• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Misschien kan je het aanpassen door Tanthalas/Pieter te geloven? Kan je haar nog altijd aan vallen als je dat echt wilt.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik rolde met mijn ogen en schudde vol afkeur mijn hoofd, aansteller.
    "Kom op, dat geloof je toch zelf niet?!" Zei ik en keek de ridder enigszins verbaasd aan. "Hij doet het zelf, ik kan geen twee dingen tegelijkertijd, ik moet me namelijk concentreren als ik magie gebruik, wat ik dus nu niet doe."
    Ik werd redelijk geïrriteerd door Pieter aangezien hij me er in probeerde te luizen.
    Maar als ik wilde dat de ridder me zou geloven aangezien ik wel degelijk de waarheid sprak, mocht ik Pieter niets doen, hoe erg ik het ook wilde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [moet ik effe lezen dan hoor.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even en haal het boekje uit het zakje, waarna het boek een stuk grooter word en de voormaat van een normaal boek begint te krijgen. 'Ja ik weet precies wie de magiers zijn' en glimlach even.
    Woorden die voor Grace niet te begrijpen zijn komen uit mijn mond en beginnen de lucht te vullen, voor de magiers zouden ze weten dat het een gevaarlijke spreuk was, een verboden spreuk.
    De lucht begint zwart te kolken waarna bliksem langzaam begint in te slaan in het groepje van drie, niet rakend maar als waarschuwing, waarna schaduwen beginnen te spelen in het licht. Een minuut later komen op de plek waar de bliksem insloeg personen omhoog, niet gemaakt van vlees en bloed maar van de bliksem die insloeg.

    Connor Davids

    Ik lach schamper om de vage man en het meisje. 'Jij denkt echt dat ik dom ben hè.' zeg ik kil. 'Maar niet zo dom om te weten dat jij een slechte tovenaar bent, je denkt dat ik arrogant ben en mij probeert te misleiden.' Ik sla mijn ogen ten hemel. 'Ik vind mijzelf niet geweldig, ik zeg alleen maar wie ik ben en hoe iedereen mijn noemt.' Rustig ga ik zitten en doe mijn kleren goed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Net wanneer ik iets wilde zeggen, werd ik onderbroken door felle lichtflitsen, bliksem.
    Het was bovennatuurlijk maar wist dat het niet afkomstig was van Pieter dus keek ik rond om te kijken wie het had opgeroepen.
    Mijn blik ging over drie mensen en bleven hangen bij iemand die een boek vast hield en vrijwel meteen drong het tot me door dat er nog een magiër was en dat hij de spreuk uit had gesproken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    De personen die ik had gemaakt met de bliksem laat ik tussen de drie instappen, niet aanvallend maar als bescherming tegen elkaar. Ik was niet het type wat mensen pijn deed als het niet hoefde. Ik grijns even naar Grace 'Nauw, is dit de magie die je wilde?' zeg ik met een glimlach waarna ik verder loop richting de groep 'Blijf achter mij Grace, zolang je dat doet blijf je beschermt' zeg ik met een serieuze stem. Als ik 5 tot 10 meter van de groep ben stop ik met lopen 'Is al dit vechten nauw serieus nodig?' vraag ik aan ze terwijl ik glimlach.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Waar bemoeide hij zich in hemelsnaam mee?
    "Ik beschermde mezelf, dat is wel iets anders dan vechten." Zei ik kalm en keek niet naar de personen die hij had gemaakt uit bliksem. "Ik ben niet iemand die zich zo maar laat aftuigen door eender wie."
    Het kwam er niet aanvallend uit, eerder rustig en zakelijk.
    Ik was al wat gekalmeerd maar had nog steeds enige woede tegenover Pieter, die mij zo nodig er in probeerde te luizen.



    Grace Sawyer

    Ik ging op mijn tenen staan en gluurde over de schouder van Tanlor mee zodat ik zeker niets zou missen van het spektakel.
    Ja, ik was nu eenmaal een ramptoerist en dat was ik altijd al geweest.
    Het meisje dat had gesproken was iets kleiner als mij, maar had best een speciaal gezicht, op een positieve manier dan.
    Net als één van de twee mannen die bij haar stonden.
    Ik had het vermoeden dat zij magiërs waren aangezien ze er erg speciaal uitzagen, net als Tanlor.
    Gewoon anders dan de normale mens.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'Als het niet vechten is, waarom zie ik dan dat je nog woede hebt?' ik kijk de vrouw even aan die net gesproken had. Ik kon het vanaf hier al van dr af lezen dat ze enige woeden had tegen over een van de twee, wie wist ik niet zekker maar als ik zo moest raden moest het een slechte magier wezen.
    Ik laat het boek naast mij zweven terwijl ik naar de drie kijk, waarschijnlijk zal de vrouw boos zijn maar als er niet ingegrepen werd dan zou ze ook niet erg blij zij geweest. Het was inmiddels twee tegen een als ik het goed had gezien.


    Connor Davids


    Ik keek met gefronste wenkbrauwen naar de magier die daar stond. 'En jij bent?' vroeg ik kil. Ik liep rustig op hem af, mijn zwaard in mijn hand, tegen mijn borst aan. Ik zou echt totaal niet weten of hij iets volgde van oorlogen van ´´vroeger´´, zo ja, hij zou mij kennen, zo nee, pech voor hem en mij.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk de jongen even aan en grijns 'Connor Davids, de man die levend uit elk gevecht komt toch?' zeg ik met een glimlach 'Hoewel dit gevecht anders is dan de gevechten die jij hebt meegemaakt' ik kijk hem even aan, glimlach even en kijk dan even snel naar de dame achter hem 'Laat je niet misleiden voordat je fouten gaat maken. Geen van ons hier is werkelijk wat die zegt te zijn' en ik kijk de man aan terwijl ik dat zeg.

    Elric Derun

    Ik bekijk alles vanaf de daken, de verschillende mensen, wat ze kunnen, net een spion. Alleen niet voor iedereen, voor maar een persoon, Tanlor.
    Ik blijf verstopt in de duisternis terwijl mijn ogen alles afspeuren, naar plekken die makkelijk aan te vallen zijn en dingen die handig kunnen zijn voor Tanlor later.

    [Ik reageer vandaag waarschijnlijk redelijk laat. Ik moet vandaag werken en ben heb pas tegen 20uur gedaan, maar dan moet ik nog tot 21 uur wachten tot mijn moeder me komt halen. Ik heb dus geen idee om wat uur ik thuis ben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Connor Davids

    'Inderdaad, ik ben Connor.' Rustig bekeek ik hem.
    'Ik zeg niet dat ik dit gevecht zal vechten.' zeg ik kil.
    'Als jij ij niet zal aanvallen, zie ik geen reden tot vechten. Maar ik weet dat deze mensen hier...' Ik knik met mijn hoofd naar achter. '... niet zijn wie ze zeggen. En dan noemen ze mij een leugenaar.' Ik grinnik schamper.
    'Jij bent? Tanlor?' ik kijk hem aan. Hij leek op degene die ik ooit had gezien als Tanlor, het kon natuurlijk anders zijn


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk Connor even aan en knik dan rustig 'Inderdaad, hoewel die naam nu al dood zou moeten zijn natuurlijk' zeg ik met een glimlachje.
    'Connor, als ik jouw was zou ik alleen geloven wat jij denkt te geloven maar vertrouw mij, sommige mensen liegen nauw eenmaal omdat het iets moet verbergen' zeg ik dan met een glimlachje naar hem. Het was niet om zijn vertrouwen te winnen maar om hem meer en deels te waarschuwen, een van de twee was goed en de ander was een slechte magier, maar welke was het, ik had nog iets langer nodig om precies door te hebben wie nauw de goeie en wie de slechte magier was.

    [Sorry dat ik een tijdje niets van me liet horen :) Ik zal zo even wat neerzetten!]


    It's never gonna happen, Guys.