• Footie Friends

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil




    Lovely Shipnames

    Marlien
    Kimsley
    Chernando
    Claas
    Chafael
    Amando
    Demiano
    Listian
    Saomi
    Sanká

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:00 ]

    Boutella schreef:
    En het is weer zover. Na drie dagen stilte rondom het onderwerp Richard a.k.a. de stalker heeft hij weer toegeslagen. Oh ik word zo gek van die jongen.


    Verwijder hem Deeeeeem:Y)


    ~

    Khedira schreef:
    Babes ik ga even pauze houden en dan een toets maken en dan ben ik weer terug(flower)loveyou girls

    Bye en goodluck!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Verwijder hem Deeeeeem:Y)


    Niet bij mij!! Bij Lies, maar die wilt niet gered worden. Ze denkt dat negeren werkt maar die jongen wordt zijn hele leven al genegeert en is nog steeds niet weg van deze aardbodem dus dat werkt niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik Whap'te gister een vriendin, of ze ook naar Nacht van Borger gaat zei ze 'Ik weet niet of jij dat kan', hoezo ik kan dat niet? Waar slaat dat nou weer op?
    Ik moest gewoon vragen of ik mee mocht, alsof ze me niet mee wilt hebben.
    & vroeg ik wie er nog meer gaan ging ze niet meer antwoorden.
    Nou van de vrienden kan je het hebben hè, stom wicht.

    & Weet je wat nog meer gvd pijn doet?
    Dat ZIJ en een andere vriendin opeens dikke besties zijn, en ze kennen elkaar door MIJ en ik ken die andere al sinds de kleuterschool. -_-

    Dan blijf ik wel WEER een zaterdag thuis hè, niemand vraagt me toch mee, het is altijd IK IK IK die alles moet vragen jezus.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ciaooo Naooom!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Ik Whap'te gister een vriendin, of ze ook naar Nacht van Borger gaat zei ze 'Ik weet niet of jij dat kan', hoezo ik kan dat niet? Waar slaat dat nou weer op?
    Ik moest gewoon vragen of ik mee mocht, alsof ze me niet mee wilt hebben.
    & vroeg ik wie er nog meer gaan ging ze niet meer antwoorden.
    Nou van de vrienden kan je het hebben hè, stom wicht.

    & Weet je wat nog meer gvd pijn doet?
    Dat ZIJ en een andere vriendin opeens dikke besties zijn, en ze kennen elkaar door MIJ en ik ken die andere al sinds de kleuterschool. -_-

    Dan blijf ik wel WEER een zaterdag thuis hè, niemand vraagt me toch mee, het is altijd IK IK IK die alles moet vragen jezus.


    Arme Lien. Komt wel goed meisje. Zulke mensen gaan vanzelf weer bij elkaar weg daar kan je op wachten, serieus. Ik ken ze ook dat gaat vanzelf weer over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Arme Lien. Komt wel goed meisje. Zulke mensen gaan vanzelf weer bij elkaar weg daar kan je op wachten, serieus. Ik ken ze ook dat gaat vanzelf weer over.


    Ik ga morgen met eentje Groningen in, nou ben benieuwd.
    En op FB ook heletijd 'lieve vriendinnetje' etc etc.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ik ga morgen met eentje Groningen in, nou ben benieuwd.
    En op FB ook heletijd 'lieve vriendinnetje' etc etc.


    Met één van hen? Dan wilt die ten minste nog wel met je omgaan toch? Dat is toch een goed teken of niet? Over FB moet je niet letten. Er zijn genoeg mensen die dat doen dat is alleen aandacht vragen meer niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Met één van hen? Dan wilt die ten minste nog wel met je omgaan toch? Dat is toch een goed teken of niet? Over FB moet je niet letten. Er zijn genoeg mensen die dat doen dat is alleen aandacht vragen meer niet.


    Ja, die ik al sinds de kleuterschool ken.
    We spreken ook niet meer met z'n drieën af want dan wordt ik altijd het pispaaltje.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ja, die ik al sinds de kleuterschool ken.
    We spreken ook niet meer met z'n drieën af want dan wordt ik altijd het pispaaltje.


    Dan kan je nu toch de conclusie trekken dat zij wel normaal met jou om kan gaan en die ander niet of is dat te kort door de bocht?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben ondertussen mijn tas aan het inpakken. Al mijn kleding oprollen. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    A very goodmorning.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helloo (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Dan kan je nu toch de conclusie trekken dat zij wel normaal met jou om kan gaan en die ander niet of is dat te kort door de bocht?


    Nah ik weet het allemaal niet. Heb paar maand ook dikke ruzie met ze gehad.


    Normal girl at day, Catwoman at night.