• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin
    Ik moet lachen als beide hun gezichten onder getekend zijn. 'Nou Amy,leuk toch? Dan loop je de rest van je leven leker met stift op je gezicht rond' grijns ik. Ik kijk even naar het gezicht van Pace die helemaal vol zit.

    Amy
    Ik hief mijn vuist op en...
    "Ik haat je." siste ik, waarna ik mijn hand weer liet zakken en van hem af ging.
    "Moet jij ook wat stift op je gezicht misschien?" zeg ik tegen Austin. Ja, de alcohol maakte me best agressief.
    Ik liep woedend weg en ging aan het water zitten. Ik begon meteen te schrobben. Het zoute water liep in mijn oog en prikte verschrikkelijk, maar ik trok me er niets van aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik had verwacht dat ze me minstens een bloedneus zou slaan, maar ze deed helemaal niets. Ze liep gewoon kwaad weg. Ik keek haar verbaasd na en voelde even in mijn andere broekzak. Blijkbaar zat daar een stuk van die speciale zeep in. Ik liep rustig naar haar toe en zei: "Hier, dit helpt." Ik reikte haar het stuk zeep aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    Ik nam zonder iets te zeggen de zeep aan en begon het eraf te schuren.
    "Zitten." zeg ik nors, terwijl ik op het zand naast me klop.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik ging zitten en wachtte tot ze iets zei. Ik ging niets forceren, ik was nu al te ver gegaan en was niet van plan die fout nogmaals te begaan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    "Ik voel me gewoon een beetje verraden, Pace." mompelde ik. "Ik heb mensen nodig die ik kan vertrouwen... Ik weet al lang genoeg hoe het is om misbruikt te worden en wil het niet opnieuw meemaken."
    Dit was natuurlijk iets anders, maar indirect was dat eigenlijk de uitleg van mijn overdreven reactie.
    "Jij zal zoiets niet doen, dat weet ik, maar... Ik vertrouwde je... Het feit dat ik bij je in slaap viel, ook al ben ik dan dronken, bewijst het."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace
    Ik slikte even en zei: "Ams, het spijt me, ik had jet niet moeten doen." Ik had oprecht spijt van wat ik had gedaan, zeker na haar woorden net. Hoe kon ik toch zo stom i-zijn. Ik moet ook alles verpesten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    "Kom hier en geef me een knuffel. Jij stomme grote dwaas." mompelde ik met een klein glimlachje om mijn lippen. Ik kon niet kwaad op hem blijven, zeker niet als ik zag dat hij echt spijt had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace
    Ik nam haar in mijn armen en voor ik het besefte, liep er een enkele traan over mijn wang. Ik had geen idee waarom, maar ze was er wel. Ik drukte Amy dicht tegen me aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    Ik sla mijn armen ook om hem heen en trek hem dicht naar me toe. Mijn hoofd rust zacht op zijn schouder. Voor anderen zag dit er best close uit waarschijnlijk, maar hij was als een grote broer voor me. Helemaal geen spoortje van verliefdheid.
    Ik duw hem omver dat hij op zijn rug ligt en ga op hem zitten.
    "Laat me je gezicht even bewerken." grijns ik, waarna ik met de zeep over de krabbels stift wrijf. Het gaat er inderdaad bijna meteen af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    Grijnzend ging ik naast Amy zitten die op dat moment boven op Pace gaat zitten om de stift van zijn gezicht te schrobben, 'Waarom moet jij nou altijd gelijk hebben?' Vraag ik hem. 'Ik zei dat je het hem niet snel zou vergeven, hij zei van wel omdat je niet lang zonder zijn aandacht kon' Zei ik uitlegend tegen Amy.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy
    "Heb jij dat echt gezegd, meneertje?" ik kijk hem weer boos aan, wat hij niet weet is dat het nu gespeeld is.
    "Het begint er hier steeds slechter uit te zien voor jou." Ik zie een druppel zeep naar zijn oog glijden en laat hem maar gaan. Wat zeep in zijn oog, dat zal hem goed doen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:37 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace
    "Ik ken mijn kleine zusje gewoon veel te goed", zei ik glimlachend tegen Alex. "Owboy" zei ik daarna grinnikend tegen Amy. Er kwam een druppel zweet in mijn oog terecht. Het prikte, maar probeerde het met mijn vingers eruit te wrijven, niet dat het veel hielp natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:39 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    Ik grinnik en kijk hem dan hoofdschuddend aan.
    "Alex, heb je dat flesje water nog?" vraag ik lief. Dan wend ik me weer even naar Pace
    "Pas op straks maak je Aedan nog jaloers." ik kijk plots zoekend om me heen. "Waar is hij trouwens?" vroeg ik onschuldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace
    "Ik heb geen idee, maar Zero vind ik ook niet dus ik wil absoluut niet weten wat die twee uitsteken", zei ik en trok even een vies gezicht. De gedachte alleen al, brrr.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe