• ROLLENTOPIC


    Thanks to Aragog


    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    --

    In deze RPG worden de rollen van vier volgelingen van Snow (twee jongens, twee meisjes) gespeeld, net zoals tien inwoners van Cjokradam met Dulcinnenbloed (vijf jongens, vijf meisjes). De rollen voor "normale" inwoners van Cjokradam zijn onbeperkt.
    Van elke god kan er één nakomeling worden gespeeld, en dit is gewoon het recht van de eerste. Niemand mag twee Dulcinnenrollen spelen, dit zou oneerlijk zijn.

    Cjokradam is enorm, maar deze RPG speelt zich af waar Italië vroeger lag, aangezien Koning Jovan daar woont en alle Dulcinnen. Het vroegere Italië heet tegenwoordig District 20, aangezien de landen net zo verdeeld zijn als in Panem.
    Vanaf hun 21ste moeten de "normale" mannelijke inwoners van Cjokradam het leger in, als ze niet vrijwillig op komen dagen en men komt erachter dat ze niet hebben gehoorzaamd, volgt meestal de doodstraf. Enkel zonen van erg rijke inwoners komen hiermee weg, of als ze zelf een belangrijk bedrijf hebben die een schakel spelen in de 'oorlog'.
    De rangorde in Cjokradam is erg duidelijk. Meisjes staan lager dan jongens, en als een rijke jongen zijn oog op een arm of minder rijk meisje heeft laten vallen, zullen zijn ouders er alles aan doen om dit huwelijk tot stand te brengen. Sommige arme meisjes zullen ook worden uitgehuwelijkd, omdat de bruidsschat de ouders veel geld kan opleveren.
    Dit geldt natuurlijk niet voor de vijf vrouwelijke Dulcinnen.

    --

    - 16+ is toegestaan
    - Als je iets niet snapt vraag om uitleg, ga niet zomaar iets doen
    - Je speelt níet voor een ander personage
    - Dit is enkel het Rollentopic, de rest komt later
    - Geen dubbele namen/foto's (ook geen andere foto's van dezelfde mensen, foto's als 't een tweeling o.i.d. is uiteraard wel en als 't familie is achternaam ook)
    - In het lijstje moet alles worden ingevuld, dus niet bij karakter "Daar kom je wel achter". Het hoeft niet lang, maar het moet er wel globaal staan
    - Foto's gebruiken, dus geen anime
    - Reserveringen vervallen na 2 dagen

    --

    Inwoner Panem & Cjokradam zonder Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Voorouder:
    Kracht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Bij de foto's ook de URL geven

    --

    Goden waar de Cjokradam's een nakomeling van kunnen zijn:
    Aphrodite (liefde & schoonheid)
    Hades (dood)
    Poseidon (zeeën & water)
    Helios (zon)
    Aether (atmosfeer)
    Nyx (nacht)
    Chaos (leegte)
    Sphinx (geluid)
    Artemis (maan & jacht)
    Apollo (ziekte & gezondheid)

    Houdt er rekening mee welke God je kiest. De nakomeling van Aphrodite kan bijvoorbeeld geen kreng zijn en de nakomeling van Hades geen Engeltje.

    --

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Chantrea)
    2. Gereserveerd (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Gereserveerd (Faeryl)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Chantrea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (RainbowShine)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5.

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (RainbowShine)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Chantrea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Faeryl)
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Meh ik faal echt in het spelen van mannen... na een tijdje worden ze altijd zo vrouwelijk (cat) weet je wat, ik neem wel gewoon een meisje uit Cjokradram. En als er écht niemand anders voor te vinden is maak ik wel de rol aan van een mannelijke Dulcin, 'kay?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:25 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Faeryl schreef:
    Meh ik faal echt in het spelen van mannen... na een tijdje worden ze altijd zo vrouwelijk (cat) weet je wat, ik neem wel gewoon een meisje uit Cjokradram. En als er écht niemand anders voor te vinden is maak ik wel de rol aan van een mannelijke Dulcin, 'kay?

    Anders doe je ook de nakomeling van Aphrodite? Die mag vrouwelijk worden, heeft ie een goed excuus voor :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik anders nog een dulcin maken?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mmmmkay, maar ik maak eerst even mijn vrouwelijke rol af want daar was ik al mee begonnen. Kun je die Aphrodite al wel vast voor me reserveren? :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nders maak ik wel de jongen uit panem :)


