• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Dat is het belangrijkste, Kurt. Dat ik jouw gelukkig kan maken' zeg ik lief en ik krijg kippenvel, omdat zijn hand onder mijn shirt gaat en me zachtjes streelt bij mijn onderrug. Vervolgens leg ik mijn hand in zijn nek en zoen hem teder. 'Jij bent ook de enigste die me zo gelukkig kan maken, ik wil alleen maar jou, Kurt. Niemand anders' zeg ik gemeend en zwoel, waarnaar ik mijn andere hand onder zijn shirt glijd en zijn onderrug streelt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kreeg kippenvel door zijn strelingen en glimlachte verliefd naar hem en bleef hem door strelen bij zijn onderrug. 'Ik ben zo blij dat de medicijnen zo snel aanslaan.' zei ik naar waarheid. 'Ik maakte me zo'n zorgen om je, weet je dat?' vroeg ik met een lieve glimlach aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik ben ook blij met die medicijnen' zeg ik en kijk naar het medicijn doosje. 'Kurt, je bent de liefste persoon op aarde. Af en toe vergeet je jezelf. Ik maak me ook zorgen om jou' zeg ik lief en kijk hem bezorgd aan. 'Jij hebt ook gevoelens en gedachtens, als jij ergens mee zit, moet je naar mij toekomen' zeg ik gemeend en kijk hem doordringend aan. Ik verplaats mijn hand naar zijn onderbuik en streel daar zachtjes en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik genoot van zijn strelingen en leunde dicht tegen hem aan. Ik sloeg mijn ogen even neer en dacht aan mijn eigen gevoelens, ik was altijd wel goed in het wegdrukken van gevoelens. Als ik dat niet deed, werd ik toch wel snel emotioneel. Ik keek hem weer aan en glimlachte ik zwak. 'Ik ben eerlijk gezegd alleen nog maar bezig geweest met jou,' zei ik naar waarheid. 'Het enige wat me dwars zit is de hele situatie met Rachel.' mompelde ik. Ze was mijn beste vriendin, en ik miste haar enorm. Maar ik was ook nog gewoon zo woedend op haar. 'Maar daarom bedoel ik, wij maken elkaar gelukkig en we hebben daar niemand anders bij nodig.' zei ik. Ik wist dat ik dit eigenlijk niet moest zeggen, en anderen niet van me af moest duwen, zoals ik ook deed toen mijn vader in coma lag. Maar ik wilde gewoon niet weer gekwetst worden door iemand. Ondanks wat Blaine gedaan had, vertrouwde ik hem nog het meeste. En dat zei een hoop. Ik heb gewoon moeite met mensen te vertrouwen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, je moet geen mensen van je wegduwen, dat leid alleen maar pijn en eenzaamheid op. Zoals wat ik heb gedaan' zeg ik zuchtend. 'Rachel heeft zelf heel veel spijt wat ze heeft gedaan. Ik keur het ook niet goed, maar je moet gewoon even naar haar luisteren' zeg ik lief. 'Finn, wilt heel graag dat we met zijn vieren praten' zeg ik vervolgens en kijk hem aan. 'Wat ik probeer te zeggen, je moet je gevoelens niet wegdrukken, Kurt. Ik weet dat je niet gekwets wilt worden door mensen, maar dat betekent niet dat je hun weg moet duwen. Je moet vaker naar mij toe komen, vertellen wat je dwars zit en uit je gevoelens' zeg ik lief en kijk hem bezorgd aan, waarnaar ik hem verder streel. 'Ik hou gewoon zoveel van je' zeg ik zwoel en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij wist zonder dat ik het zei gewoon hoe ik me voelde.. 'Ik weet het wel, Blaine. Maar,' mijn stem stierf weg vanwege de brok in mijn keel. Ik voelde de tranen weer over mijn wangen vloeien en ik keek hem aan. Nu zat ik hier weer zielig te doen terwijl Blaine zelf ziek was. 'Telkens als ik ergens boven sta, word ik telkens weer onderuit gehaald.' zei ik met een droevige klank in mijn stem. 'Alsof er toch iemand bestaat daar boven die een hekel aan me heeft en me telkens alles ontneemt,' zei ik snikkend. 'Eerst mijn moeder, daarna gebeurde er iets met mijn vader. En n-nu mijn vrienden..' zei ik waarnaar ik pijnlijk snikte en weer tegen hem aanleunde. 'Daarom Blaine, ben ik zo bezorgd om jou. Wat als er iets met jou gebeurt? Ik zal dat echt niet aankunnen.' zei ik snikkend. Daarom duwde ik ook mensen van me af, niet alleen omdat ik bang was om gekwetst te worden, ook al speelde dat ook mee. Maar bang om ze te verliezen. En je kan niets verliezen als je niets hebt..

