• Footie Friends

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil




    Lovely Shipnames

    Marlien
    Kimsley
    Chernando
    Claas
    Chafael
    Amando
    Demiano
    Listian
    Saomi
    Sanká

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:00 ]

    Khedira schreef:
    (...)

    Jaaaa manxD Zij kan alleen snachts achter de pc want dan kan ze stiekemxD En dan plaats je zulke berichtjes terwijl ieder NORMAAL mens om die tijd slaapt:Y) Oke ik was ook half 5 vanmorgen even online, maar ik moest bij ons paard kijken:$


    Dat is anders ^^. Haha. Blijft een vreemd kind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zo, tante uitgezwaaid.

    Nu even hoofdstuk afmaken.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat is anders ^^. Haha. Blijft een vreemd kind.


    hhahahah daaromxD


    ~

    G0MEZ schreef:
    Zo, tante uitgezwaaid.

    Nu even hoofdstuk afmaken.


    Is goed Girl(flower)


    ~

    Ik loop vast. ;x


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Nu al? Welk verhaal?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Nu al? Welk verhaal?


    You'll be mine again.

    Ik heb dit;

    Eindelijk. Eindelijk was ik weer aan de grond. Ik was niet zo'n liefhebber van vliegen in een vliegtuig, of iets anders wat met hoogte te maken had. Het regende, en aangezien het lang droog is geweest en warm, kon je het ook ruiken. Overal zag je paparazzi foto's maken van de spelers die zich de rug toe keerden. De taxi op het vliegveld bracht ons naar de parkeerplaats en naar de auto van Mario.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    You'll be mine again.

    Ik heb dit;

    Eindelijk. Eindelijk was ik weer aan de grond. Ik was niet zo'n liefhebber van vliegen in een vliegtuig, of iets anders wat met hoogte te maken had. Het regende, en aangezien het lang droog is geweest en warm, kon je het ook ruiken. Overal zag je paparazzi foto's maken van de spelers die zich de rug toe keerden. De taxi op het vliegveld bracht ons naar de parkeerplaats en naar de auto van Mario.


    Ze zijn dus weer terug in Duitsland? Euhh, transfer Ibi naar Bayern; Drama. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ze zijn dus weer terug in Duitsland? Euhh, transfer Ibi naar Bayern; Drama. Hahaha.


    HAHAHA goed idee!


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Stiekem vind ik dit best geniaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    HAHAHA goed idee!


    Echt? Was meer een grapje :') Hahaha. Ik ga zelf ook even schrijven aan Trouble in Paradise.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:



    Stiekem vind ik dit best geniaal.


    Coewwwl(flower)


    ~



    Mijn hubby is moeee. (wbw)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:



    Mijn hubby is moeee. (wbw)


    Van jou zeker? Hebben jullie weer te wild gedaan? Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Echt? Was meer een grapje :') Hahaha. Ik ga zelf ook even schrijven aan Trouble in Paradise.


    Trouble. *O*


    Normal girl at day, Catwoman at night.