• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Knipperend met mijn ogen werd ik wakker. Ik rekte me uit en ik keek naar Blaine, hij zag er een heel stuk beter uit dan voor ons dutje. Ik glimlachte lief naar hem en ging rechtop zitten. 'Hoe voel je je, Blaine?' vroeg ik lief, maar nog een klein beetje slaperig aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Kurt ook wakker wordt en hij rekt zich uit. Waarnaar hij naar me kijkt en lief glimlacht. Kurt gaat goed zitten en ik doe hetzelfde. 'Hoe voel je je, Blaine?' vraagt hij lief aan me. 'Ik voel me een stukken beter, Kurt' zeg ik niet meer vermoeid en kijk hem glimlachend aan. 'Ik voel me niet meer moe meer en ook niet meer duizelig of misselijk' zeg ik opgelucht en kijk hem lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik keek hem heel erg blij aan en sloeg mijn armen om zijn schouders en omhelsde hem. 'Ik ben zo blij om dat te horen.' zei ik gemeend waarnaar ik hem weer los liet en hem een kusje op zijn mond gaf. Ik was echt blij dat het al zo snel effect had. Ik wist gewoon dat Blaine een doorzetter en een vechter was. 'Misschien mag je wel naar huis!' zei ik enorm enthousiast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begon te lachen en knikte. 'Ik hoop het ook, Kurt' zeg ik zuchtend. 'Dan zouden ze me waarschijnlijk wel controle's willen' zeg ik zwak glimlachend. 'Trouwens ik heb je ouders nog niet ontmoet' zeg ik nadenkend. Dat was waar ook, na het gesprek met Rachel en Finn moesten wij het vertellen en ik moest zijn vader nog ontmoeten. Ik had er toch niet meer hoop in, na wat er allemaal gebeurdt is.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik begon te lachen, dat hij daar nu ineens aan dacht. 'Oh ja, dat moeten we nog steeds een keer doen.' zei ik glimlachend. Mijn vader kon niet ophouden over Blaine, hij bleef maar vragen stellen over hem. Maar toen hij hoorde dat het uit was gegaan tussen mij en Blaine zag hij dat ik het daar moeilijk mee had, en zei hij er geen woord meer over. Ik had ,nu me me het ineens herinner, niet eens aan hem verteld dat Blaine en ik gingen samenwonen. Ik ging er automatisch van uit dat hij het goed vond. Ze waren weg gisteravond, maar waarschijnlijk waren ze nu thuis. Misschien was het toch handig dat ik even een keer met hem en Carole ging praten hierover.. 'En zou ik jouw vader en broer ook ooit een keer ontmoeten?' vroeg ik lachend. Hij had wel eens iets over zijn vader verteld, maar over zijn broer deed hij best geheimzinnig. Hij had al weleens verteld dat hij het niet zo goed kon vinden met zijn broer. Ik vroeg me af waarom niet, maar ik vroeg het maar niet omdat het duidelijk was dat Blaine hier niet graag over praatte.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 14:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {Mijn topics}


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem ongemakkelijk aan en zuchte zachtjes. 'Ik denk het' zeg ik zachtjes en kijk naar buiten. Ik wist niet hoe ik het tegen Kurt moest zeggen. Toen mijn vader te horen kreeg dat ik op jongens viel, viel dat hem behoorlijk zwaar. Hij was er tevreden mee, dat ik het was. Maar hij vond het wel moeilijk. Op een gegevend moment moest hij weg voor zijn werk en hij beloofde me om snel terug te komen, maar elke keer belde hij me dat hij later kwam. En nu was het meer dan een half jaar en belt hij nu dat hij weer een half jaar later thuis komt. Hij stort wel geld erop, maar de redenen wist ik wel, waarom hij niet thuis kwam. Mijn broer is een andere verhaal, die wilt alleen maar beroemd zijn en thuissituatie vergeten. Hij vond het wel okay dat ik op jongens viel. Hij was oprecht blij mee, maar daarna ging het weer over zichzelf en keek hij niet naar me om.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik fronste toen Blaine naar buiten keek. Dit was echt de gevoelige snaar bij hem, zijn familie. Ik ging bij hem op schoot zitten en drukte mezelf stevig tegen hem aan. 