• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Hou op." Zeg ik en sta op.
    "Wat is er toch! Ik weet niet hoor, maar Isabella is met jou, en voor zover ik weet val jij niet op jongens, en ik weet dat dit allemaal een spel is om Isabella naar je toe te krijgen. Gebruik mij er niet voor oké." Zeg ik en kijk Austin aan. "Het is niet leuk." Zeg ik kalm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'nog nooit heeft een jongen zoiets liefs tegen me gezegd, zelfs austin niet' lach ik. 'ik hou ook heel erg van jou, en jij bent echt perfect, je bent lief,stoer,knap,zorgzaam en nog veel meer te veel om op te noemen' lach ik en geef hem een kus en ga boven op hem liggen.

    Austin
    Ik kijk even naar Danny en trek een wenkbrauw op. Ik laat me zuchtend achterover vallen. Wie heeft gezegt dat ik niet op jongens val? Eigenlijk deed ik dat wel,nee ik was geen homo maar bi. Ik was het niet van plan iemand te gaan vertellen.Niemand wist het ook van me gelukkig en ik hoopte ook niet dat iemand het ooit te weten komt. Ik draaide mijn hoofd even naar Danny.'Sorry' mompel ik zacht,niet wetend of hij het wel kan horen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:36 ]

    Jayson
    Ik glimlach breed en sla mijn armen om haar heen. 'Zie je dat je lief bent'zeg ik grijnzend en geef er een lange zoen. 'I love you'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:33 ]

    jasmine

    'Alleen tegen jou doe ik op mijn allerliefst, omdat je zulke lieveschat bent, echt raar dat ik in een week al zoveel om je geef' zeg ik en zoen zijn voorhoofd. 'Heb jij je eigenlijk wel ingesmeerd, straks verbrand je'

    [wow what's happening with Austin?! Hahaha kom maar weer snel naar Isabella.... Grrr...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar Austin en zie zijn mond bewegen maar hoor het haast niet, toch maak ik er een sorry uit.
    "Ja het is goed, maar ik zou als ik jou was naar Isabella gaan, want ze is nogal pistof denk ik." Zeg ik en kijk even naar hem.
    Ik wil niet tussen een, of het een ruzie was geen idee, komen. Daar hou ik echt niet van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha,hij gaat niks met Danny doen hoor xD]

    Jayson
    'Ik geef ook in deze week heel veel om jou'zeg ik en kijk even op. 'Nee,ik heb me nog niet ingsmeerd,doe ik zo wel'zeg ik en geef er nog een kus.

    Ian

    Ik zucht en ga op het zand zitten. En zo ben ik weer alleen. Eigenlijk was ik best nieuwsgierig wat Austin en Danny aan het doen waren. Ik weet dat het was ik Isabella in de zeik te nemen en dat lukte hem ook nog. Om niet te flippen was ze maar het water ingedoken. Ze was machteloos en wist niks te doen. Ze had al een poging gedaan, maar Austin was terug gegaan naar Danny. En eigenlijk had ik wel een beetje medelijden met haar. Al hoewel het ook wel weer grappig was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Danny en trek opnieuw mijn wenkbrauw op. 'Die is waarschijnlijk tegen Ian aan het aanhangen' zeg ik terwijl ik even mijn handen in mijn haar zet.Ik leg mijn handen daarna weer onder mijn hoofd en kijk wat naar de wolken.

    jasmine

    'Jij kan gewoon geen genoeg vsn mij krijgen, heb jij eigenlijk nog broertjes of zusjes' vraag ik hem en streel.met mijn vingers over zijn buik. 'Jayson jij bent echt het beste wat me is overkomen in mijn leven'

    Isabella

    Ongeduldig keek ik naar het strand. Waren ze nou nog niet terug? Kwaad loop ik terug naar het strand. 'Ik ga ze halen,' snauw ik naar Ian. Ik loop door naar de duinen en zie Danny en Austin zitten.
    Een gerust gesteld gevoel ging door me heen. Had ik serieus gedacht dat ze iets aan het doen waren? Ik kijk ze aan en Loop met grote passen naar ze toe. Druipend ga ik naast Austin staan. 'Was meneer nog van plan om een boot te gaan huren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik eh- Ik laat jullie even alleen." Zeg ik en sta op, waarna ik naar het strand terug loop en naar Ian ga.
    "Wat was hier nou de aanleiding van?" Vraag ik dan aan hem en kijk hem aan.
    Ik vond het niet erg leuk, en wij volgens mij allemaal niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Ja ik heb nog een broertje van tien,hij heet Jesper.'zeg ik en denk even aan mijn broertje. Hij was altijd wel aarig,niet zo irritant als kleine broertje vaak zijn. Ik glimlach daarna even en geef er een kus. 'Jij ook het beste wat mij overkomen is'