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Inwoner Cjokradam zonder Dulcinnenbloed:
    Naam: Myrrha Valloittaa (volledig Myrráurore Aillúndra Valloittaa)
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 17,5 jaar
    Uiterlijk: Ze heeft lichtbruin haar dat bijna blond lijkt op de bovenlaag door de zon, en haar oogkleur is een mix tussen donkergroen en bruin. Ze is van gemiddelde lengte en haar gezicht en taille zijn erg smal, terwijl ze ook bijna geen borsten en billen heeft. Eigenlijk draagt ze bijna altijd een jurk met daaroverheen een vest, waar de gaten al in zitten van het vele dragen, als het koud is op avonden. Vaak zit haar haar helemaal door de war, en ze steekt er ook nog wel eens bloemen of veren in als ze die onderweg tegenkomt, wat een hoop blikken oplevert van voorbijgangers. Mannen zouden haar door haar smalle bouw en onverzorgde uiterlijk niet snel "knap" noemen, hoewel je natuurlijk die excentriekelingen hebt die daar juist op vallen.
    Karakter: Onvoorspelbaar; eenling; vrijgevochten. Ze is erg op haar vrijheid gesteld en kan heel erg genieten van laat opstaan, in de natuur zijn of andere mensen observeren. In haar hoofd verzint ze verhalen achter vrijwel iedereen die ze tegenkomt. Ze heeft een duidelijke mening over alles en haar opmerkingen zijn vaak doordrenkt van iets dat op de oppervlakte zelfspot lijkt, maar eigenlijk eerder zelfhaat is. Het kan haar niets schelen dat ze door haar rebelse, "onmaatschappelijke" gedrag misschien ooit tot de doodstraf veroordeeld wordt, omdat het leven haar niet veel waard is.
    Extra: Myrrha is afkomstig uit een rijke familie, maar ze is op haar zestiende weggelopen van huis omdat ze het niet langer meer trok. De regeltjes, de onderhandelingen over eventuele huwelijkskandidaten... Op de één of andere manier - ze heeft het er nooit over - is ze erin geslaagd naar een ander district te vluchten. De plaats waar ze echter terechtkwam was arm en ze moest zichzelf een heel nieuw leven aanmeten tussen mensen die niet op haar gesteld waren, als "vreemde" buitenlander. Want vreemd is ze, dat staat vast. Als je tegen bomen praat maar contact met mensen liever uit de weg gaat moet er immers wel wat met je mis zijn. Vaak luiert ze maar wat aan, en om te overleven steelt ze van andere mensen of gaat ze planten en vruchten plukken uit het bos - wat dan weer tegen de regels is. Ze heeft nog nooit een relatie gehad en heeft zelfs nog niet eens gezoend, en volgens haarzelf zal dat er ook nooit van komen. Niet dat ze het erg vindt, want van zo'n erg wezen als zijzelf, daar moet niemand wat van. Haar familie heeft haar nooit erg goed behandeld - ook dat is een onderwerp dat liever niet ter sprake komt - en vooral door haar broer is haar zelfbeeld zo slecht geworden dat ze zo onverschillig is tegenover het leven en de dood.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oke, even alles aanpassen :'3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ...en toen zocht ik plaatjes voor een mannelijke Dulcin op deviantart en toen vond ik een zeer knappe man met zwart haar tot over zijn schouders, en hij speelt fluit en hij luistert naar dezelfde muziek als ik (stond op zijn profiel. wel jammer dat hij Pools is en volgens mij een vriendin heeft. oh well).

    oh, en ik geloof dat je Myrrha bij de verkeerde categorie hebt neergezet, ze is geen jongen. ;w; En die veel te lange naam hoeft echt niet de beginpost, maak er maar gewoon Myrrha Valloittaa van omdat het anders wel wat verwarring oplevert, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:18 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Qua extra lijken Adelynn en Myrrha best op elkaar. Qua ouders etc. :')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:23 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hmm, laat ik even een meisje van haar maken (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chantrea schreef:
    Qua extra lijken Adelynn en Myrrha best op elkaar. Qua ouders etc. :')

    oh? Ik had nog niet naar de rollen van andere mensen gekeken, dus dat wist ik niet eens o: Nu je het zegt lijkt het idd wel erg op elkaar... Njah, whatever, dan maak ik van Myrrha's broer wel een zus ofseau. Of ik laat haar wel wees worden en ergens anders opgroeien of iets, mijn hoofd is halfdood nu. Ik zie morgen wel...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Faeryl schreef:
    (...)
    oh? Ik had nog niet naar de rollen van andere mensen gekeken, dus dat wist ik niet eens o: Nu je het zegt lijkt het idd wel erg op elkaar... Njah, whatever, dan maak ik van Myrrha's broer wel een zus ofseau. Of ik laat haar wel wees worden en ergens anders opgroeien of iets, mijn hoofd is halfdood nu. Ik zie morgen wel...

    Het maakt mij echt niet uit hoor, het viel me alleen op :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aaaanyway, mijn mannelijke Aphrodite-geval wordt wel erg anders dan de mannelijke personages die er al zijn... *veelzeggende knipoog*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben benieuwd :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Maar ik ga er vandoor. Laatste weekje school, dus moet er morgen nog gewoon 7 uur uit *sigh*


    "Do you believe monsters are born or made?"