tweeling o.i.d. is uiteraard wel en als 't familie is achternaam ook)
    - In het lijstje moet alles worden ingevuld, dus niet bij karakter "Daar kom je wel achter". Het hoeft niet lang, maar het moet er wel globaal staan
    - Foto's gebruiken, dus geen anime
    - Reserveringen vervallen na 2 dagen

    --

    Inwoner Panem & Cjokradam zonder Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Voorouder:
    Kracht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Bij de foto's ook de URL geven

    --

    Goden waar de Cjokradam's een nakomeling van kunnen zijn:
    Aphrodite (liefde & schoonheid)
    Hades (dood)
    Poseidon (zeeën & water)
    Helios (zon)
    Aether (atmosfeer)
    Nyx (nacht)
    Chaos (leegte)
    Sphinx (geluid)
    Artemis (maan & jacht)
    Apollo (ziekte & gezondheid)

    Houdt er rekening mee welke God je kiest. De nakomeling van Aphrodite kan bijvoorbeeld geen kreng zijn en de nakomeling van Hades geen Engeltje.

    --

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Chantrea)
    2. Gereserveerd (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Gereserveerd (Faeryl)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Chantrea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (RainbowShine)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5.

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (RainbowShine)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Chantrea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Faeryl)
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WillNotLearn schreef:
    Oke... Ik ga nu direct mijn broertje vermoorden.. Ik was klaar met mijn personage.. Ik had bijna een half uur lang een foto zitten opzoeken en dan drukt hij de computer uit.. :@


    Dat is kut..ehm..je had het zeker niet opgeslagen ergens?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mag ik een jongen reserveren van Apollo of Chaos?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 15:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik gebruik Google crome dus de geschiedenis terugkijken wil bijna niet

    Ik gebruik die ook, maar dat gaat toch prima? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik een jongen reserveren van Aphrodite?

    Neeeeeee. T____T
    Fuck.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Naam: Nathan Orlando Scagotti
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd (15-30): 19
    Karakter:
    Uiterlijk:




    Extra:

    _______________________________________

    Naam: Danël Emilio Scagotti
    Voorouder: Sphinx
    Kracht: Hij kan ervoor zorgen dat iemand een tijdje helemaal niets kan horen of juist plots allemaal geluiden binnenkrijgt.
    Leeftijd (15-30): 19
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:


    Heb de foto kunnen redden.. Waarschijnlijk komt de rest of later of morgen pas.. Moet namelijk om 6 uur naar een feestje waar ik ook nog een cadeau voor moet kopen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 15:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik gebruik Google crome dus de geschiedenis terugkijken wil bijna niet


    Ik heb ook chrome en bij mij gaat dat gemakkelijk hoor


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aragog schreef:
    (...)
    Neeeeeee. T____T
    Fuck.


    Ze heeft al iets anders XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ze heeft al iets anders XD

    \o/ :"D
    Maar waarschijnlijk moet ik een tijdje wachten of gebeurt het gewoon niet dat er nog een plekje bij de vrouwelijke dulcinnen komt :'D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 15:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @WillNotLearn
    Oh, fijn u_u

    @HurtedHeart
    Uhm, dus Apollo of Chaos?

    *probeert alles zo snel mogelijk in story/topic te zetten een goede foto van Ian voor Milan te vinden*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Prisoner schreef:
    (...)Heb het dus aangepast !

    Wil je me even uitleggen wat de natuurlijke elementen te maken hebben met "maan & jacht"?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    (...)
    \o/ :"D
    Maar waarschijnlijk moet ik een tijdje wachten of gebeurt het gewoon niet dat er nog een plekje bij de vrouwelijke dulcinnen komt :'D


    Gehehe wordt loeren dus xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Gehehe wordt loeren dus xd

    Yep :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er komt geen vrouwelijk plekje bij de Dulcinnen meer vrij. Misschien dat ik de regel 'één Dulcin per persoon' ophef als het nog lang gaat duren, maar meer ook niet.
    Als ik dat toelaat, dan moet ik iedereen een vrouwelijke Dulcin geven en ik heb juist 5 mannelijke gedaan in de hoop dat de balans jongens-meisjes nog een beetje gelijk zou blijven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chantrea schreef:
    (...)
    Wil je me even uitleggen wat de natuurlijke elementen te maken hebben met "maan & jacht"?


    Hmm, ik ga het even veranderen, ik kon namelijk in het begin de link ook niet leggen. Maar ik weet iets beters xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dus als je Aphrodite's nakomeling wilt moet je een jongen maken :')


    "Do you believe monsters are born or made?"