• Naar Londen! :9~
    Ik heb er zo veel zin in!
    We konden kiezen tussen Rome, Praag, Berlijn en Londen, maar aangezien ik in die eerste drie al geweest ben, koos ik voor Londen! (:


    Groter
    Dat is een kaartje van het centrum van Londen!
    Ons hostel is bij dat rode/gele ding linksbovenin! Dus we zitten overal vet dichtbij! (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:46 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga naar Parijs, wij konden niet kiezen. ;(
    Als ik kon kiezen ging ik ook naar Londen hoor. haha.
    Nja het is niet anders. :')
    Veel plezier trouwens!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    London is echt heel leuk. En je kan er echt mooie uitstapjes doen, vooral s' avonds.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben er ook met school geweest en ik wil zó graag terug!
    Gelukkig is dit het geval en ga ik volgend jaar april weer terug voor een concert in de o2 (:
    Maar heel veel plezier alvast !


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    Ik ben er ook met school geweest en ik wil zó graag terug!
    Gelukkig is dit het geval en ga ik volgend jaar april weer terug voor een concert in de o2 (:
    Maar heel veel plezier alvast !
    Ik hoop dat je zitplaatsen hebt, want staan is daar echt kut.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben zo jaloers. Ik wil ook met school naar London.

    In ieder geval, alvast heel veel plezier!


    Physics is awesome

    Errin schreef:
    (...)Ik hoop dat je zitplaatsen hebt, want staan is daar echt kut.
    Het hele concert is zitplaatsen, gelukkig! (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    (...)Het hele concert is zitplaatsen, gelukkig! (:
    Nee echt ik ben naar You Me At Six + Kids In Glass Houses + Mayday Parade geweest in Brixton O2 Academy en ik had staanplaatsen. Echt serieus nooit meer!
    Ik stond vooraan en ik ben gewoon naar achter gegaan omdat ik totaal niet van de optredens kon genieten. Iedereen heeft daar echt een rotkarakter. Ze proberen voorbij te steken ook al sta jij vooraan, je staat continu geplet en ze zijn verschrikkelijk brutaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Nee echt ik ben naar You Me At Six + Kids In Glass Houses + Mayday Parade geweest in Brixton O2 Academy en ik had staanplaatsen. Echt serieus nooit meer!
    Ik stond vooraan en ik ben gewoon naar achter gegaan omdat ik totaal niet van de optredens kon genieten. Iedereen heeft daar echt een rotkarakter. Ze proberen voorbij te steken ook al sta jij vooraan, je staat continu geplet en ze zijn verschrikkelijk brutaal.


    Oké, buiten het feit dat die staanplaatsen echt kut waren is het wel vet dat je gewoon naar YMAS en Mayday Parade bent geweest :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Errin schreef:
    (...)Nee echt ik ben naar You Me At Six + Kids In Glass Houses + Mayday Parade geweest in Brixton O2 Academy en ik had staanplaatsen. Echt serieus nooit meer!
    Ik stond vooraan en ik ben gewoon naar achter gegaan omdat ik totaal niet van de optredens kon genieten. Iedereen heeft daar echt een rotkarakter. Ze proberen voorbij te steken ook al sta jij vooraan, je staat continu geplet en ze zijn verschrikkelijk brutaal.
    Jeetje! Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Gelukkig zit ik in de tribune, dus zal ik daar sowieso niet veel last van hebben (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Oké, buiten het feit dat die staanplaatsen echt kut waren is het wel vet dat je gewoon naar YMAS en Mayday Parade bent geweest :')
    Ik had die hier ook al gezien. (:
    Maar we wouden eens zot doen en naar London. (:
    Ik zou enkel nog voor Flyleaf een concert doen in de UK omdat dat nog een andere muziekgenre is en die fans nog anders zijn, maar zeker niet meer voor bands zoals YMAS.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik had die hier ook al gezien. (:
    Maar we wouden eens zot doen en naar London. (:
    Ik zou enkel nog voor Flyleaf een concert doen in de UK omdat dat nog een andere muziekgenre is en die fans nog anders zijn, maar zeker niet meer voor bands zoals YMAS.


    O-mijn-god, ook nog eens Flyleaf. Nu ben ik helemaal stikjaloers op je ><


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    O-mijn-god, ook nog eens Flyleaf. Nu ben ik helemaal stikjaloers op je ><
    Nee, nee je begrijpt me verkeerd. Ik heb Flyleaf nog nooit gezien. De enige keer dat ik de kans had, hebben ze hun optreden afgelast. Ondertussen kan ik alleen maar hopen ze te zien, maar voor hen zou ik nog een naar de UK gaan, want ze zijn daar veel bekender dan hier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    London is sowieso mijn favoriete stad in Europa.
    Ik ben er ook een keer geweest met school.
    Was erg leuk! Have fun! (:


    Tell me about it, stud.

    Errin schreef:
    (...)Nee, nee je begrijpt me verkeerd. Ik heb Flyleaf nog nooit gezien. De enige keer dat ik de kans had, hebben ze hun optreden afgelast. Ondertussen kan ik alleen maar hopen ze te zien, maar voor hen zou ik nog een naar de UK gaan, want ze zijn daar veel bekender dan hier.


    Ahh, op die manier.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    wow england ! ik ben er nu ook ik moet nog naar Cambridge gaan heb nu een stop genomen . Want het is saai alleen in de auto!


    what goes around come BACK around !