• ~ Topic.

    Even Love Has It's Price| Lionel Messi
    Sophia is een spontane student uit Rotterdam en moet hard werken om rond te komen. Haar hele leven veranderd echter als er een man van de Postcodeloterij aan haar deur komt met de mededeling dat ze de jackpot van 29.5 miljoen gewonnen heeft. Sophia is door het dolle heen, maar begrijpt al snel dat geld niet gelukkig maakt. Wie haar echter altijd wél gelukkig hebben gemaakt zijn Leo Messi en zijn club FC Barcelona, ook al weten zij het zelf niet. Daarom besluit Sophia om al haar geld aan de Catalaanse club te doneren. Eenmaal in Barcelona aangekomen word zij met open ontvangen door financieel directeur -Zubirizetta ofzo heet hij-, maar als op het punt staat de cheque te ondertekenen staat hij daar. Ze maakt een overeenkomst met FCB dat ze hem mag ontmoeten en haar droom laat uitkomen. Maar wat als Leo onvoorwaardelijk voor deze charmante dame valt?


    Nodig:
    ~ 1 Beste Vriendin Sophia uit Nederland
    - H0USE
    ~ 1 Toekomstige Beste Vriendin Sophia uit Barcelona
    - Boefje
    ~ Voetbalvrouwen alleen van Barcelona spelers!
    - David Villa - Boefje
    - Cesc Fábregas - Francesc
    - Ibrahim Afellay - Ibrahim

    - Bojan Krkic - Gracious
    - Carles Puyol - Sneijder
    - Gerard Pique - Carbonero
    - Xavi Hernandez - Daugherty
    - Sergio Busquets - Iniesta
    ~ Zelfverzonnen rollen

    Invullen:
    * Rol:
    * Volledige Naam:
    * Leeftijd:
    * Foto: -géen celebrities!-
    * Beschrijving uiterlijk:
    * Hobby's:
    * Karakter: -ongeveer, hier kan ik me niet precies aan houden-
    * Extra's:

    Niet de eerste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:39 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vul morgen in! Mijn vingers hebben rust nodig. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ambiiee, mag ik de beste vrinedin zijn ;D

    En Zack hebben?

    Mungojellie schreef:
    En Zack hebben?

    Zack komt er niet in voor, sorry schat :3


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    (...)
    Zack komt er niet in voor, sorry schat :3


    Dan doe je hem er maar in voor. tfoe. (cat)

    Beste vriendin Barca + toekomstige vriendin Merrick.
    * Naam: Rose
    * Achternaam: Gaskarth
    * Leeftijd: 21
    * Uiterlijk: FUCK FOTOS! Lang bruin haar met lichte krullen erin, blauwe ogen en draagt meestal baggy jeans. En een skatertrui of een houthakkersbloesje. Haar favo schoenen zijn all stars.
    * Hobby's: Gitaar spelen, zingen, schilderen, koken.. De jongens van de buren pesten 8D Haar broer Alex pesten.
    * Karakter: Een gewoon normaal meisje wat soms nerdy kan overkomen omdat ze veel van haar opleiding houdt, maar voor de rest houdt ze van feesten en een goed concert. Ook is ze dol op bij het kampvuur gitaar spelen.
    * Extra's: Haar broer Alex speelt in de band All time low, en Rose is vast besloten het beter te doen als hij in een band.
    .

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 21:27 ]

    Mungojellie schreef:
    Beste vriendin + toekomstige vriendin Merrick.
    * Naam: Rose
    * Achternaam: Gaskarth
    * Leeftijd: 21
    * Uiterlijk: Lang bruin haar met lichte krullen erin, blauwe ogen en draagt meestal baggy jeans. En een skatertrui of een houthakkersbloesje. Haar favo schoenen zijn all stars.
    * Hobby's: Gitaar spelen, zingen, schilderen, koken.. De jongens van de buren pesten 8D Haar broer Alex pesten.
    * Karakter: Een gewoon normaal meisje wat soms nerdy kan overkomen omdat ze veel van haar opleiding houdt, maar voor de rest houdt ze van feesten en een goed concert. Ook is ze dol op bij het kampvuur gitaar spelen.
    * Extra's: Haar broer Alex speelt in de band All time low, en Rose is vast besloten het beter te doen als hij in een band.
    .

    ik mis nog een foto + uit welk land ben je de beste vriendin? :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Oké ik vul Bo in oké nu doe ik net alsof je dat niet wist .. :9~


    Everything is worse without music.

    * Rol: Toekomstige beste vriendin van Spohia uit Barça - DAVHED.
    * Volledige Naam: Blake Destiny Laurens.
    * Leeftijd: 24
    * Uiterlijk: Foto + Beschrijving - Foto zet ik bij de inleiding: Blake
    Blake heeft lichtbruin piekhaar en een vrolijk gezicht met een wipneusje. Ze is niet heel lang, slechts 1.69 meter. Ze heeft een slank postuur, en erg lange benen. Ze heeft donkerblauwe ogen.
    * Hobby's: Voetballen, ze is coach van de kleine kinderen bij fc Barcelona.
    * Karakter: -ongeveer, hier kan ik me niet precies aan houden- Nou, ze heeft altijd een antwoord klaar, en is niet snel van haar stuk te krijgen ;D
    * Extra's: Davhed en zij hebben nog geen kindjes hoor _O_

    ;x

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 21:28 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik moet geen rol hebben, maar wil je me laten weten als het eerste deel online staat?


    Live life limitless.

    * Rol: De Rol Die Bells Meestal Neemt + Toekomste bf van Sophia -Maar dat bf hoeft niet perse-
    * Volledige Naam: Leonora Gabriella Aslan *wbw*
    * Leeftijd: 22
    * Uiterlijk + Foto: Leonora heeft een lichte teint en blauwe ogen. Haar haar heeft een donkerbruine kleur. Vroeger was ze model, maar nu in Barcelona mag dat niet meer van haar vriend. -Vind ze onnodig-
    * Hobby's: Voetbal en alles wat er mee te maken heeft (maar vooral Barça), lezen, gitaar spelen, koken, muziek luisteren, zwemmen, winkelen en reizen.
    * Karakter: Leonora 'Nora' 'Leo' of 'Gabriella' staat bekend om haar spontaniteit, vriendelijkheid. Ze houdt van voetbal en ze staat altijd achter haar dierbaren. Ze is ook rustig en creatief, Leonora is iemand die veel heeft maar juist geniet van de kleine dingen in het leven.
    * Extra's: Haar vader Turks, haar moeder Spaans. Ze woondde tot haar 20e in Nederland maar na Ibrahim ontmoet te hebben verhuisde ze met hem na zijn transfer naar Barcelona.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 21:33 ]


    we've only said goodbye with words

    FCB schreef:
    * Rol: Toekomstige beste vriendin van Spohia uit Barça - DAVHED.
    * Volledige Naam: Blake Destiny Laurens.
    * Leeftijd: 24
    * Uiterlijk: Foto + Beschrijving - Foto zet ik bij de inleiding: Blake
    Blake heeft lichtbruin piekhaar en een vrolijk gezicht met een wipneusje. Ze is niet heel lang, slechts 1.69 meter. Ze heeft een slank postuur, en erg lange benen. Ze heeft donkerblauwe ogen.
    * Hobby's: Voetballen, ze is coach van de kleine kinderen bij fc Barcelona.
    * Karakter: -ongeveer, hier kan ik me niet precies aan houden- Nou, ze heeft altijd een antwoord klaar, en is niet snel van haar stuk te krijgen ;D
    * Extra's: Davhed en zij hebben nog geen kindjes hoor _O_

    ;x


    JIJ niet mogen ik beste vriendin zijn.

    Rol bezet x]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 21:31 ]

    Boulevard schreef:
    Ik moet geen rol hebben, maar wil je me laten weten als het eerste deel online staat?

    Tuurlijk!


    Hope goes lost but never dies.

    EyePatch schreef:
    Rol bezet x]

    Je mag nog een zelfverzonnen rol invullen of een voetbalvrouw-rol (:


    Hope goes lost but never dies.