• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Dokter:

    Ik keek de jongens vriendelijk aan en ik zag dat ze beiden zuchte van opluchting. Ik keek gerustellend. 'De oorzaak hoe dit komt is nog geheel onbekend. Daar zijn we nu druk mee bezig' zeg ik rustig. 'Het goede nieuws is, het is tijdelijk. Blaine komt er na een tijdje er van af. Voordat Blaine het heeft gekregen, waren er ook andere mensen die het hebben. We hebben hun medicijnen gegeven en na een tijdje zijn er paar mensen beter van geworden' zeg ik trots. 'Per mens verschilt de verbetering, andere doen er langer over dan de mensen die snel beter worden' zeg ik, waarnaar ik uit mijn zak een medicijn doosje pak en die op het nachtkastje leg. 'Deze pillen moet je ochtend en avond inslikken. Helaas zijn er wel bijwerkingen, onder andere: Hoofdpijn, buikpijn, slecht gehumeurd, consentratieverlies of snel boos worden. Maar het kan ook zijn dat Blaine geen bijwerkingen krijgt' vertel ik vervolgens. 'Als je die pillen gewoon inslikt, hopen we dat het bij jou snel weggaat. Maar uit verzorg moet je een paar dagen in het ziekenhuis blijven' vertel ik en kijk hun aan. 'Hebben jullie nog vragen' zeg ik vragen en kijk hun afwachtend aan.

    (Oke, is goed! Veel succes! ^^)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:39 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik was heel erg opgelucht dat het tijdelijk was bij Blaine. Dat betekende dat hij beter zou worden! Wat wel minder was, dat we in het ziekenhuis moesten blijven. Maar als het moet uit voorzorg dan moet het maar gewoon. 'Alles is duidelijk voor mij,' zei ik met een zwakke glimlach waarnaar ik even naar Blaine keek. Misschien had hij zelf ook nog vragen.

    [Ik ben weer terug, geen gaatjes en alles zag er prima uit ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Al de informatie liet ik even doordringen en uiteindelijk knikte ik. Ik begreep het, gelukkig was het tijdelijk en ik zal mijn medicijnen slikken. Ik wou dat ze ziekte weg was. Alleen ik hoopte dat de bijwerkingen niet op mij ging slaan. Ik kijk naar Kurt en dan naar de dokter. 'Ik heb geen vragen, als ik vragen heb. Dan hoort u het van mij' zei ik knikkend en gaf hem een zwakke glimlach.

    Dokter:

    Ik knikt begrijpelijk en stond op van mijn stoel. 'Is goed, ik hoor dan nog wel van jullie. Als er iets is piep me op, dan kom ik eraan. Of als jullie iets nodig hebben' zeg ik vriendelijk en loop uit de kamer.

    (Mooizo! Beter toch? :3)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 16:32 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik knuffelde Blaine stevig en ik keek hem aan. 'Het is niet blijvend,' zei ik met een blije glimlach. 'Blaine, je gaat beter worden. En als je beter bent gaan we samen hele leuke dingen doen.' zei ik waarnaar ik naar het pakje medicijnen keek en op stond. Ik haalde een glas water voor hem en pakte de medicijnen en haalde er een pilletje uit voor hem en hield het voor hem. 'Laten we meteen beginnen, wie weet heeft het al effect.' zei ik met een glimlach.

    [Haha, ja inderdaad! :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begin te lachen en ga goed zitten, zodat ik het in kan nemen. Ik pak het glas aan en slik met het pilletje en water in. Ik drunk nog een paar slokken water, zodat het beter versprijd in mijn lichaam, vervolgens leg ik het glas op het nachtkastje en kijk Kurt aan. 'Het kan even duren voordat het echt begint te werken, Kurt' zeg ik lachend en trek hem op mijn schoot. 'Ik ben nu al nieuwschierig welke leuke dingen we gaan doen' zeg ik met een wenkbrauw-wiebel en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Ik geef me over!" Gilde ik lachend en verborg mijn gezicht tegen zijn schouder. "Ik doe alles wat je wilt, maar geen slijmbad."
    Langzaam keek ik hem van onder mijn wimpers aan en trok smekende ogen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. 'Ik heb wel een paar ideeën.' glimlachte ik geheimzinnig waarnaar ik mijn lippen nogmaals op de zijne drukte. Ik had inderdaad wel een paar ideetjes, maar dat moest wel geheim blijven voor hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nou' zeg ik met een pruilip en kijk hem met puppyoogjes aan, waarnaar ik hem grijnzend aan kijk. Ik hou hem teder vast en zoen hem terug. 'Wat ben ik toch blij met jou' zeg ik verliefd. 'Ik hoop dat die pillen, snel werken en dat ik weer beter word' zeg ik gemeend en zucht even, waarnaar ik hem weer aan kijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik lach, en trek de deur open.
    'Ik heb nog steeds niks goeds gehoord.' grijns ik, en hou haar boven het bad..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik probeerde zijn blik te ontwijken omdat ik er niet tegen kon als hij zijn puppyoogjes opzette, daarna zoende hij me terug en keek ik hem lachend aan. 'Ik hoop het ook, maar je bent sterk dus ik ben er positief over.' zei ik terwijl ik tegen zijn schouder aanleunde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik zou meer van je houden als je me neer zet!" Zei ik en snel en kon absoluut niet meer helder denken uit angst voor het slijm. "Ik zal alles doen wat je wilt, maar zet me neer."
    Ik omklemde hem nog steviger dan ik al deed en vroeg me af of ik hem pijn zou doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik zacht, en zet haar naast het bad neer.
    'IK was het nooit van plan.' grijns ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik wrijf teder over zijn wang en knikte. Ik gaapte daarna en was toch wel weer moe. 'Jeetje, ik ben nu al weer moe' zeg ik vermoeid en zucht. Ik haal een hand door mijn haren en staar naar buiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ga dan slapen, Blaine.' zei ik terwijl ik hem doordringend aan keek.
    'ik blijf bij je.' beloofde ik hem waarnaar ik hem lief aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik haat je," Lachte ik en liet mijn handen vanuit zijn nek naar zijn borstkas glijden. "Dus heb je me helemaal hier naartoe gebracht voor niets?"
    Lachend schudde ik mijn hoofd en keek uiteindelijk dankbaar op, blij dat hij het niet had gedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.