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:00 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik met een brok in mijn keel en probeer zijn tranen teder weg te vegen. Ik pak zijn gezicht tussen mijn handen en laat hem mij aankijken. 'Ik beloof je er zal niets met mij gebeuren en met jou. En als er iets gebeurd om ons heen of met ons. Ik ben bij je, ik zal nooit aan je zijde wijken, Kurt' zeg ik gemeend en zoen hem teder. 'Ik zal alles doen om je te beschermen' zeg ik gemeend en kijk hem eerlijk aan. 'Ik wil dat je voortaan, jouw gevoelens tegen mij zegt, wat je dwars zit. Ik zal atlijd van je blijven houden, Kurt' zeg ik lief en streel zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik knikte, omdat ik even geen woord uit mijn keel kreeg en sloeg mijn armen om zijn middel en bleef tegen hem geleund zitten. Ik beet op mijn lip en dacht na. Blaines woorden stelden me heel erg gerust. 'Ik zou ook voor altijd van jou houden, Blaine.' zei ik met een schorre stem. Ik voelde me een stuk beter dankzij hem. Hij had gelijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik streelde lief over zijn rug en veegde de laatste tranen van zijn gezicht weg. Ik wou zo graag dat hij gelukkig was, hij was alles voor mij, mijn droomprins. Ik zou hem altijd beschermen tegen zulke mensen, ik zou het niet toelaten, dat iemand hem pijn zou doen. 'Kurt, ik zou altijd jou blijven beschermen' zeg ik fluisterend. Niemand, zou hem pijn doen, niemand.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte weer gemeend en keek hem aan. 'Blaine, jij bent de liefste, meest geweldigste persoon op deze hele wereld.' zei ik gemeend terwijl ik hem ontroerd aan keek. 'En ik weet niet wat er allemaal speelt in jouw hoofd..' zei ik, doelend op zijn familie. 'Maar ik ben er altijd voor jou, Blaine,' zei ik zielsgelukkig. 'Je hebt mij als het ware gered, Blaine. Ik wist niet hoelang ik het nog moest volhouden, zoals ik me altijd voelde.' zei ik met tranen in mijn ogen. 'Daarom, als je er ooit klaar voor bent, om jouw problemen te vertellen ben ik er voor je.' zei ik. Ik gaf hem natuurlijk wel die ruimte om het later te vertellen. 'Ik hou zielsveel van jou.' fluisterde ik erachter aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik hou niet van bellen," Grinnikte ik en bleef tegen de deur aangeleund staan. "En waarom zou ik ze trouwens bellen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan en zuchte zachtjes, maar knikte. 'Als ik er klaar voor ben, vertel ik het je, alles' zeg ik eerlijk en zoen hem teder. 'Maar voor nu nog niet' zeg ik zachtjes erachter aan. 'En ik van jou, Kurt' zeg ik teder en pak zijn gezicht met mijn handen vast en zoen hem overal op zijn gezicht. 'Ik ben jouw droomprins op het witte paard. Ik zou je altijd willen redden en ik zou met mijn leven jou willen beschermen. Ik kan niet zonder je' zeg ik flusiterend en kijk hem diep aan. 'Jij bent pas geweldig' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat ben je zeker,' zei ik terwijl ik hem gelukkig aan keek. 'Je hebt me al twee keer gered,' zei ik alweer lachend waarnaar ik hem aan keek. 'De tweede keer uit coma, je zoende me.' zei ik blozend. 'Ik ben er heilig van overtuigd dat ik daardoor wakker werd.' zei ik lachend waarna ik hem omhelsde. In coma liggen was verschrikkelijk, het was zo doodeng.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Zodat je weet of ze meegaan naar Spanje.' grijns ik.
    Ik leun tegen de muur..


    El Diablo.

    Quinn

    "En wat als ik nu gewoon een sms'je stuur?" Vroeg ik en deed een stap in zijn richting om vervolgens op te kijken. "Dat is veel sneller en minder moeite."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.