• ROLLENTOPIC


    Thanks to Aragog


    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    --

    In deze RPG worden de rollen van vier volgelingen van Snow (twee jongens, twee meisjes) gespeeld, net zoals tien inwoners van Cjokradam met Dulcinnenbloed (vijf jongens, vijf meisjes). De rollen voor "normale" inwoners van Cjokradam zijn onbeperkt.
    Van elke god kan er één nakomeling worden gespeeld, en dit is gewoon het recht van de eerste. Niemand mag twee Dulcinnenrollen spelen, dit zou oneerlijk zijn.

    Cjokradam is enorm, maar deze RPG speelt zich af waar Italië vroeger lag, aangezien Koning Jovan daar woont en alle Dulcinnen. Het vroegere Italië heet tegenwoordig District 20, aangezien de landen net zo verdeeld zijn als in Panem.
    Vanaf hun 21ste moeten de "normale" mannelijke inwoners van Cjokradam het leger in, als ze niet vrijwillig op komen dagen en men komt erachter dat ze niet hebben gehoorzaamd, volgt meestal de doodstraf. Enkel zonen van erg rijke inwoners komen hiermee weg, of als ze zelf een belangrijk bedrijf hebben die een schakel spelen in de 'oorlog'.
    De rangorde in Cjokradam is erg duidelijk. Meisjes staan lager dan jongens, en als een rijke jongen zijn oog op een arm of minder rijk meisje heeft laten vallen, zullen zijn ouders er alles aan doen om dit huwelijk tot stand te brengen. Sommige arme meisjes zullen ook worden uitgehuwelijkd, omdat de bruidsschat de ouders veel geld kan opleveren.
    Dit geldt natuurlijk niet voor de vijf vrouwelijke Dulcinnen.

    --

    - 16+ is toegestaan
    - Als je iets niet snapt vraag om uitleg, ga niet zomaar iets doen
    - Je speelt níet voor een ander personage
    - Dit is enkel het Rollentopic, de rest komt later
    - Geen dubbele namen/foto's (ook geen andere foto's van dezelfde mensen, foto's als 't een tweeling o.i.d. is uiteraard wel en als 't familie is achternaam ook)
    - In het lijstje moet alles worden ingevuld, dus niet bij karakter "Daar kom je wel achter". Het hoeft niet lang, maar het moet er wel globaal staan
    - Foto's gebruiken, dus geen anime
    - Reserveringen vervallen na 2 dagen

    --

    Inwoner Panem & Cjokradam zonder Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Voorouder:
    Kracht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Bij de foto's ook de URL geven

    --

    Goden waar de Cjokradam's een nakomeling van kunnen zijn:
    Aphrodite (liefde & schoonheid)
    Hades (dood)
    Poseidon (zeeën & water)
    Helios (zon)
    Aether (atmosfeer)
    Nyx (nacht)
    Chaos (leegte)
    Sphinx (geluid)
    Artemis (maan & jacht)
    Apollo (ziekte & gezondheid)

    Houdt er rekening mee welke God je kiest. De nakomeling van Aphrodite kan bijvoorbeeld geen kreng zijn en de nakomeling van Hades geen Engeltje.

    --

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Chantrea)
    2. Gereserveerd (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Gereserveerd (Faeryl)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Chantrea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (RainbowShine)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5.

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (RainbowShine)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Chantrea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Faeryl)
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chantrea schreef:
    Er komt geen vrouwelijk plekje bij de Dulcinnen meer vrij. Misschien dat ik de regel 'één Dulcin per persoon' ophef als het nog lang gaat duren, maar meer ook niet.
    Als ik dat toelaat, dan moet ik iedereen een vrouwelijke Dulcin geven en ik heb juist 5 mannelijke gedaan in de hoop dat de balans jongens-meisjes nog een beetje gelijk zou blijven.

    Nee, begrijp ik, maar als er bijv. 5 jongens waren oid :'D. Haha, jammer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chantrea schreef:
    Er komt geen vrouwelijk plekje bij de Dulcinnen meer vrij. Misschien dat ik de regel 'één Dulcin per persoon' ophef als het nog lang gaat duren, maar meer ook niet.
    Als ik dat toelaat, dan moet ik iedereen een vrouwelijke Dulcin geven en ik heb juist 5 mannelijke gedaan in de hoop dat de balans jongens-meisjes nog een beetje gelijk zou blijven.


    Als je nog een jongen hebt kan je het me altijd nog vragen :)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Hmm, ik ga het even veranderen, ik kon namelijk in het begin de link ook niet leggen. Maar ik weet iets beters xd

    Oke (:
    Je kan eventueel wel doen dat ze aarde stuurt? Want volgens mij was ze ook nog de godin van het bos o.i.d.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Edit: mag ik de zoon van Chaos?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Prisoner schreef:
    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:

    Naam: Ambrosia Artemis Artemyia
    Voorouder: Artemis
    Kracht: Artemis was de godin van de maan en jacht. Ambrosia heeft daardoor een heel sterk jacht instinct, haar zintuigen zijn ook scherper dan van een ander persoon en kan het element aarde besturen. Doordat Artemis ook de godin van de maan was en die alleen 's nachts te zien is werken haar krachten ook beter 's nachts tijdens volle maan.
    Leeftijd (15-30): 18
    Karakter: Ambrosia is een meisje die zich sterker voordoet dan ze daadwerkelijk is. Ze stelt zich gesloten op en wantrouwt haar medemens. Haar emoties zijn opgesloten in een kistje, diep in haar hart. Haar gedachte houdt ze voor zichzelf, behalve haar mening. Haar mening krijg je altijd te horen ook als het slecht is of goed. Door haar masker ziet niemand wat voor meisje het eigenlijk is. Een onzeker meisje die niet goed met haar gevoelens om kan gaan. Ze is erg koppig, eigenwijs en nieuwsgierig, maar wwel een meisje die alles voor de mensen doet waar ze omgeeft en zeker voor de mensen die zo ook daadwerkelijk lief heeft.
    Uiterlijk (foto en eventu
    eel beschrijving): Ambrosia heeft een licht getinte huid en is 1.74 lang. Ze heeft een slank lichaam met rondingen en brede heupen. Verder heeft ze lange benen en lang zwart stijl haar tot over haar borsten met soms een paar slagen erin. Haar ogen zijn amandelvormig met een donkerbruine kleur die rondom haar pupillen gouden spikkels hebben en met een gouden rand. Ze heeft een gave huid en volle lippen. Qua make up maakt Ambrosia alleen haar ogen op. Een donkere lijn gemaakt van eyeliner boven haar oog, oogpotlood en mascara die haar lange zwarte wimpers nog donkerder en langer maakt.


    Extra: Ambrosia kan heel mooi zingen. Maar vertrouwt niemand goed genoeg om het te laten horen, alleen omdat ze niet weet als ze wel goed genoeg is terwijl ze een verschrikkelijk mooie stem heeft.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @ Prisoner
    Ik heb nog heel veel jongens nodig :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chantrea schreef:
    @ Prisoner
    Ik heb nog heel veel jongens nodig :'D


    Heheh ik maak al wat xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Milan Jalil Bryori
    Geslacht: Man
    Leeftijd (15-30): 23
    Karakter: Milan is een charmeur. Hij weet hoe hij iemand moet imponeren, en kan als het moet ook erg grappig zijn.
    Opgeven kent hij niet. Als hij een doel voor ogen heeft, gaat hij net zolang door tot hij deze heeft bereikt. Zijn zelfverzekerdheid kan soms omslaan in arrogantie, maar ergens siert hem dat ook wel.
    Zijn eigen plannen trekken doet hij ook graag, hij zal niet snel naar een ander luisteren. Soms kan hij aardig harteloos overkomen, omdat hij iemand van wie hij vindt die die het verdient kan verwonden of zelfs vermoorden zonder enige spijtbetuiging.
    Milan is achterdochtig, en vertrouwt anderen niet snel. Hij heeft een grote mond die hij ook zal gebruiken.
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):


    Milan is met zijn 1.85 meter zeker geen kleine jongen. Hij heeft brede schouders en een gespierd lichaam waar hij niet niks voor heeft gedaan.
    Hij heeft staalblauwe ogen die door zijn donkere haar en zongebruinde huid scherp opvallen in zijn gezicht. Zijn kaaklijnen zijn scherp en zijn huid is - op de baardstoppels na - gaaf.
    Extra: Milan's ouders voedden hem op als een vechter. Hij is geboren in district 10, maar werd nooit ingeloot voor the Hunger Games. Op zijn vijftiende ging hij er vandoor, en kwam terecht in Panem. Door zijn behendigheid, talent met wapens en sterke lichaam was hij geknipt om een volgeling van Snow te worden.
    Milan kent maar één zwakte: vrouwen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb btw mijn rollen al helemaal ingevuld. Ook die van de jongen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @ Prisoner
    Ik heb het erbij gezet (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wacht, ehm je mocht maar één nakomeling van een God/Godin eh?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ja, ik twijfel nog. Ik weet niet of nog meer mensen zich zullen aanmelden, omdat de vrouwelijke Dulcinnen al vol zijn..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hmm.. Okee, anders had ik Helios gekozen.. hmm.. even kijken


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nou ja, doe dat anders maar. Dan komen er jongens bij, als dat maar gebeurt ben ik al blij :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ben al bezig ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.