• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Tyler

    'Ik denk dat ik maar eerst is mijn shir tmoet wassen ofzo' mompel ik, en hou mijn shirt omhoog.
    Ik grijns lichtjes, en laat mijn blik even over haar vallen.
    Niet heel slecht.. Moet ik toegeven...


    El Diablo.

    Jessica
    Ik neem zijn shirt vast en kijk naar de vlek.
    "Hmm, als we hem nu in de wasmachine steken en morgenvroeg in de droger dat moet het tegen dat je naar school gaat in orde zijn." grijns ik.
    "Kom, dan toon ik je de badkamer. Als je wilt mag je je daar een beetje opfrissen." Ik loop de trap af en duw de deur van de badkamer open.
    "Hier is hij. Ik steek ondertussen even je shirt in de was."
    Ik liep verder naar beneden en ging de berging binnen. Ik stak zijn shirt samen met nog wat andere dingen in de was en zette de machine aan.
    Daarna liep ik naar de living waar ik de tweezit ook klaarmaakte voor gebruik. Daar zou ik dan wel in slapen, ik was toch klein genoeg en dan moest hij in de driezit. Wanneer ik beneden klaar was, ging ik terug een verdieping hoger en wachtte voor de badkamer deur tot hij klaar was en ik mijn pyjama aan kon doen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik knik maar, en loop de badkamer in.
    Snel doe ik mijn haar in model, en grijns.
    Daarna loop ik terug naar beneden..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik loop de badkamer binnen en doe mijn pyjama aan. Ik twijfelde even om iets anders aan te doen, maar het was mijn huis en ik was gewend hier zo rond te lopen. Ah ja, ze moesten er maar mee leren leven. Ik liep een beetje onzeker op blote voeten de trap af. Beneden bleef ik even onzeker in de deurpost staan en keek hem aan. Ah, whatever.
    Ik liep de kamer binnen en ging in de tweezit zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    "Moet je nog iets drinken of heb je nog iets nodig?" vroeg ik hem voor ik zou gaan slapen. Ik friemelde een beetje met het deken, terwijl ik wachtte op zijn antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik keek op, en mijn ogen worden wat groter.
    Wow, ik ben vast een van de weinige mensen die hun lerares zo zien.
    Het is echt niet slecht, maargoed.
    Ik plof op de andere bank, en pak mijn Blackberry..
    'Euh, nee hoor' zeg ik..

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:04 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Ok." glimlach ik. Ik neem mijn gsm en zet mijn alarm voor de volgende dag om 7u. Nadat ik mijn alarm heb gezet, leg ik mijn gsm op tafel en sta op.
    "Is het goed als ik meteen het licht uit doe?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Ik vind het best.' zeg ik.
    Ik lig wat, en ping nog snel wat mensen..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik doe het licht uit en loop in het pikkedonker naar de zetel. Mijn voet stoot per ongeluk tegen de tafel aan.
    "Auw!" Gedesoriënteerd wou ik verder lopen, maar stootte nog ergens tegen en viel recht op iets zachts. Laat het niet Tyler zijn, laat het niet Tyler zijn. Hoopte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Plet je me abbs niet?' grinnik ik.
    Ik ga weer wat rechter zitten, en kijk rond.
    Waarom weet ik niet, er is toch amper wat te zien..


    El Diablo.

    Jessica
    Ah, shit, het was Tyler.
    "Sorry." mompelde ik blozend. "Wacht even." ik taste om me heen, toevallig recht op zijn ontblote borstkas.
    "Euh, sorry." bloosde ik nog eens. Ik sprong recht en voelde de leuning van de zetel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik lach, en leun met mijn hoofd op mijn armen.
    'Heb je nog hulp nodig om naar je bed te gaan ook?' grijns ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Nee, normaal niet." mompel ik grinnikend. Na nog wat gescharrel vond ik uiteindelijk mijn weg. Ik ging onder het deken liggen. Zelfs met mijn kleine meter 59, was het best krap in de tweezit.
    "Nou, slaapwel." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Uhhuh' grinnik ik, en ga weer liggen.
    Ik sluit even mijn ogen, en zucht..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik staar in de donker naar het plafond. Ik begon te wennen aan de duisternis en kon al wat vormen onderscheiden. In de andere zetel kon ik die van Tyler zien. Ik glimlachte even en sloot mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”