• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Grace Sawyer

    Ik knikte eventjes en liet me weer van het aanrecht glijden.
    "Maar hoe weet je dan dat iemand slechte bedoelingen heeft?" Vroeg ik en fronste even bedenkelijk. "Voel je dat aan? Zie je dat of weet je het totaal niet, tot die persoon een misstap doet?"
    Langzamerhand begon ik de logica van al dat magische gedoe te begrijpen en moest toegeven dat ik er best nieuwsgierig naar was hoe alles in elkaar zat.
    Hij had vragen over het heden en ik over het verleden, het leek me een redelijke deal om verschillende dingen te vertellen over onze leefwerelden.



    Mirabelle Jocelyn Talbot


    Wanneer hij me diep in de ogen keek, zag ik een kans om hem van zijn herinnering te beroven.
    Ik twijfelde even, beet op mijn onderlip en zoog mijn longen vol lucht, alsof dat me zou helpen om mijn moed bij elkaar te rapen.
    Haast onhoorbaar, sprak ik een krachtige spreuk uit waardoor hij zou vergeten van mijn krachen, al moest ik toegeven dat ik het er erg moeilijk mee had om het te doen.
    Het voelde enorm verkeerd aan om het te doen en had het vermoeden dat er een pijnlijke blik in mijn ogen stond, maar eens de spreuk was uitgesproken, was er echter geen weg terug.
    Ik sloeg mijn ogen neer nadat ik de spreuk had gezegd en vroeg me af of het me gelukt was, wat normaal gezien geen probleem was.
    Hij was tenslotte maar een gewone sterveling.


    [Mijn laatste posts (: ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 1:05 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Mijn topics ^^ ik reageer zo}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Tanthalas Zucchilo
    Ik voelde een krachtige spreuk in mijn richting geblazen worden, verbaast keek ik Mirabelle aan. Wat was ze van plan? Voorzichtig snoof ik de lucht die naar me toe geblazen werd op. De weeige geur van een vergetelheisspreuk verspreidde zich achter in mijn keel. Mijn vingers tintelden en zo hield ik de rest van de spreuk tegen. Ze was nu wel heel gevaarlijk bezig, want als er iets was dat je niet moest doen was het mij boos maken. En ik was woedend. Ik streek met mijn duim langs de achterkant van mijn ring waardoor er een klein beetje zwarte magie in terecht kwam. Heel subtiel richtte ik mijn duim op haar wang en ik schoot de magie weg. Een bloederige snee sierde haar blanke wangetje.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Als geslagen deinsde ik achteruit terwijl ik mijn wang geschrokken beetnam en hem met grote ogen aankeek.
    Mijn hand gleed van mijn wang en verbaasd keek ik van het bloed dat op mijn hand kleefde naar hem, hij was dus geen gewone sterveling besefte ik nu pas.
    In mijn hoofd kon ik geen rust vinden aangezien er wel duizenden gedachten door elkaar schoten terwijl ik als verdoofd bleef staan, hij had me aangevallen.
    Ik wist niet of ik nu kwaad of onder de indruk moest zijn en bleef hem aanstaren.
    "Waarom deed je dat?" Vroeg ik uiteindelijk en was me er vaag van bewust dat mijn stem erg zacht klonk. "Wie ben je?"
    Ik wist dat hij zich voordeed als iemand anders en dat zijn echte naam niet Pieter was, alleen besefte ik alles veel te laat waardoor ik me best naïef voelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanthalas Zucchilo
    'Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen.' Mijn stem was rustig, maar de woede laaide nog steeds binnenin mij. Koeltjes keek ik haar aan, benieuwd wat ze ging doen. Ze kwam niet als heel slim op mij over, of in ieder geval zeer naïef. Ik besloot dat ik geen zin had in dit gedoe en ik draaide me om. Met grote stappen liep ik weg van haar, ik zag het nut er niet van in om nog langer bij haar te blijven, ze wist nu wat ik was, maar meer ook niet. Ze mocht het best verspreiden, misschien zou ik op die manier nog bontgenoten krijgen ook. Bang was ik niet, totaal niet, wat er ook op me af zou komen ik kon het waarschijnlijk wel aan.
    {En hij heeft kapsones ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik verzamelde kwaad al mijn krachten en concentreerde me op hem terwijl ik hem hardhandig door de lucht liet slingeren.
    Iedereen dacht altijd dat ik zwak was doordat ik zo'n onschuldig uiterlijk had, maar daar ging iedereen de mist in aangezien ik best sterk was voor mijn leeftijd.
    Ik drukte mijn wijsvinger op de snee die hij me had gegeven en voelde hoe de wond onder mijn vinger begon te genezen.
    "Val me nooit meer aan," Zei ik bitter en was me er van bewust dat mijn stem erg kil klonk, wat niet paste bij mijn tere uiterlijk.
    Langzaam trok ik mijn mantel af waardoor de moderne kledij die ik aanhad weer zichtbaar werd en keek hem hard aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {hoe/waar zou ik inspringen?}
    K zit wel op mobiel dus gaat wat sloom. Anders doe ik het morgen wel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    {hoe/waar zou ik inspringen?}
    K zit wel op mobiel dus gaat wat sloom. Anders doe ik het morgen wel.


    [Je mag kiezen of je het vandaag of morgen doet. Maar misschien kan je Mirabelle en Tanthalas tegenkomen? Ze zijn beide magiërs, alleen is Mirabelle een goede heks en Tanthalas een slechte tovenaar. Normaal gezien was iedereen bang van magiërs en werden ze verbrand, dus zie maar hoe je eventueel reageert. (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {ik maak morgen wel, aangezien ik een mooi begin wil en dag dus niet gaat op een mobiel -.-}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Ik kan vandaag amper reageren want mijn oma komt ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Connor Davids | Middeleeuwen

    De regen daalt op me neer. Eindelijk iets bekends in deze wereld. Waar ben ik in godsnaam? Ik strijk over mijn zwaard. Ik zag net een man praten tegen een vaag ding aan zijn oor. Hij had mij gelukkig niet gezien. Ik heb mijn hand nog steeds op mijn zwaard liggen en ren door. Waar was ik, ik zag bomen maar meer niet.

    [sorry geen inspiratie, waar moet hij heen en zo?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tanthalas Zucchilo
    Ik voelde hoe ik door de lucht werd geslingerd en met een harde smak kwam ik op de grond terecht. Woedend en vernederd stond ik op ik riep weer een beetje duistere magie op en hulde Mirabelle in een dikke zwarte mist, een giftige soort waterdam die prikte in je ogen en je keel ontzettend irriteerde. Niet zeer gevaarlijk, gewoon niet heel prettig om in te ademen. Glimlachend keek ik naar haar, me afvragend of ik door zou gaan met dit gevecht of gewoon weg zou lopen. Ik besloot haar reactie af te wachten, ik was wel nieuwsgierig hoe ze op dit staaltje, overduidelijk zwarte, magie reageerde.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik sloot mijn ogen zodat mijn ogen niet gingen tranen en hield mijn adem in nadat ik merkte dat ik last kreeg van mijn keel.
    Veel hielp het niet aangezien ik toch moest hoesten en sloeg de rug van mijn hand voor mijn mond en neus.
    Om mezelf uit deze lastige situatie te redden, spreidde ik mijn armen wagenwijd en liet ik een enorme windvlaag langsgaan zodat het de dikke, zwarte mist weg geblazen werd.
    Wanneer ik weer de frisse lucht inademde, opende ik mijn ogen en wist dat mijn ogen vuur schoten.
    Door de wind sloegen mijn blonde lokken hard in het rond waardoor het er best gevaarlijk uitzag.
    Ik sprak een tweede, sterke spreuk uit waardoor hij ondersteboven in de lucht kwam te hangen en liet hem enkele meters naar boven schieten om hem uiteindelijk een vrije val te bezorgen.
    Vlak voordat hij te pletter zou storten, zorgde ik er voor dat hij enkele centimeters boven de grond bleef hangen.
    "Val me niet steeds aan!" Snauwde ik. "Ik wil geen gewonden maken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [wie gaat naar Connor/wat kan ik met hem doen]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    [wie gaat naar Connor/wat kan ik met hem doen]


    [Juist, was ik vergeten bij te typen bij mijn post ;o Misschien kan hij gewoon verder de straat op lopen en het gevecht tussen Tanthalas en Mirabelle opmerken? Of er tussen komen of zo?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.