• Nou het leek mij dus een leuk idee om foto contesten te houden hier op. Natuurlijk moet je die foto's wel zelf gemaakt hebben en moet je er zelf om staan(of vriend(in)) Elke x is er een ander onderwerp. Bijv. 1e contest gaat over; Mooiste schoenen foto. Dus als je mee wil doen moet je een foto opsturen waar de schoenen in het middelpunt van de foto staan. Nog idee als onderwerp is; Foto met gekste voorwerp. Wat je dus dan moet doen is op de foto gaan met een gek voorwerp ! Snappen jullie het een beetje? En als prijs kan je bijv doen dat je quiz gratis in de spotlight komt te staan ^^

    Wat vinden jullie?
    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nope, ik zie er niets in. Dit gaat net als de Awards weer uitlopen op pure vriendjespolitiek.
    Daarbij zal er de komende 3 weken niets nieuws geprogrammeert worden aangezien Rutger niet in staat is om uberhaupt op jullie PB's te reageren.


    Bored.

    Jaaaa


    I live for the applause, you will die for it.

    leuk x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    leuk idee maar als je nou geen quizen hebt?


    Love is the world. And that's make my smile.

    Vet! (A)


    In your Shadow i can Shine

    leuk idee maar als je nou geen quizen hebt?

    Twas maar een idee. Kan ook zijn dat je gewoon helemaal nix wint !! Of of...ze maken een speciaal fotoboek aan voor dit en dat de foto's daar in komen x3 Tis maar een idee,hoeft natuurlijk nietxD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    leuk idee

    Woehoe ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    leuk idee!

    joa!! doen =O

    Nou, ik ben er niet zo voor, eerlijk gezegd. Zeker niet als 'officiele' Quizlet-wedstrijd. Het zouden net de Awards worden, en toen ontstonden er ook vriendenclubjes, en vriendjespolitiek, en bovenal competities tussen users. Dus nee, ik ben niet voor.

    Maar misschien kun je het zelf organiseren? (met medeweten van de mods, dat dan wel, zelfde regels als bij schrijfwedstrijden. ;))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind het niet een goed idee, loopt uit net als de awards.><
    En trouwens, quizlet is geen site voor foto's ofzo.;3

    x


    ok

    Leuk!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Nope, ik zie er niets in. Dit gaat net als de Awards weer uitlopen op pure vriendjespolitiek.
    Daarbij zal er de komende 3 weken niets nieuws geprogrammeert worden aangezien Rutger niet in staat is om uberhaupt op jullie PB's te reageren.
    Sluit ik me helemaal bij aan.


    Life is hard and then we die

    Ik ga een foto maken!
    Maar ik doe dat eens als ik alleen thuis ben als ik de foto heb zet ik hem op quizlet in mijn fotoboek en stuur de link dan maar naar xPOKEMONKID door okeej?

    x
    .


    Take My Hand Take A Breath ...