• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Sarah - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Passionathan - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nele - Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Charlene - Ossum - is 17 en wordt 18 op 15 april, Belg
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Mara - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudine - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessa - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofie - Sefie- is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - MoonAngel - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore en Within Temptation fan
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - Waspik - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlies - Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-26/07.
    Lisette 13/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 6/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 05/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Joëlla: 21/07-05/08.
    Marthe: 2/07 - 7/07 + 15/07 - 22/07
    Sarah: 3/07 - 10/07
    Marlies: 7/07 - 21/07
    Danique: 14/07 - 28/07 + 11/08 - 31/08
    Charlene: 15/08 - 19/08
    Naomi: 6/07 - 9/07

    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag.
    Dinsdag: Tinychatdag.
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Pervert-dag.
    Zondag: Alles-is-toegestaan-dag.

    • Topic Nummer 125 is geclaimd door Lieke.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    OP TINYCHAT VIND JE ONS HIER

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:01 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LIEKJE!
    Wattizzer gebeurd?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Limerry schreef:
    (...)

    Over wie? c:

    My baby boo Zayn.
    Hi lovely by the way <3


    Some things are changing too much.

    OnlyOneMe schreef:
    (...)
    Riley is wel cute!!!!
    En wie???


    deze jongen



    drew torres speelt mee in de nieuwe afleveringen


    '' Type Sangster if you can see this. "

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    My baby boo Zayn.
    Hi lovely by the way <3


    Dan mag je mij waarschuwen c:
    Hi babycakes <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OKAY WHAT DO YOU THIIIIINK (:

    Dreams. Everybody got dreams. And they are all different. But what if you and your best friend got the same kind of dream. What are you going to do, if he audition for the x factor, and you are not. What if you can't live your dream anymore. What if you don't get a second chance, while he is in the best boyband on this world..


    Some things are changing too much.

    Limerry schreef:
    (...)

    Dan mag je mij waarschuwen c:
    Hi babycakes <3

    Hij staat al online..
    Alleen nog geinactiveerd xd


    Some things are changing too much.

    OnlyOneMe schreef:
    LIEKJE!
    Wattizzer gebeurd?


    Misschien is het niet echt leuk, maar ik vond het wel grappig. Ik ging dus naar de C1000 om voor Rani de hitkrant te halen. Dus ik fietste daar zo heen onderweg staan er kinderen midden op de weg, dus ik fiets er gewoon bijna tegenaan en bel kei vaak. Uiteindelijk springt dat meisje weg en roept die jongen 'uitkijken hè' dus ik roep -ja, ik weet het slecht om dat bij kleine kinderen te doen maar ik kan me niet inhouden dan- 'je moet zelf uitkijken, je mag niet midden op de weg gaan staan' ik fiets gewoon rustig verder luisterend naar Ed Sheeran. Ze beginnen van alles te roepen, zoals 'hoer, slet, kijk maar uit, we pakken je wel' kinderen van 10 a 11? Dafuq zijn ze mee bezig? Ik riep nog 'sukkels' en toen begon weer die scheldpartij. Maar okay, ik ging dus de C1000 in pakte de hitkrant en ging naar de kassa. Zie ik die kinderen ineens binnen komen! Ze zijn me gewoon gevolgd, echt, no life. Dus ik betaal die hitrkant ga ik naar buiten, zie ik per toeval mijn oma daar. Die ging boodschappen doen dus ik ga met mijn oma mee naar binnen, gaan die kinderen mij achtervolgen in die winkel. Ze tikken me aan en alles, praten me na. Ik deed gewoon net alsof ik ze niet zag. Maar echt, dat was kei laag! Dus mijn oma had boodschappen gedaan we gingen weeral naar de kassa, klaar afgerenkt. Ga ik naar buiten, mijn oma met de auto naar haar huis. En ik op de fiets naar mijn oma's huis. Dus die kinderen staan daar buiten en roepen 'daar is ze!' ik schenk geen aandacht eraan en zette One Direction heel hard aan. Toen stapte ik op de fiets, reed ik bijna die jongen aan omdat die voor mij sprong, riep die nog leuk 'uitkijken bitch' en toen fietste ik naar mijn oma... Dat was mijn voorval van net, hehe.

    Edit : Het is best wel lang haha.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:24 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Hij staat al online..
    Alleen nog geinactiveerd xd


    Als die online staat mag je me waarschuwen haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LukeBrooks schreef:
    OKAY WHAT DO YOU THIIIIINK (:
    (...)


    I think it's pretty amazing! Whoop.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Als die online staat mag je me waarschuwen haha.

    Whoooops is goed (:


    Some things are changing too much.

    Limerry schreef:
    (...)

    I think it's pretty amazing! Whoop.

    Waaah, seriously? Whooop


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Waaah, seriously? Whooop


    Yes, I am very serious. Whoop c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Misschien is het niet echt leuk, maar ik vond het wel grappig. Ik ging dus naar de C1000 om voor Rani de hitkrant te halen. Dus ik fietste daar zo heen onderweg staan er kinderen midden op de weg, dus ik fiets er gewoon bijna tegenaan en bel kei vaak. Uiteindelijk springt dat meisje weg en roept die jongen 'uitkijken hè' dus ik roep -ja, ik weet het slecht om dat bij kleine kinderen te doen maar ik kan me niet inhouden dan- 'je moet zelf uitkijken, je mag niet midden op de weg gaan staan' ik fiets gewoon rustig verder luisterend naar Ed Sheeran. Ze beginnen van alles te roepen, zoals 'hoer, slet, kijk maar uit, we pakken je wel' kinderen van 10 a 11? Dafuq zijn ze mee bezig? Ik riep nog 'sukkels' en toen begon weer die scheldpartij. Maar okay, ik ging dus de C1000 in pakte de hitkrant en ging naar de kassa. Zie ik die kinderen ineens binnen komen! Ze zijn me gewoon gevolgd, echt, no life. Dus ik betaal die hitrkant ga ik naar buiten, zie ik per toeval mijn oma daar. Die ging boodschappen doen dus ik ga met mijn oma mee naar binnen, gaan die kinderen mij achtervolgen in die winkel. Ze tikken me aan en alles, praten me na. Ik deed gewoon net alsof ik ze niet zag. Maar echt, dat was kei laag! Dus mijn oma had boodschappen gedaan we gingen weeral naar de kassa, klaar afgerenkt. Ga ik naar buiten, mijn oma met de auto naar haar huis. En ik op de fiets naar mijn oma's huis. Dus die kinderen staan daar buiten en roepen 'daar is ze!' ik schenk geen aandacht eraan en zette One Direction heel hard aan. Toen stapte ik op de fiets, reed ik bijna die jongen aan omdat die voor mij sprong, riep die nog leuk 'uitkijken bitch' en toen fietste ik naar mijn oma... Dat was mijn voorval van net, hehe.

    Edit : Het is best wel lang haha.


    Heb ik ook nog gehad, haha :'D
    Ik zei toen gewoon van 'Ik verlaag me niet tot jullie niveau.' en toen waren ze stil en ik voelde me goed (:


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)

    Heb ik ook nog gehad, haha :'D
    Ik zei toen gewoon van 'Ik verlaag me niet tot jullie niveau.' en toen waren ze stil en ik voelde me goed (:


    Hahaha. Nja, ik heb ze gewoon genegeerd, dat vinden de meeste het ergste. ;D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Man dat is hier dood.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.