• Naar Londen! :9~
    Ik heb er zo veel zin in!
    We konden kiezen tussen Rome, Praag, Berlijn en Londen, maar aangezien ik in die eerste drie al geweest ben, koos ik voor Londen! (:


    Groter
    Dat is een kaartje van het centrum van Londen!
    Ons hostel is bij dat rode/gele ding linksbovenin! Dus we zitten overal vet dichtbij! (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:46 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh, maak me niet jaloers :c
    Mja, ik ga pas binnen twee jaar met school naar Londen :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Welk jeugd hostel is dat?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wanneer ga je? :'D
    Ik ga ook met school naar Londen(krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Escritura schreef:
    (...)

    Practice. :3
    Zorg dat je de basis dingen weet ->
    "How do I get to ...."
    "Do you happen to know what time it is?"
    "Could youplease tell me where I am"
    "How much pounds is this?" (Voor als je gaat shoppen of gewoon iets wilt kopen)

    Know stuff like that and you'll do great!
    Ja, dat laatste zou wel handig zijn! (:
    De rest wist ik al, maar dat zijn die standaard dingen :p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaqen schreef:
    Welk jeugd hostel is dat?
    Picadilly Backpackers Hostel?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Spotgaai schreef:
    Wanneer ga je? :'D
    Ik ga ook met school naar Londen(krul)
    één tot en met zes september, volgens mij, zoiets :p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tempesta schreef:
    Ik zou voor Rome hebben gekozen, want daar ben ik als enige nog niet geweest. (: Maar wel heel tof, ik ga volgend jaar naar Parijs met school.
    Barcelona is ook ontzettend mooi! Daar ben ik ook al geweest. En Parijs ook! Daar ging ik twee jaar geleden met school heen (:
    Alleen die Fransen spreken ook alleen maar Frans, zij vertikken het gewoon om Engels te praten ><


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)Ja, dat laatste zou wel handig zijn! (:
    De rest wist ik al, maar dat zijn die standaard dingen :p


    Tip: Wissel je euro's voor pounds voor je Nederland verlaat. Behalve als je zeker weet waar er een plaats is in London waar je dit kan doen. ^^ er zijn overal wel plaatsen, maar het zou het gemakkelijkst zijn om het hier te doen.
    They have very pretty money. o.o Esspecially the 20 notes. They're purple.

    Okay, nu ben ik klaar met tips geven hoor. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heey bij ons op school kan je ook kiezen tussen Rome, Londen, Praag en Berlijn, hihi :') Ik wil ook zo graag een keer naar Engeland! Alvast veel plezier!

    Escritura schreef:
    (...)

    Tip: Wissel je euro's voor pounds voor je Nederland verlaat. Behalve als je zeker weet waar er een plaats is in London waar je dit kan doen. ^^ er zijn overal wel plaatsen, maar het zou het gemakkelijkst zijn om het hier te doen.
    They have very pretty money. o.o Esspecially the 20 notes. They're purple.

    Okay, nu ben ik klaar met tips geven hoor. ^^
    Ja, we kunnen onderweg naar Frankrijk, waar we met de boot naar Engeland gaan, nog met euro's betalen. Op de boot met euro's en ponden en daar kun je ze ook nog wisselen volgens mij. Maar eenmaal in Engeland kunnen we alleen met ponden betalen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Escritura schreef:
    (...)

    Tip: Wissel je euro's voor pounds voor je Nederland verlaat. Behalve als je zeker weet waar er een plaats is in London waar je dit kan doen. ^^ er zijn overal wel plaatsen, maar het zou het gemakkelijkst zijn om het hier te doen.
    They have very pretty money. o.o Esspecially the 20 notes. They're purple.

    Okay, nu ben ik klaar met tips geven hoor. ^^

    Of pinnen óf uit de muur pinnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jeliebers schreef:
    Heey bij ons op school kan je ook kiezen tussen Rome, Londen, Praag en Berlijn, hihi :') Ik wil ook zo graag een keer naar Engeland! Alvast veel plezier!
    Bij ons eerst alleen tussen Rome, Londen, Barcelona en Praag, maar Barcelona hadden ze uit het programma gehaald, omdat er 'te weinig cultuur in die stad was'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)Ja, we kunnen onderweg naar Frankrijk, waar we met de boot naar Engeland gaan, nog met euro's betalen. Op de boot met euro's en ponden en daar kun je ze ook nog wisselen volgens mij. Maar eenmaal in Engeland kunnen we alleen met ponden betalen (:


    Oh je gaat met de boot? Then it's fine. ^^ Ik ging vanaf Hoek van Holland met de boot, waar je ook kon wisselen tijdens de reis. I hope your boat is like the Stena. Ze hadden een bioscoop, twee restaurants, twee barren, videogames, the works. Awesome boat that was


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jaqen schreef:
    (...)
    Of pinnen óf uit de muur pinnen.
    Yup. Pinnen kon ook (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Escritura schreef:
    (...)

    Oh je gaat met de boot? Then it's fine. ^^ Ik ging vanaf Hoek van Holland met de boot, waar je ook kon wisselen tijdens de reis. I hope your boat is like the Stena. Ze hadden een bioscoop, twee restaurants, twee barren, videogames, the works. Awesome boat that was
    WOW! Ik wil die boot!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf