• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Nou, ik was serieus over de zware handelingen dat we doen in Spanje' zeg ik bloedserieus, waarnaar ik weer uitproeste van het lachen. 'En ja, ik hou gewoon om je te plagen, Kurt' zeg ik met een engelegezichtje. Ik zie hem terug smsen naar Quinn. Ik glimlach lief naar hem en wachte tot hij antwoord gaf.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik grinnik, 'tuurlijk' lach ik.
    Ik speel nog wat met mijn Iphone, en kijk naar de badkamerdeur..


    El Diablo.

    Kurt

    'Wacht maar,' zei ik lachend waarna ik naar hem wees om het te verduidelijken. 'Ooit krijg ik jou wel terug, Blaine Anderson.' zei ik met een schaterlach. Ik had de slappe lach gekregen dankzij Blaine en kon niet meer stoppen met lachen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Geduldig wachtte ik tot het bad vol liep en ging ondertussen op de rand van het bad zitten en ging met mijn hand door het warme water.
    "Ben je zeker?" Riep ik richting de open deur. "Je kan je woorden nog terug nemen."


    [Ik ga slapen :') Reageer morgenvroeg wel, toodles ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Ik vind het best! Alleen de coach niet' grijns ik.
    Ik loop naar de woonkamer, en plof neer op de zetel..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Oeh, nu wordt ik bang' zeg ik nep-bang en krijg gelijk een gemene grijns op mijn lippen. Ik duw hem op het bed en ga op hem zitten, waarnaar ik hem kietel. Ik wist dat hij daar niet tegen kon en ik kijk hem lachend aan, waarnaar ik hem nog steeds kietel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij duwde me op het bed en ging op me zitten waarnaar hij me begon te kietelen. Ik begon te gillen, en spastische bewegingen te maken. Ik wilde me deze keer niet zo snel op laten geven maar ik kon er echt niet tegen. Ik begon te lachen en probeerde met al mijn kracht om vrij te komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begin zelf ook te lachen om Kurt en stop met kietelen om hem lucht te geven. 'Geef je je over?' vraag ik lachend en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Hij was toch zo lief en het was zo leuk om hem te plagen. Ik streel teder over zijn wang en plagend duw ik mijn onderlichaam tegen de zijne en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik was helemaal buiten adem toen hij dat vroeg dus ik kon niet zo snel antwoord geven. Daarna duwde hij plagend zijn onderlichaam tegen de mijne en voelde ik kriebels in mijn onderbuik. 'Nooit.' zei ik hijgend, maar ook lachend. Ik wilde mezelf deze keer echt niet laten kennen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nou' trok ik een pruillip en keek hem met puppyoogjes aan, waarnaar een speelse grijns op mijn lippen krijg. 'Dan niet' zeg ik, waarnaar ik hem weer begin te kietelen en te lachen. Af en toe stop ik om hem de ruimte te geven om op adem te komen. Anders zou hij stikken. Uiteindelijk vind ik het wel genoeg en plaag hem weer met een duw op zijn onderlichaam. Ik zou hem krijgen, waar ik hem hebben wil. En hij zou het willen met onze zware handeling. Ik glimlach in mezelf, wat een woordkeuze.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine ging gewoon verder met kietelen en ik werd langzaam helemaal gek van de machteloosheid. Hij was natuurlijk veel sterker dan ik en ik kon niets anders doen dan het te ondergaan. Net als ik hem wilde smeken om te stoppen, stopte hij gelukkig zelf al. Ik was helemaal buiten adem en ik kon bijna niet bijkomen omdat Blaine weer duwde tegen mijn onderlichaam. Mijn onderbuik begon hevig te tintelen en ik voelde me al erg opgewonden worden. Dit was echt gemeen van hem, hij deed dit expres. Ik voelde ineens dat ik inmiddels al een stijve had gekregen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik zal het maar niet doen in dat geval," Lachte ik en draaide de kraan weer dicht nadat het vol genoeg was. "Doe alsof je thuis bent, maak het jezelf gemakkelijk."
    Ik deed de deur op een kier en kleedde me om, om vervolgens in het lekkere warme bad te stappen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik zoek naar de afstandsbediening van de tv, en vind hem al snel.
    Ik zet de tv aan, en zap wat langs de kanalen..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik grijnse trots, omdat ik hem prescies waar ik hem hebben wil. Ik voelde onder me, dat hij een stijve heeft gekregen en bij mij moest het nog komen, maar duurde niet lang meer. Ik kijk hem aan met mijn engelegezichtjes en wrijf zachtjes over zijn bobbel met mijn onderlichaam. Mijn handen gingen onder zijn shirt en strelen zijn onderbuik en buik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij wreef zachtjes met zijn onderlichaam over mijn bobbel en streelde mijn onderbuik en buik waar ik hete tintelingen kreeg. Mijn handen liet ik zachtjes over zijn borst krassen en daarna over zijn gespierde buik. Ik kreunde lichtelijk en ik keek hem verlangend aan. Ik wilde hem, nu meteen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.