'Als je er over wilt praten, moet je dat doen.' zei ik lief tegen hem. 'En als je dat niet wilt is het ook goed. Zolang je het maar niet op kropt.' zei ik bezorgd omdat ik zag dat hij er echt mee zat.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 14:41 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat Kurt bij me op schoot ging zitten en zichzelf stevig tegen me aandrukte. Automatisch sla ik mijn armen om hem heen en glimlach zwakjes. Ik krop het al jaren op en dit is al heel lang bezig. Ik knikte en plaats mijn lippen op de zijne. 'Maak je geen zorgen om mij, Kurt' zeg ik gemeend en kijk hem doordringend aan. 'Ik vertel het je wel een andere keer' zeg ik zachtjes en zuchte. Ik kijk weer naar buiten. Kurt maakte me compleet en hij was altijd bij mij. Mijn familie dat was anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik keek hem bezorgd aan. 'Jawel, dat doe ik wel, Blaine. Ik maak me zorgen om je.' zei ik gemeend. Ik zag in zijn ogen dat hij hier heel erg mee worstelde. Ik streelde hem troostend over zijn rug en ik keek hem doordringend aan. 'Ik zie hoe erg jij hier mee zit.' zei ik bezorgd. Hij hoefde het natuurlijk niet per se te zeggen tegen me als hij dat niet wilde, maar ik maakte me toch zorgen om hem. 'Ik hou van je, Blaine. Ik wil gewoon dat je gelukkig bent.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, ik ben gelukkig. Ik heb jou' zeg ik gemeend en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jou en ik vertel het echt wel een keer' zeg ik zuchtend en haal een hand door mijn haren. 'Maar nu niet' zeg ik hard, wat toch redelijk bot overkomt. Gelijk krijg ik spijt en ontwijk zijn blik en sla mijn ogen neer. Ik moet het niet op Kurt af gaan reageren, hij kan er tenslotte er ook niets aan doen. Het deed gewoon pijn dat mijn vader mij alleen belt om te zeggen dat hij langer blijft. In andere woorden, hij schaamt zich dat hij zo'n zoon heeft en schaamt zich dat hij zo deed tegen over mij. Ik wist dat hij van me hield, alleen het feit dat ik op jongens val, bevalt hem niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik schrok een beetje van zijn reactie maar hij zat er gewoon heel erg mee, daarom reageerde hij zo, en heel misschien was het ook een bijwerking van de medicijnen. Ik legde mijn hand op zijn schouder en ik keek hem meelevend aan. 'Oké, een andere keer dan,' zei ik lief tegen hem waarnaar ik zijn kin beet pakte en zijn gezicht teder naar me toe draaide. Daarna plaatste ik teder mijn lippen op de zijne en knuffelde ik hem weer. Blaine is het aller belangrijkste in mijn leven, en ik ging hem hier mee helpen. Ik wist nog niet hoe, maar ik ging hem helpen, wat het probleem ook was. Voor nu zorgde ik ervoor dat hij niets te kort zou komen. En dat hij het gelukkig heeft. Dat was een belofte die ik op dit moment met mezelf maakte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knuffel hem terug en zoen hem ook terug. 'Sorry, ik bedoelde het niet zo, Kurt' zeg ik zachtjes en kijk hem spijtig aan. Ik streel teder over zijn wang en kijk hem dan lief aan. 'Je bent zo belangrijk voor me en ik ben echt gelukkig, Kurt. Ik heb jou' zeg ik verliefd en zoen hem harsttochtelijk. Ik zou hem nooit meer alleen laten en hem echt geen pijn meer doen. Hij is mijn ware liefde, hij zou nooit iets tekort komen. Ik zou alles doen om hem zo gelukkig te maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dubbelpost >.<

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:00 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Het geeft niets Blaine, ik begrijp het.' zei ik mijn hand onder shirt liet gaan en hem geruststellend over zijn onderrug wreef. 'Wij zijn gewoon samen gelukkig en daar hebben we niemand anders voor nodig.' zei ik met stralende ogen, ik kijk Blaine stralend aan en zoende hem hartstochtelijk terug. 'Jij bent ook het aller belangrijkste voor mij. Jij bent de enige die mij zo gelukkig maakt.' zei ik dolgelukkig.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.