• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Sarah - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Passionathan - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nele - Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Charlene - Ossum - is 17 en wordt 18 op 15 april, Belg
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Mara - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudine - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessa - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofie - Sefie- is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - MoonAngel - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore en Within Temptation fan
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - Waspik - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlies - Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.



    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-26/07.
    Lisette 13/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 06/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 22/07-26/07.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Joëlla: 21/07-05/08.
    Marthe: 15/07 - 22/07
    Sarah: 03/07 - 10/07
    Marlies: 07/07 - 21/07
    Danique: 14/07 - 28/07 + 11/08 - 31/08
    Charlene: 15/08 - 19/08

    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag.
    Dinsdag: Tinychatdag.
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Pervert-dag.
    Zondag: Alles-is-toegestaan-dag.

    • Topic Nummer 127 is geclaimd door Jette.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    OP TINYCHAT VIND JE ONS HIER

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:20 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Limerry schreef:
    (...)

    Ik heb hun audities nooit gezien, ik keek niet naar X-Factor. Ik vind dat allemaal onzin programma's, hehe. Alleen de video diaries ging ik kijken c:


    Ik heb ze ook niet op TV gezien, maar keek ze achteraf wel. Of toch die van Harry ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Ik heb ze ook niet op TV gezien, maar keek ze achteraf wel. Of toch die van Harry ^^


    Haha, nee, ik niet. Ik heb mezelf beloofd nooit naar zo'n programma te kijken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Halissa schreef:
    (...)

    Nogmaals veel succes Lisette!


    Thank you <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Limerry schreef:
    (...)

    Haha, nee, ik niet. Ik heb mezelf beloofd nooit naar zo'n programma te kijken...


    Ik kijk soms naar die dingen, om mensen hun afgang te zien. Hilarisch gewoon. Maar dan alleen naar de voice of zo, naar Engelse dingen kijk ik amper. Nee, maak er maar van dat ik amper nog TV kijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Ik kijk soms naar die dingen, om mensen hun afgang te zien. Hilarisch gewoon. Maar dan alleen naar de voice of zo, naar Engelse dingen kijk ik amper. Nee, maak er maar van dat ik amper nog TV kijk.


    Aha, nee, die afgang vind ik dan meestal juist zielig en dan zou ik kunnen gaan huilen. Dat is misschien dat ik het niet moet kijken ^^
    Echt niet? ;o Ik heb vanochtend nog naar mijn vertrouwde series gekeken, ik zat helemaal mee te praten, echt fantastisch hihi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Aha, nee, die afgang vind ik dan meestal juist zielig en dan zou ik kunnen gaan huilen. Dat is misschien dat ik het niet moet kijken ^^
    Echt niet? ;o Ik heb vanochtend nog naar mijn vertrouwde series gekeken, ik zat helemaal mee te praten, echt fantastisch hihi.


    Het enige wat ik nog kijk is 's avonds soms een film, anders niets meer.
    Soms moet ik gewoon lachen met die mensen. En ja, dan kijk je mss beter niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Het enige wat ik nog kijk is 's avonds soms een film, anders niets meer.
    Soms moet ik gewoon lachen met die mensen. En ja, dan kijk je mss beter niet.


    Indeed. Ik heb eergisteren dus de film Achtste groepers huilen niet gezien, en echt ik zat bijna de hele tijd te huilen. Wauw, love that movie!
    Ik kijk meer die leuke oude tv-series, af en toe een leuke film. Zoals laatst Love Actually, ook daar moest ik bij huilen :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:44 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    kijkt anastacia ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Limerry schreef:
    (...)

    Indeed. Ik heb eergisteren dus de film Achtste groepers huilen niet gezien, en echt ik zat bijna de hele tijd te huilen. Wauw, love that movie!
    Ik kijk meer die leuke oude tv-series, af en toe een leuke film. Zoals laatst Love Actually, ook daar moest ik bij huilen :3


    Ik kijk gewoon wat er die avonds op TV is, zoals gisteren Twister. Absoluut geen huilfilms of zo. Ten eerste kijken m'n ouders die niet, en ik zou echt niet kunnen stoppen met huilen. Ik hou het maar op avontuur en zo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Ik kijk gewoon wat er die avonds op TV is, zoals gisteren Twister. Absoluut geen huilfilms of zo. Ten eerste kijken m'n ouders die niet, en ik zou echt niet kunnen stoppen met huilen. Ik hou het maar op avontuur en zo.


    Ik zit dan meestal op Q, of schrijf. Ik kijk zelden iets op tv, behalve als ik echt iets wil zien voor een acteur/actrice. Meerendeels kijk ik dvd.
    Ik kijk nooit film met mijn ouders, ik kan ook niet stoppen met huilen. Daarom hou ik ook van jank/drama films :3. Avontuur vind ik saai hahaha, geen logica, maar dan zou ik eerder een goede horror kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Passionathan schreef:
    kijkt anastacia ^^


    Ik wil mee kijken.


    help

    Limerry schreef:
    (...)

    Ik zit dan meestal op Q, of schrijf. Ik kijk zelden iets op tv, behalve als ik echt iets wil zien voor een acteur/actrice. Meerendeels kijk ik dvd.
    Ik kijk nooit film met mijn ouders, ik kan ook niet stoppen met huilen. Daarom hou ik ook van jank/drama films :3. Avontuur vind ik saai hahaha, geen logica, maar dan zou ik eerder een goede horror kijken.


    Het is eerder ook wel Drama of Horror, maar liefst geen sciencefiction, dat is echt slecht. En tja, 's avonds probeer ik nog wat "sociaal" te zijn door niet op m'n laptop te zitten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Het is eerder ook wel Drama of Horror, maar liefst geen sciencefiction, dat is echt slecht. En tja, 's avonds probeer ik nog wat "sociaal" te zijn door niet op m'n laptop te zitten.


    Ohmygosh, jij houd van horror! Dat is geweldig hihi. Sciencefiction vind ik ook niks, zelfde geld voor fantasy, het moet wel 'real' blijven. Oh, ik ga 's avonds dan beneden op mijn laptop, en dan vinden mijn ouders het opzich wel okay, haha.
    En btw, ik heb DE perfecte Larry foto gevonden, waar Harry wel verliefd kijkt :3 vind ik toch haha. Ik ga ze even hier plaatsen c:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ohmygosh, jij houd van horror! Dat is geweldig hihi. Sciencefiction vind ik ook niks, zelfde geld voor fantasy, het moet wel 'real' blijven. Oh, ik ga 's avonds dan beneden op mijn laptop, en dan vinden mijn ouders het opzich wel okay, haha.
    En btw, ik heb DE perfecte Larry foto gevonden, waar Harry wel verliefd kijkt :3 vind ik toch haha. Ik ga ze even hier plaatsen c:


    Die wil ik zien! En nee, geen fantasy, dat is nog erger. Geen wezens met superkrachten of zo. En je moet trouwens echt eens verder met fear of the dark of hoe die story ook heet XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jarvis schreef:
    (...)

    Ik wil mee kijken.


    hij is op tv nickelodeon ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "