• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Tyler

    '10 minuutjes' mompel ik.
    Ik slaap rustig verder, en ga wat comfortabeler liggen..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:09 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Ah, je hebt het zelf gewild." mompel ik, terwijl ik naar de keuken loop. Ik besluit uiteindelijk gewoon een ijsblokje te nemen, want anders moest ik mijn zetel nog laten drogen ook.
    Met het ijsblokje in mijn hand liep ik op hem af, waarna ik het in zijn broek liet glijden. Hij zou nu wel wakker worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grijns, 'lekker, het was warm hier' grijns ik.
    Ik ga nog wat lekker liggen, en grijns...


    El Diablo.

    Jessica
    "Ben jij in alles echt zo moeilijk?" maar ik kan het niet laten om ook te grijnzen.
    "Ok, jongen, nu vraag je erom."
    Ik ga boven op hem zitten en begin hem te kietelen. Please, wees niet een van die uitzonderlijke gevallen die ertegen kan, zeg ik in gedachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Je weet dat ik ertegen kan' grijns ik.
    Tja, als ik wil liggen blijf ik liggen...


    El Diablo.

    Kunnen jullie alsjeblieft wat langere posts doen? :/ anders gaat het zo snel. Ik volg het namelijk niet meer x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, sorry zit met mobiel momenteel ;P

    Me broer is even met mijn laptop bezig...


    El Diablo.

    Jessica
    "God jij bent koppig." zeg ik, terwijl ik nog steeds op hem zit en hem onderzoekend aankijk. Ik kijk plots naar het salontafeltje, waar een verdwaalde alcoholstift lag. Mijn ogen begonnen ondeugend te twinkelen, terwijl ik de stift nam en hem open deed.
    Ik hield de punt dreigend op hem gericht.
    "Wil je vandaag met een snorretje naar school, blijf dan vooral liggen." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ok ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Als je het waagt om iets met mijn prachtige gezicht te flikken teken ik een baard op je face' mompel ik grijnzend.
    Ik kijk haar kort aan, en grijns..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Komaan... Het enige wat je moet doen is gaan staan." grinnikte ik, terwijl ik de stift langzaam dichterbij bracht.
    Hij was echt moeilijk uit zijn bed te krijgen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik zucht, en sta op.
    Daarna ga ik weer liggen.
    'Opgestaan' mompel ik..


    El Diablo.

    Macy

    Aangekleed, gedoucht en lekker versuft loop ik naar beneden. Ik smeer een broodje voor mij en max en ga zitten. Max eet langzaam zijn broodje. Samen poetsen we onze tanden. Ik loop de woonkamer in en kijk fronsend naar Tyler en Jessica. 'Ik ben Max even wegbrengen eh...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik ga van hem af als hij recht staat, maar sla dan met mijn vlakke hand tegen mijn voorhoofd als hij opnieuw gaat liggen.
    "Aaarg, sta nu gewoon op, ja? Je krijgt drie seconden, meneertje."
    Ik kijk hem speels grijnzend aan. Ja, als ik het niet serieus meende, hoe moest hij het dan serieus nemen?
    "1"
    "Goed, Macy, zie je later." zeg ik nog even glimlachend tegen Macy die de kamer binnen was gelopen.
    "2" wende ik me weer naar Tyler.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:42 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Je kan goed tellen.' grijns ik.
    Ik kijk haar aan, en wacht af..


    El Diablo.