• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~





    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:49 ]


    The odds are néver in our favor.

    Slaap lekker iedereen die gaat slapen (K)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Het kan allebei gewoon écht niet.

    En OMG Charissa, die gaat gewoon te ver, hahaha x')

    Ik zoek ze niet uit hoor
    Heb al die foute liedjes van Q (:

    Mijn Itunes bestaat nu naast goede muziek uit Justin Bieber, z'n oude albums, Spice girls, de 'oude' Britney Spears, Pussycat dolls, Las Ketchup, Kate Ryan, Sisqo, T-Spoon, Timbaland, Vegaboys, Blue, Deniz Koyu ofzo, Jody Bernal en last but not least O-zone. Laten we een feest geven :')




    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Ik gaaaa! :C
    Wordt een ramp nacht bah

    Slaap lekker iedereen! C:


    Good night all!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Mijn Itunes bestaat nu naast goede muziek uit Justin Bieber, z'n oude albums, Spice girls, de 'oude' Britney Spears, Pussycat dolls, Las Ketchup, Kate Ryan, Sisqo, T-Spoon, Timbaland, Vegaboys, Blue, Deniz Koyu ofzo, Jody Bernal en last but not least O-zone. Laten we een feest geven :')





    O-Zone, die was geweldig, ik heb dat liedje ook nog (:

    Hahaha jaaa een foute party!

    Deze is ook niet echt top 40 material, maar stiekem vind ik 'em best leuk. joh(A)


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)

    O-Zone, die was geweldig, ik heb dat liedje ook nog (:

    En dit is nog maar een begin ^^ We zongen O-zone en Que si, Que no altijd onder Duits. Gek werd die man. Op een gegeven moment kende onze hele klas ook Call me Maybe uit zijn hoofd en zette er iemand in. Zo zongen we omstebeurt een regel. Heerlijk, ik ga ze echt missen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @ Cheryl; ik lees het morgen. Nu kruip ik lekker m'n bedje in. Good night allemaal en geniet van jullie mannetjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Good night, bella! (:


    ars moriendi

    Slaap lekker Demi (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik schrijf denk ik nog een klein stukje verder, en dan kruip ik er ook maar eens in. Morgen heb ik een ontmoeting met een meisje waar ik jarenlang beste vriendin mee ben geweest tot ik een grote ruzie kreeg en haar twee jaar niet heb gesproken. Dusss dat wordt wat. (:


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    @ Cheryl; ik lees het morgen. Nu kruip ik lekker m'n bedje in. Good night allemaal en geniet van jullie mannetjes.


    Jij ook lekker slapen met je mannetje babe(flower) tot morgen(K)


    ~

    Jeeez ik heb ruzie met een kutmug hier:S


    ~

    Huntelaar schreef:
    Ik schrijf denk ik nog een klein stukje verder, en dan kruip ik er ook maar eens in. Morgen heb ik een ontmoeting met een meisje waar ik jarenlang beste vriendin mee ben geweest tot ik een grote ruzie kreeg en haar twee jaar niet heb gesproken. Dusss dat wordt wat. (:


    Is goed meid:) Heel veel succes morgen en als er wat is zijn we er voor je(flower) slaaplekker met je mannetje & tot morgen(K)


    ~

    Mèh, nu is bijna iedereen weg D: