• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~





    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:49 ]


    The odds are néver in our favor.

    Stiekem moeten we met z'n alle voetbalclub beginnen. We zijn toch met 14 man vrouw. Would be awesome.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja nou dan gingen die mensen tenminste wegxD


    Hoe harder je kreunt, hoe meer opgelaten ze zich voelen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik denk dat iedereen zich verstopt. Mooie mannen kijken *wbw*

    Jaa precies. Moeten er wel mooie mannen rondlopen. Waar hebben ze de mooiste mannen hier in Nederland? :'O


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Stiekem moeten we met z'n alle voetbalclub beginnen. We zijn toch met 14 man vrouw. Would be awesome.

    Jaaa en dan iedereen op de positie van zijn favo foetie. Hebben we wel een shitload aan spitsen, maar het gaan om het idee. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jaaa en dan iedereen op de positie van zijn favo foetie. Hebben we wel een shitload aan spitsen, maar het gaan om het idee. :')


    Hahaha, inderdaad. Ik ga wel voor keeper, aangezien ik als spits echt faalde en altijd blessures kreeg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Hahaha, inderdaad. Ik ga wel voor keeper, aangezien ik als spits echt faalde en altijd blessures kreeg.


    Ik denk dat Sanne keept :') Haha. Dat is de enige met ervaring. Ik ben wel verdediger; wordt leuk met mijn agressiviteit ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jaa precies. Moeten er wel mooie mannen rondlopen. Waar hebben ze de mooiste mannen hier in Nederland? :'O

    Kom naar Rotterdam, genoeg mooie mannen haha

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jaa precies. Moeten er wel mooie mannen rondlopen. Waar hebben ze de mooiste mannen hier in Nederland? :'O


    Niet in Den Haag, dat is het enige wat ik weet. Ik wil de mooie mannen wel kunnen verstaan :') Sowieso zijn de mooiste mannen in Zuid Europa maar dat terzijde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hoe harder je kreunt, hoe meer opgelaten ze zich voelen :')


    Hhahahaha dit keer was het vooral Sami:$


    ~

    Aria schreef:
    Stiekem moeten we met z'n alle voetbalclub beginnen. We zijn toch met 14 man vrouw. Would be awesome.


    Oeeeh I like dat idee(flower)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Kom naar Rotterdam, genoeg mooie mannen haha


    Oeh, dan kan ik Rotterdams praten ^^ Hahaha, duurt even maar het gaat lukken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik denk dat Sanne keept :') Haha. Dat is de enige met ervaring. Ik ben wel verdediger; wordt leuk met mijn agressiviteit ^^

    Ik denk dat ik dan aanvaller wordt, muahaha

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik denk dat Sanne keept :') Haha. Dat is de enige met ervaring. Ik ben wel verdediger; wordt leuk met mijn agressiviteit ^^

    Haha, mag ik spitsen dan? Dan is Huntie toch nog een klein beetje blij omdat ik wel opgesteld wordt.. (no_chears) FuckyouvanPersie.


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Hhahahaha dit keer was het vooral Sami:$

    Hahaha. Details? *wbw* Nee, laat die deze keer maar zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Oeh, dan kan ik Rotterdams praten ^^ Hahaha, duurt even maar het gaat lukken.

    Ik leer het je wel
    Mn pa heeft een boek over het dialect van Rotterdam