• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Erudite schreef:
    Ben ik de enige die nog steeds niet gelooft dat het echt is?

    Nee, je bent niet de enige.
    Iemand vindt het blijkbaar grappig om weer eens 'rellen' te veroorzaken. Flauw hoor. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Erudite schreef:
    Ben ik de enige die nog steeds niet gelooft dat het echt is?


    Ik ook :Y)

    Ik vertrouw Sam.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ik ook. Darom, meer dan een minuut geleden genomen xD


    Haha oké.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mirkwood schreef:


    IK HOU VAN JE
    DIT IS WAT IK NODIG HAD

    omg ielsghkdkrj -clings-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Hier is de link voor als mensen denken dat ik kan photoshoppen. x'D

    Dit word steeds verdachter.

    Morgue schreef:
    Dit word alleen maar beter, oh my god :'D

    Die kreeg ik dus net in mijn inbox :'D!

    Give it up, mods.

    Dat kreeg ik net dus ook binnen. Mods?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Authors schreef:


    Als dit fb was ... :d

    Erudite schreef:
    (...)

    Dan sta ik er dus niet op, had ik al verwacht, want ik ben niet echt bepaald bekend op Quizlet ofzo :')
    Maar ik denk inderdaad ook niet dat die lijst echt is, waarom zouden de mods dat doen? Het zijn gewoon mensen, niet bevooroordeelde monsters. (cat)


    Bekendheid maakt niets uit, naar mijn idee. Ik ben ook niet bekend, maar ik heb het idee dat mijn "godverdome" en "klote" en "kut" vast niet onopgemerkt zijn gebleven, ik scheld nogal veel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik blijf het niet geloven. Seriously? Waarom wantrouwt iedereen de mods?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Renner schreef:
    (...)

    Nu weet ik wel voort zeker dat het echt is
    omg

    Ik heb geen idee wie ik moet geloven, maar dit hele gedoe is heerlijk :'DD. Sorry moderators, sorry users, maar het is toch wel grappig :'D


    Olive

    Forks schreef:
    (...)

    Bekendheid maakt niets uit, naar mijn idee. Ik ben ook niet bekend, maar ik heb het idee dat mijn "godverdome" en "klote" en "kut" vast niet onopgemerkt zijn gebleven, ik scheld nogal veel.


    Jij bent volgens mij wel redelijk bekend hoor, ik ken je tenminste :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    *Diepe zucht*
    ~Can whoever made that fake screenshot just get a life?
    We get it, you dont like the mods and you want drama, you have it. Wie dit ook doet is zeer flauw bezig. En iedereen die nu vrolijk naar bewijs zait te zoeken: Just fucking let it go. I dont see why you want to encourage drama here.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoe kan iemand die printscreens maken dan? Een gewone user kan dat niet, met andere woorden; ik geloof het niet.

    Forks schreef:
    (...)

    Bekendheid maakt niets uit, naar mijn idee. Ik ben ook niet bekend, maar ik heb het idee dat mijn "godverdome" en "klote" en "kut" vast niet onopgemerkt zijn gebleven, ik scheld nogal veel.


    Ik denk dat je te nieuw bent... Voor zover ik weet staan er alleen users op die al een tijdje lid zijn. Vandaar dat jij er niet op staat, Nancy. Of je dénkt gewoon dat je te geweldig bent, dat is ook nog een grote.


    Your make-up is terrible

    Authors schreef:
    Ik heb geen idee wie ik moet geloven, maar dit hele gedoe is heerlijk :'DD. Sorry moderators, sorry users, maar het is toch wel grappig :'D

    Indeed. Ik snap d'r geen hol van, maar het is goed tegen verveling. *pakt popcorn*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.