• Naar Londen! :9~
    Ik heb er zo veel zin in!
    We konden kiezen tussen Rome, Praag, Berlijn en Londen, maar aangezien ik in die eerste drie al geweest ben, koos ik voor Londen! (:


    Groter
    Dat is een kaartje van het centrum van Londen!
    Ons hostel is bij dat rode/gele ding linksbovenin! Dus we zitten overal vet dichtbij! (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:46 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het is het goedkoopst om gewoon in Engeland zelf te pinnen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parera schreef:
    (...)Barcelona is ook ontzettend mooi! Daar ben ik ook al geweest. En Parijs ook! Daar ging ik twee jaar geleden met school heen (:
    Alleen die Fransen spreken ook alleen maar Frans, zij vertikken het gewoon om Engels te praten ><


    Bij ons spraken ze anders wel standaard Engels tegen ons zodra ze hoorden dat we Nederlands spraken -- ondanks dat we ze aanspraken in het Frans, aangezien we dat best goed spreken (:


    The truth may be orange!

    ooh leeeeuk! Ik ben al vijf keer in London geweest, en het verveelt nooit hahah.
    Ging ook met school in een gastgezin in London, dat is echt een hele gave ervaring :3


    As travars

    Wij zijn dit jaar al geweest, echt leuk. Jammer dat 1D toen in Amerika zat. Ach, niet dat ik een kans had dat ik ze dan zou zien. haha.:Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Vet!
    Ik ga in de herfst met school naar Cambridge in het voorjaar mag ik kiezen tussen Berlijn en Parijs


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Veel plezier!
    Ik wil met een vriendin volgend jaar ook naar Londen gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga dit jaar ook naar Londen met school als het goed is. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wij gaan ook naar Londen. I'm so excited! Eindelijk een plek waar ik wel Engels moet praten en er niet voor op m'n flikker krijg :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Leuk! Veel plezier! ;D


    26 - 02 - '16

    Voor werkweek MOEST ik naar Berlijn.
    En het was in één woord: SUPER!! <33
    Berlijn, een super stad..

    OT: Veel plezier alvast in Londen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Londen is echt amazing! Ik ben dit jaar ook geweest met school, hoewel we wel echt kapot geregend zijn daar. Have fun, Jacco! *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind Londen geweldig en ik ben er al geweest, maar ik zou er nooit met school heen willen.


    Save me from myself.

    oeeh ik ben ook naar londen geweest, hoe heet t hotel?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Oh, ik ben vorig jaar ook met school naar Londen geweest. Bij ons kon je kiezen tussen Berlijn, Rome, Praag, Londen en Parijs. Gek genoeg, wou bijna iedereen naar Rome of Praag en gingen er maar weinig naar Londen of Parijs. (Berlijn werd geannuleerd omdat bijna niemand daar naartoe wou). Maar als je voor Praag of Rome koos ging je bijna alleen maar naar museums. Bij Londen mochten we veel leukere dingen doen. We gingen naar de musical We Will Rock You, Harrods, the London's Eye, een tour door de BBC TV Studio, naar het toneelstuk van Shakespears 'As You Like It' in the Globe Theatre etc.(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik was in Berlijn, in een 5 sterrenhotel. Dat is ook geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.