• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik blijf naar Eadric kijken en ik glimlach. Als hij slaapt ziet hij er zo vredig uit. En dat is echt heel lief. Ik druk een klein kusje op zijn wang en kijk daarna weer naar hem. Elk detail van hem neem ik in me op. Hoe meer Eadric, hoe minder Jack. En dat is precies wat ik wil. Precies wat ik nodig heb. Ik kijk even hoe laat het is. 7 uur. Nog redelijk vroeg. Dus ik sluit mijn ogen weer en slaap verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik voel wat lippen op mijn wang, maar wordt er net niet van wakker. Ik ging nog slapend op mijn zij liggen, waardoor Sky helemaal in mijn armen terecht kwam en nog steeds slapend trok ik haar dicht tegen me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik lig nog net niet te slapen als ik Eadric's armen sterker om me heen voel en hij mij dicht tegen zich aan trekt. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. Dit keer val ik wel gelijk in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Jessica Love
    Ik word wakker van warmte. En dan merk ik dat ik nog steeds in Eadric's armen lig. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. Ik kijk op mijn klok die aan de muur hangt en zie dat het al 10 uur is! Wauw, ik heb lekker nog liggen slapen. Ik kijk naar Eadric en zeg dan zachtjes: 'Eadric, lief, wakker worden.' en ik druk zachtjes mijn lippen kort op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik open zacht mijn ogen.
    "Huh?" vroeg ik slaperig. Ik ging gapend op mijn rug liggen en sloot mijn ogen opnieuw. "Misschien later." murmelde ik


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik moet zachtjes om hem lachen en verlaat het bed. Ik loop richting de keuken waar er een paar personeelsleden rond hangen. 'Goedemorgen,' glimlach ik. Ze zeggen gedag terug en gaan verder me het eten klaar maken. Voor mijn ouders. Ik pak een dienblad en schenk verse jus d'orange in een glas en zet het glas op het dienblad. Ook pak ik een paar chroissants en een stokbrood. Ik loop ermee terug naar mijn kamer en zeg dan tegen Eadric: 'Goodmorning my dear, ontbijt.' en ik wacht glimlachend op zijn reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Uhuh." zei ik nog steeds half slapend, tot ik het rook. De geur van verse ontbijtkoeken in de morgen!
    Ik schoot overeind en keek haar met grote ogen aan.
    "Oh my god! Je bent mijn engel!" riep ik uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kijk hem lachend aan. 'Engel klinkt heel lief,' glimlach ik. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten terwijl ik voorzichtig het dienblad neerzet. 'Eetsmakelijk,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Dit geloof je toch niet?" mompelde ik, helemaal glunderend. Ik beet van een croissant en kreunde bijna van genot.
    "Hmm, heb jij al gegeten?" schoot me plots te binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar hem. 'Nee, maar eet jij eerst maar. Ik heb vannacht nog gegeten toen je sliep,' beken ik. Ik kijk hoe hij eet.
    Volgens mij is hij het niet gewend om dit te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik genoot van iedere hap en goot het eten weg met een heerlijk glas fruitsap.
    "Krijg jij dit hier elke dag te eten?" vroeg ik met grote ogen. Ik kon bijna niet geloven dat er zo iets lekkers bestond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar hem. 'Zoiets wel ja,' en ik kijk naar hem. 'Meestal ook een gekookt eitje, eigenlijk wat ik maar wil. Maar ik neem altijd gewoon wat al klaar is gemaakt.' leg ik uit. 'Is er nog iets wat je wilt? En moet je vandaag weer weg om te dansen?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eardric
    "Ik heb genoeg dank je, en ja, eigenlijk wel... Ze doen mee aan een wedstrijd, omdat hun park wordt gesloten en de enige manier om het nog open te kunnen houden is als ze die wedstrijd winnen. Dan gebruiken ze het prijzengeld, nu heb ik beloofd mee te helpen. Ik weet niet of ze zoveel hebben aan mij in de wedstrijd, maar... Ik wil toch iets doen, snap je, ook al zit ik niet echt in de crew..." Maar eigenlijk als ik mee zou dansen in een wedstrijd, zou ik... toch wel in de crew zitten. "Nu ja, het komt erop neer dat ze iedere dag choreografiën oefenen en ik moet vandaag dus gaan. Maar je kan mee, je kan geweldig dansen en zelfs als je niet wilt meedoen met de wedstrijd weet ik zeker dat je toch je inbreng zal kunnen geven."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik bloos om wat hij zegt. 'Ik vind het vooral leuk om te dansen. Zo goed ben ik niet,' glimlach ik. 'En daarbij ik zit niet in de crew. Maar het lijkt me wel leuk om mee te gaan.' en ik glimlach naar hem. 'Weet je dat je heel lief bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Nu was het mijn beurt om te blozen.
    "Euh... nou euhm... nog niemand tegen me gezegd, maar dank je." stamel ik, waardoor ik nog roder wordt.


    “To live will be an awfully big adventure.”