• Hoii,,
    Ja Elle heeft weer is en Iedee hoor.. :P
    En natuurlijk,, heeft Elle dus ook rollies nodig! ^^
    Maar wil eerst weten of het een goed iedee is..
    Mischien is hij niet zo, orgineel,, maar ga het tog lekker doen :D

    Verhaal:

    Het gaat over een Meisje,, Ze heeft aleen nog maar een vader en geen moeder,, zij is overleden,, tijdens een Ongeluk,, Haar vader is HotelEigenaar,, Maar niet zoon liefe,, Hij is heel streng voor zijn dochter,, Darom moet zij ook van alles doen! Terwel ze er helemaal niet voor opgeleid is ovzo,, Ze moet,, eten ververen,, kamers opruimen,, kofers Bezorgen,, mensen in ontvangst nemen,, Je zal dneken,, zo moeilijk is dat tog niet,, Maar als Het meisje wat foud doet,, Krijgt ze een dag geen eten niet,, geen drinken niet,, en word ze geslagen,, Omdat haar vader vind,, dat ze moet werken voor haar geld,, en niet moet dneknen,, dat ze alles maar Krijgt,, Maar ze krijgt helemaal niet betaald. Ze is zoon 20 uur per dag in de weer,, om maar respect van haar vader te krijgen.. Zal haar leven voor altijd zo blijfen,, of zal ze voor zichzelf op gaan komen?!

    Rollies!!! Alles is verassing,, behalfe de hoofdrol!! Anders krijg ik 30 verhallen over meisjes die in een hotel werken enzo,, terwel ze vriedin Georg worden ofzo..
    Oja,, de hoofdrol gaat ook niet meer naar sgool,, ze is dus bijna altijd maar bezig met Werken,,

    Hoofrol:SayRockQueen
    1#NOELxLOLLY
    2#KiMxGeOrG
    3#TomSexx
    4#ERRORxROMY
    5#Nickaaii
    6# Kia, Bedagt door mijn briljante Honny! ^^
    7#xdreamxOn

    Bekentmaking Rollen

    Hoofdrol# Latere vriendin Bill
    1#vriendin Tom,, (Nu nog)
    2#Vriendin Georg
    3#Meisje wat ook in het hotel werk,, Probeert Hoofdrol te helpen, ne word goede vrienden met TH
    4# Bicht,, van het Hotel,,
    5#Vriendin Gustav
    6# Vriendin van Bill (Nu nog)
    7# Meinsje wat in het hotel Overnacht,, word later BF Kitteny,, en Vaste vriendin Tom


    Hoop dat jullie een betje tevreden zijn met de rollen!!!


    Dunno ><

    ow
    ik bedoelde 3 :d

    x


    Gilles (ll)

    Rol; 5

    Plaatje;
    http://bp3.blogger.com/_yqQJe8VD5Ek/RpYitQnulUI/AAAAAAAAAJw/JH3t9a84pjg/s320/emogirl01.jpg

    Tekstje met alles er op en der aan;
    Haay ik ben Nickita
    ik ben 18 jaar en voor de rest ben ik gewoon mezelf
    Ook ben ik best een vrolijk meisje en denk nooit aan mezelf dus ben een behulpzaam type
    ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en lol maken is gewoon mijn leven net zoals muziek
    Ook vind ik het leuk om te tekenen en om tekesten te schrijven en ga graag uit
    Verder is mijn leven niet zo boeiend
    Dus ga maar weer spreek julie leter vast wel weer ;) (K)
    Wat vind je van het iedee; ik vind het een goed idee volgens mij worde dit weer een goeie quiz van jou

    Wat vind je van mij; ik vind dat je goede quizen schrijf


    You can't touch music but music touch you

    Ik de hoofdrol nou al bezet?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik de hoofdrol nou al bezet?

    Nee,, Aangezien die niemand wou >.<


    Dunno ><

    (...)
    Nee,, Aangezien die niemand wou >.<


    Dan wil ik hem wel! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; Hoofdrol! ;)

    Plaatje; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    Tekstje met alles er op en der aan;

    Heija!
    Ik ben Say,, 16 jaartjes jong. Mijn hobby's? Heb ik niet, eigenlijk werk ik de hele dag. >< Mijn moeder heb ik niet meer, die is overleden.. Mijn vader leeft nog wel, maar ik zie hem niet echt als 'pappa'. Meer als baas. Echt vrienden heb ik niet, aangezien ik gewoon geen tijd heb voor mijn eigen leven. Als ik heel, heel eventjes een vrij uurtje heb ben ik meestal met mijn gitaar te vinden. Nou DOEI!
    See Ya!
    Say

    Wat vind je van het iedee; Leuk! :D

    Wat vind je van mij; Vet cool meis! (cool)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ikk wil ook een rollie (A) maar ik zit nu op school dus ik kan pas info geve als ik thuis kom...

    Rol;
    Uhmm..7 ? Jaa 7 wil ik (baby)
    Plaatje;
    http://msp249.photobucket.com/albums/gg208/JBfan101_photos/demi_lovato_1206725597.jpg
    Tekstje met alles er op en der aan;
    Hoii mensjes ,,
    Ik bn duss Chantou , 16 jaartjes oud.
    Yap ,,jmmr genoeg duss nog leerplichtig..
    Maar als sgool EINDELIJK over is,,wat soms wel eeuwen lijkt te duren ,bn ik meestal buiten te vinden. Met mn ouders kan ik niet egt goed opsgieten ,, Maar die sijn er tog bijna nooit duss dat fokt niet soo veel X'D Ik hb liefde voor Haarspeldjes en Lolly's,, en haat aan Huppels en mensen die denken dat se alles zijn ,,wnt eerlijk?
    Die mensen zijn niet veel groter dan mijn pink[à]
    Ik kan soms wel bitchy uit de hoek komen maar ik bn wel lief haor ,, Hoop ik tog [à] X'D
    Maar ik moet gaan,,
    Take Care , Biatch <33 BuhhBaaii

    Wat vind je van het iedee;
    Geniaal ,, En ORgineel <3
    Wat vind je van mij;
    ELLE!! Ik vind jou een geniaal kiend! maar dat wist je al ,denk ik (A)


    Crack a bottle

    En ikke hoeft niet de hoofdrol wnt Say wil die ook al ,, EN ik vind jou idee so geniaal dat ik al blij bn als ik er Putjesschepper in mag zijn [à]
    Wat een leuk beroep ,, Dat gaa ik later worden(A)
    Putjesschepper op zee (baby)
    Nee grapje ,, Oh mèn ,, nu moet je online komen vind ik ,wnt ik verveel me! En ik bn siek en drm moet je komen wnt dan kan ik lachen X'D en ik wil weten of mijn tekstje goed genoeg is voor een rol in jou überserie [à]


    Crack a bottle

    Ikk wil ook een rollie (A) maar ik zit nu op school dus ik kan pas info geve als ik thuis kom...

    Ik heb gedult [A]
    Maar er is nog maar 1 roll, dus daaruit kan je niete gt meer kiezen >.<


    Dunno ><

    Wanner jij begin ga? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wanner jij begin ga? (A)


    Als ik alle rollen heb,, ga ik eerst bekendmaken,, en kijken of iedereen blij is met ze roll, en dan ga ik beginne


    Dunno ><

    (...)

    Als ik alle rollen heb,, ga ik eerst bekendmaken,, en kijken of iedereen blij is met ze roll, en dan ga ik beginne


    Okii! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ELLE!!
    DAnkjje meisss <333
    Maar nu is ik benieuwd O.o
    Chantou hoopt dat se een leuke rolletje heeft !!<33
    Weetje ,,Chantou vind in de 3de persoon geval praten leuk :D


    Crack a bottle

    Whaah, er zijn aleen maar leuke rollen^^
    Hoop ik dan >.0
    Maar ik will ze best bekent maken,, maar ik moet nog een Persoon hebben,, anders gaat dat niet lukken he


    Dunno ><