• Hahaha vermist kat, ik bedoel natuurlijk vermiste kat, zie je, mn brein gaat al achteruit.

    Maar oke, vertel me alstjeblieft verhalen over hoe lang jullie kat of hond wel niet weg is geweest, en dat hij na zoveel dagen wel weer terug kwam. Mijn kat is al 2 en een halve dag weg en ik spazz helemaal omdat ik me nu zo alleen voel, we were soulmates :c /foreveralone

    nee maar even serieus, mijn kat is dus vermist, en ik heb geen idee of ze wel terug komt. ;__; heb het asiel en alles gebeld, maar niks gevonden. Dus als ze morgen niet terug is maar posters ophangen in de buurt, heb alles ook al afgezocht..

    Now tell me your stories, en zeg dat het wel goed komt, anders kom ik nooit meer mn bed uit en begraaf ik mezelf in mn tissues, oke? :C uughh kira /foreverycry

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:38 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    BeIIisario schreef:
    Heb eventjes je titel aangepast voor je ;3

    Nou, mijn kat vroeger leefde buiten, en wanneer we op vakantie waren geweest was 'ie zo kwaad, dat hij 2 weken niet naar huis kwam. Hij keert wel weer terug, joh ;D


    Dat deed ie bij ons ook, kwamen wij terug van vakantie, kwam de kat pas na een week thuis ofzo ~_~


    As travars

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Aaahw wat zielig! D: gelukkig dat je hem wel weer terug hebt. :3 En langs de deuren gaan is eng, er wonen hier allemaal gengsters enz. :I Maar ben bang dat ze haar gewoon gestolen ofzo hebben X'D aangezien ze zo mooi is.. ;u; of mensen hebben dr gestolen omdat ze een beloning willen X'D oke ik krijg nu allemaal vage ideeën, ze is gewoon in de nightclub samen met andere katten, k.

    @Mysticnights, goh, sorry dat ik me zo zorgen maak om mijn huisdier en om d'r geef. :I

    @Yoda, nou dat was een goede peptalk, go Yoda! (geen sarcasme :3) ~ nu krijg ik wel meer hoop, ohohoh.. and my cat is lazy. Ze slaapt AL-TIJD. =_=


    Hij is drie jaar geleden overleden omdat hij een heel ernstige blaasontsteking had... :c hij was pas drie of vier of zo. Hij was nog heel jong toen we hem kwijt waren.

    Hij/zij komt wel terug (: als die kat echt van je houdt dan komen ze wel terug.


    Destroy what destroys you.

    Katten hebben negen levens. Tegen jouwe die allemaal heeft gedaan, is het wel nog een tijdje.
    Hij komt wel uit. (;
    Mijn kat is maar 1 dag weg geweest. Wat lang is voor hem.
    Is uw kat gecastreerd?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:04 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een vriend van mij was zijn kat kwijt en die kwam pas na een jaar weer terug. Heel veel sterkte (:


    26 - 02 - '16

    6 weken het langste.
    En dit is freaky want mijn kat is ook al zo lang weg momenteel. ;-;


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nefie schreef:
    Katten hebben negen levens. Tegen jouwe die allemaal heeft gedaan, is het wel nog een tijdje.
    Hij komt wel uit. (;
    Mijn kat is maar 1 dag weg geweest. Wat lang is voor hem.
    Is uw kat gecastreerd?

    Hahaha, ik hoop het. En ze is geste-dingest.

    @Crocker, whoa een jaar.. dankje. ;u;
    @Orchideous, freaky.. en aahw ik hoop dat ze/hij snel terug komt T_T


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sorry mijn kat is nooit weggelopen. Ze gaat meestal tot het einde van het pas en niet veder is ze nooit gekomen (mijn kat is lui)


    Shoganai i ne~

    Ik hoop dat je hem vind.
    Maar nee, mijn twee honden zijn nog nooit weggelopen. Ze weten hoe goed ze het hebben thuis.


    Life is all about having a good time.

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Hahaha, ik hoop het. En ze is geste-dingest.

    @Crocker, whoa een jaar.. dankje. ;u;
    @Orchideous, freaky.. en aahw ik hoop dat ze/hij snel terug komt T_T


    Ik hoop het bij jou ook. Het is echt niet fijn, ik zit er echt gewoon op te wachten. Als hij vrijdag nog niet terug is gaan we posters op hangen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn kat is soms een hele week weg en komt dan gewoon doodleuk binnengehuppeld. Maak je geen zorgen, katten komen meestal wel terug. In het ergste geval kan je nog overal posters gaan ophangen of zo, dat zou wel kunnen helpen als hij echt lang wegblijft.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    BeIIisario schreef:
    (...)

    2 en halve dag ^-^


    ja ik las het verkeerd oeps! ik dacht dat de kat 2 was... sufferd ben ik toch...:)


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Onze was twee maanden weg. :c

    Vorig jaar een paar dagen voordat de vakantie begon, was hij weg. Wij overal gezocht, alles afgebeld maar niks. Op een begeven moment dachten we van: Ja, 't heeft geen zin meer. Maar toen het einde van de vakantie, was hij er weer.

    Dus het komt wel goed. (:

    Ik had een kat, die was zes weken weg en opeens was hij weer terug. Je moet overal even briefjes ophangen, achter winkelruiten enzo.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Mijn kat was op een vrijdag ineens weg. Op maandag-middag kwam ze terug binnen. Ze was overreden , maar leefde nog. Meestal als een kat ziek is of pijn heeft duiken ze even onder tot ze beter zijn en dan komen ze terug. Geen zorgen je kat komt wel terug.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Is ie al gevonden?


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA