• Hey allemaal ik ben bezig met een story ,maar ik heb veel rollen nodig!
    kun je me helpen aub?

    Hier gaat mijn story over
    ->http://www.quizlet.nl/stories/90175/bloody-chess/
    Er breekt een 3de wereld oorlog uit.Iedereen moet i het leger en velen gaan sneuvelen,maar tog hebben ze dee eer hun land te kunnen verdedigen tegen menselijke robots.

    WARNING DEZE STORY BEVAT :
    +16
    bromance
    veel pesonages
    science fiction
    bloed
    oorlog
    drama
    romantiek
    ~~~~~~~~~
    Welke personages doen mee ?
    -One direction
    -Big time rush
    -Justin beiber
    -Selena Gomez
    -Ed Sheeran
    The wanted
    -Katy perry
    -de Jonasbrothers
    -Miley Cyrus
    -Tokio hotel
    -Rihana
    - Demi Lovato
    -Cher Loyd
    -The black eyed peas
    -....


    ik heb dus nog een paar rollen nodig,liefts jongens die jullie zelf verzinnen ,meisjes mogen ook.
    Rollen die ik nodig heb.
    -kamergenoot/genoote (x97x nodig)
    -keuken hulpje (2x)
    -Verpleger/ster (32x)
    -piloot(Beste vriend /vriendin van Louis Tomlinson1x )
    -Mecha strijder/ster (3x 2xze krijgen een oplijding hoe je machine wapens moet gebruiken enzo)
    -gewoon strijder (kan ook kamergenoot zijn 9x)



    Naam:
    Leeftijd(18-23):
    uiterlijk(foto aub :3);
    karakter:
    familie:
    Exstra:


    Dank jullie !

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 18:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oke wait, eerst even je story lezen qq.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Kamergenote.
    Naam: Kinga Szulc
    Leeftijd: 18.
    uiterlijk:Klik.
    Kinga heeft erg lang, bruin haar, ze heeft een smal gezicht. Ze houd erg van accessoires, ze is Pools, ze is lang, en erg dun.
    karakter: Kinga lijkt misschien echt een bitch, maar eigenlijk is ze heel aardig & lief. Ze is vroeger erg veel gepest op school omdat ze vanuit polen naar engeland is verhuisd, dus daarom doet ze nu zo bitchy. Ze houd erg veel van paarden en ze droomt ervan om model te worden, ze staat ook graag op foto's en vind zichzelf erg mooi.
    familie: Kinga heeft erg veel ruzie thuis & ze was eigenlijk ook best blij dat ze kamergenote mocht worden, ze mist haar familie ook echt niet. Het was altijd erg druk bij haar thuis, ze heeft 3 broertjes en 2 zusjes, zelf was zij de oudste en haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar moeder & haar moeder werkt niet, dus is ze erg arm.
    Extra: Kinga heeft veel problemen thuis, en daarom sneed ze zichzelf soms, dit doet ze nu nietmeer, nu spuugt ze haar eten uit. Kinga is daarom ook erg dun. Ze draagt ook alleen maar truien met lange mouwen, want niemand mag haar sneeën zien. Ze schaamt zich ervoor.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:35 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik zal ook nog een jongen maken C:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    gewoon strijder + Kamergenoot van Zayn Malik

    Naam: Joshua Gregory.
    Leeftijd: 18.
    uiterlijk: Klik hier voor een jongen die ik vereer maar helaas hij is gay. :C poor me.
    karakter: Joshua is Mexicaans/Italiaans, hij is Homo, hij kan met iedereen heel goed opschieten, hij lijkt verschrikkelijk veel op Zayn, en hij komt er dus achter dat hij verliefd is op Zayn. Oke nee, dat hoeft niet qq. Maar, hij is lief, aardig, knap, geweldig, perfect, maar hij mist zijn familie wel.
    familie: Hij had 1 broertje, die hij verschrikkelijk mist. Zijn broertje was 13, dus hij mocht niet mee. Verder waren zijn ouders gescheiden dus woonde hij alleen nog maar bij zijn vader, zijn moeder was gevlucht, hij weet alleen niet waarom. Dat is een raadsel die hij nogsteeds uitzoekt.
    Extra: Homo, zoals ik al zei. Wordt snel verliefd, een echte romanticus, heeft een kinderwens, wilt nog lang niet dood, geniet volop van zijn leven, maar toen hij hoorde dat hij in het leger moest stortte zijn leven in. Hij moest al zijn vrienden verlaten, en hij had erg veel vrienden.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:37 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Naam: Justine Lovette Vilani
    Leeftijd(18-23): 19
    uiterlijk(foto aub :3); http://weheartit.com/entry/32810104
    karakter: lief,stil,praat niet graag over privé leven, heeft een zusteropleiding gedaan.
    familie: Diachi Justin Vilani
    Exstra:(Dit stuk kan je weg laten want het is meer fantasy achtig :$) ze heeft een rare achtergrond...ze is blijkbaar al meer dan 100 jaar oud. Ze is een demon:soort wolverine idee met messen enzo.

    Naam: Diachi Justin Vilani
    Leeftijd(18-23): 20
    uiterlijk(foto aub :3); http://weheartit.com/entry/32705019
    karakter: lief, beetje debiel, houd van knuffelen.
    familie: Justine Lovette Vilani
    Exstra: hij is homo,(mag je weg laten is fantasy achtig :$) hij is ook een demon...hij heeft ijs als krachten.

    Hopelijk vind je het wat :)


    Not everyone can buy superpowers