• Ik zie hier alleen maar topics die titels nodig hebben. Natuurlijk wil ík wel helpen. Vul dit in en ik bedenk wel wat!

    Samenvatting:
    Sfeer:
    Extra:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I just need titel D:


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Nu ik eindelijk weet hoe Quizlet zo'n beetje werkt, wilde ik aan een serieus verhaal gaan schrijven, met serieuze onderwerpen.
    Ik zoek 2 meisjesnamen, en die het ene meisje is lesbisch, en het andere meisje is waarschijnlijk biseksueel. Het verhaal heeft verschillende verhaallijnen. De eerste verhaallijn heeft te maken met de geaardheid van de twee personages. Dan komt er sowieso nog één verhaallijn bij, over die derde ben ik nog over na aan het denken. Eerst over dat meisje die biseksueel blijkt te zijn, daar komt ze later pas achter, niet heel veel later, maar wel een paar hoofdstukken verder. En dan heeft datzelfde meisje ook nog een droom: hip-hop danseres worden. Daar krijgt ze uiteindelijk de kans voor, door een auditie te doen, maar er staat haar iets in de weg, maar wat dat is.. Dat zal waarschijnlijk de derde verhaallijn worden.

    Als er iemand een suggestie heeft voor een titel, of de namen voor de beide meisjes, hoor ik dat graag in een reactie op dit topic of je kan ook een reactie achterlaten in mijn gastenboek!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician