• gimp, of eigenlijk de lettertypes. Ik heb deze gedownload, maar ik heb geen idee hoe ik die nu tussen mijn gimp lettertypes krijg.
    Iemand die me hier mee kan helpen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:14 ]


    Als je vista hebt, zou je als je op het lettertype met rechts klikt het er , met balk er zo moeten uitzien.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:08 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:


    Als je vista hebt, zou je als je op het lettertype met rechts klikt het er , met balk er zo moeten uitzien.


    Mijn pc is veel te ouderwets. :c Zo ziet het er bij mij dus niet uit...

    Ik kom er vast wel een keer achter, ofzo.

    Sword schreef:
    (...)

    Mijn pc is veel te ouderwets. :c Zo ziet het er bij mij dus niet uit...

    Ik kom er vast wel een keer achter, ofzo.

    Austen gaat er even een screenshot van windows 7 plaatsen (dan legt zij het uit ) en anders volg je onderstaande stappen:
    Als je naar configuratiescherm gaat, zou er een map lettertypen moeten staan. Open die. Klik dan met je rechtermuisknop. Dan zou er helemaal vanonder iets zoals 'nieuw lettertype intalleren,' daar klik je op.

    Zo denk ik toch dat het bij xp was.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:13 ]


    Ex astris, sciencia


    Zo ziet het eruit.

    Sword schreef:


    Zo ziet het eruit.

    Je moet je rarbestand dan ook eerst uitpakken


    Ex astris, sciencia

    wacht, let me printscreen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sword schreef:


    Zo ziet het eruit.

    Dubbelklikken en dan in de bovenhoek op installeren klikken, normaal en anders uitpakken, de map lettertypen zoeken (windowsknop, zoekbalk ding, 'lettertypen' als daar een mapje op komt openen) daar in slepen en hij installeert.


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    (...)
    Austen gaat er even een screenshot van windows 7 plaatsen (dan legt zij het uit ) en anders volg je onderstaande stappen:
    Als je naar configuratiescherm gaat, zou er een map lettertypen moeten staan. Open die. Klik dan met je rechtermuisknop. Dan zou er helemaal vanonder iets zoals 'nieuw lettertype intalleren,' daar klik je op.

    Zo denk ik toch dat het bij xp was.


    Oh volgens mij is het gelukt! Wacht, ik ga even checken.

    Gelukt! C: Heel erg bedankt allemaal!

    Zo pak je hem uit.


    En dan;



    heb willekeurig een .zip en lettertype gepakt :')

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:17 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sword schreef:
    Gelukt! C: Heel erg bedankt allemaal!

    Graag gedaan


    Ex astris, sciencia

    Oh, ik was net te laat :')
    Nja, nog steeds graag gedaan~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo