• Hoii,,
    Ja Elle heeft weer is en Iedee hoor.. :P
    En natuurlijk,, heeft Elle dus ook rollies nodig! ^^
    Maar wil eerst weten of het een goed iedee is..
    Mischien is hij niet zo, orgineel,, maar ga het tog lekker doen :D

    Verhaal:

    Het gaat over een Meisje,, Ze heeft aleen nog maar een vader en geen moeder,, zij is overleden,, tijdens een Ongeluk,, Haar vader is HotelEigenaar,, Maar niet zoon liefe,, Hij is heel streng voor zijn dochter,, Darom moet zij ook van alles doen! Terwel ze er helemaal niet voor opgeleid is ovzo,, Ze moet,, eten ververen,, kamers opruimen,, kofers Bezorgen,, mensen in ontvangst nemen,, Je zal dneken,, zo moeilijk is dat tog niet,, Maar als Het meisje wat foud doet,, Krijgt ze een dag geen eten niet,, geen drinken niet,, en word ze geslagen,, Omdat haar vader vind,, dat ze moet werken voor haar geld,, en niet moet dneknen,, dat ze alles maar Krijgt,, Maar ze krijgt helemaal niet betaald. Ze is zoon 20 uur per dag in de weer,, om maar respect van haar vader te krijgen.. Zal haar leven voor altijd zo blijfen,, of zal ze voor zichzelf op gaan komen?!

    Rollies!!! Alles is verassing,, behalfe de hoofdrol!! Anders krijg ik 30 verhallen over meisjes die in een hotel werken enzo,, terwel ze vriedin Georg worden ofzo..
    Oja,, de hoofdrol gaat ook niet meer naar sgool,, ze is dus bijna altijd maar bezig met Werken,,

    Hoofrol:SayRockQueen
    1#NOELxLOLLY
    2#KiMxGeOrG
    3#TomSexx
    4#ERRORxROMY
    5#Nickaaii
    6# Kia, Bedagt door mijn briljante Honny! ^^
    7#xdreamxOn

    Bekentmaking Rollen

    Hoofdrol# Latere vriendin Bill
    1#vriendin Tom,, (Nu nog)
    2#Vriendin Georg
    3#Meisje wat ook in het hotel werk,, Probeert Hoofdrol te helpen, ne word goede vrienden met TH
    4# Bicht,, van het Hotel,,
    5#Vriendin Gustav
    6# Vriendin van Bill (Nu nog)
    7# Meinsje wat in het hotel Overnacht,, word later BF Kitteny,, en Vaste vriendin Tom


    Hoop dat jullie een betje tevreden zijn met de rollen!!!


    Dunno ><

    Zoon Slegt idee of wat >.0


    Dunno ><

    Rol;
    1 =D
    Plaatje;

    Tekstje met alles er op en der aan;
    Hoi hoi =] Ik ben Noël en ben 17 jaar geleden op deze wereld gedropt, Ik hou van feesten =D, daarom ga ik ook best vaak uit ^^ Ik heb veel cuwle vrienden, Ben er altijd voor hun, Nomatter what Verder heb ik echt de schijt aan school, tja dat zuigt he ^^' Nou, ik denk adt ik maar weer eens meot gaan (A)

    Chiau bitcheszz ]:] Rock on ! <3
    Wat vind je van het iedee;

    Wat vind je van mij;


    Every tear falls down for a reason.

    De rest komt zoo :P
    En sorry maar msn flikkerd uit dus ik reageer zo pas ff ¬¬'


    Every tear falls down for a reason.

    rol; verassing 2

    plaatje; http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    tekstje:
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim


    Cool idee

    en jij bent lief:D


    ik hoef niet perce de hoofdrolxD

    http://www.emo-corner.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_emo-girl-15.jpg

    Super idee ! =D

    Duh, iloveu schatzz (A)(K)


    Every tear falls down for a reason.

    als het mag wel vriendin georg zijn:$ xD

    Rol; #4
    Plaatje; [url]http://media.photobucket.com/image/kristen%20stewart/kksong_16/twilight/banner6.png?o=46
    [/url]
    Tekstje met alles er op en der aan;
    : Hoihoi, ik ben Romy. En ik ben 17 jaar. Ik ben van school afgetrapt en heb geen zin meer om ernaar toe te gaan (':. Uhm. Mijn hobby's zijn; Gitaarspelen. Zingen. Teksten schrijven en piano spelen. Ik heb een roze hello kitty scooter. En me ouders zijn rijk. Ik ben dan ook een verwend nest. (:. Maar bitches, ik ben er trots op. Ik ben dan ook het type dat alles voor elkaar krijgt. Veder, hou ik van hip hop en rock. Maar ik moet weer gaan.
    Laterbitches. <3.
    Wat vind je van het iedee; Leuk! En origineel!
    Wat vind je van mij; Ik ken je niet zo goed :$


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dankje wel! <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Als het een sleg iedee is,, mesen zegg het alsjeblieft!!!


    Dunno ><

    juaaah ik wil wel een rol ^^
    ik vind u idee supper

    Rol; 2

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/brookelle%20bones/ViolentxViola/x_df0239ca.jpg?o=20

    Tekstje met alles er op en der aan;

    Hiii, ik ben annoeska en 17jaar
    dus nog 1jaar naar sgool en ben er van af
    mijn hobby's zijn vooral streetdance en in mijn vrije tijd skaten, meestal ga ik ook wel shoppen met vrienden enzo, juhaa mijn vrienden zijn echt mijn leven zonder hun kan ik niet, ik heb echt een grote haat aan mensen die denken dat ze alles kunnen of mogen :S en nerds ^^
    oh ja ik doe ook weekend werk in een soort hotel , Byeeeee
    (H)

    Wat vind je van het iedee; Suppeer

    Wat vind je van mij; Keikoewl


    Gilles (ll)

    juaaah ik wil wel een rol ^^
    ik vind u idee supper


    Eidelijk eentje :P
    Info Bitte [A]


    Dunno ><

    (...)

    Eidelijk eentje :P
    Info Bitte [A]

    dat plaatje mag dat scene zijn?


    Gilles (ll)

    Ja,,


    Dunno ><

    voila staat er op ^^ x


    Gilles (ll)

    Sgattje,, Andere roll graag,, roll 2 is al bezet ;)


    Dunno ><