• gimp, of eigenlijk de lettertypes. Ik heb deze gedownload, maar ik heb geen idee hoe ik die nu tussen mijn gimp lettertypes krijg.
    Iemand die me hier mee kan helpen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:14 ]

    Echt niemand? Ik heb hulp nodig... :c

    Gewoon op je PC installeren en dat staat het lettertype ertussen.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Gewoon op je PC installeren en dat staat het lettertype ertussen.


    Uhu, als je gimp tijdens de installatie van die lettertype aan hebt staan, dan moet je misschien gimp even herstarten.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:46 ]

    Ga naar je downloads of de map waar het lettertype staat. Selecteer het lettertype bestand en klik er met je rechtermuisknop op. Klik nu op 'Installeren' (krul)
    Als ie geïnstalleerd is, staat ie gewoon tussen je lettertypes.

    nvm lol

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:46 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Austen schreef:
    Gewoon op je PC installeren en dat staat het lettertype ertussen.


    Maar, ik klik dan op downloaden, en dan komt onderin te staan bij de downloads 'hunger_games.zip' ofzo, daar klik ik dan op en dan kom ik op één of ander raar iets. (heb volgens mij ook best wel een oude laptop) Hoe installeer je dan, want gewoon downloaden kan niet.

    Sword schreef:
    (...)

    Maar, ik klik dan op downloaden, en dan komt onderin te staan bij de downloads 'hunger_games.zip' ofzo, daar klik ik dan op en dan kom ik op één of ander raar iets. (heb volgens mij ook best wel een oude laptop) Hoe installeer je dan, want gewoon downloaden kan niet.

    Gewoon het zip bestand openen, uitpakken, en dan hangt het van je besturingssysteem af. Met welk werk je?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Gewoon het zip bestand openen, uitpakken, en dan hangt het van je besturingssysteem af. Met welk werk je?


    voel me dom nu, wat bedoel je met besturingssysteem? :c Heb nooit veel verstand gehad van laptops. c:

    Sword schreef:
    (...)

    voel me dom nu, wat bedoel je met besturingssysteem? :c Heb nooit veel verstand gehad van laptops. c:

    Windows XP/vista/7 of Mac?


    comfort in c h a o s

    In je map 'fonts' zetten.

    Ik doe het altijd zo:
    1. In de computer zoeken waar je het hebt opgeslagen in een zipbestand.
    2. Rechtermuisknop : bestand uitpakken
    3. Uitgepakt lettertype kopiëren/knippen
    4. In je harde schijf naar windows gaan (zo is het bij mij) en dan op zoek gaan naar fonts.
    5. Bij fonts je nieuwe lettertype 'plakken', en dan komt er een schermpje dat hij aan het installeren is.

    Het klinkt heel vaag maar ik hoop dat het helpt. (krul)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Austen schreef:
    (...)
    Windows XP/vista/7 of Mac?


    Windows vista, geloof ik, want als hij opstart zegt hij iets anders (er staat vista op de stikker op de laptop). Maar laten we het houden op vista.

    Selecteer het .zip dinges. Rechtermuisknop > hier uitpakken.
    Of eerst even winRAR of iets installeren en dan bovenstaande doen. Altijd handig om dit soort bestanden uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:01 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sword schreef:
    (...)

    Windows vista, geloof ik, want als hij opstart zegt hij iets anders (er staat vista op de stikker op de laptop). Maar laten we het houden op vista.

    Dan moet je gewoon op de rechtermuisknop drukken -> installeren.


    comfort in c h a o s

    Luhan schreef:
    Selecteer het .zip dinges. Rechtermuisknop > hier uitpakken.
    Of eerst even winRAR of iets installeren en dan bovenstaande doen. Altijd handig om dit soort bestanden uit te pakken.

    WinRAR heb ik al gedownload, maar als ik het uitpak, gebeurd er nog niets.. :c

    Austen schreef:
    (...)
    Dan moet je gewoon op de rechtermuisknop drukken -> installeren.


    Er staat geen installeren. :c