• HoiHoi allemaal,
    De titel zegt het al.. Wie, vind jij, kan er hier op Quizlet mooi/goed schrijven en waarom? En dan niet gewoon omdat dat zo is. Maar ik denk dat de schrijfsters/schrijvers het zelf ook leuk vinden om te lezen wat en waarom.
    Ik zelf persoonlijk lees niet veel quizlets/verhalen maar ik heb wel een aantal favourieten
    · Darkpassion [ze geloofd niet dat mensen haar goed vinden schrijven, dus als je dit ook vind vooral duidelijk zeggen waarom, zodat ze het heel misschien ooit gaat geloven xD]
    -> Darkpassion vind ik goed schrijven omdat ze alles zo realistisch en zo goed mogelijk verwoord. Je merkt aan haar schrijven dat ze vrijwel geen woorden gebruik die ze normalitair ook niet zou gebruiken. En ze schrijft apparte verhalen. Niet zo doorsnee.
    · Lola92
    -> Ze schrijft over Nightwish, and I adore Nightwish. Lola92 was trouwens de eerste op Quizlet die een Nightwishserie begon! Ze heeft een apparte meeslepende manier van schrijven.
    · Billchenlove
    -> Billchenlove schrijft quizlets met enorme apparte en orginele verhaallijnen. Ik ben verslaafd aan haar quizen, alleen vind het ik jammer dat ze niet bezeten veel schrijft. Want het liefst lees ik iedere dag een nieuw verhaal van haar.
    [Er zijn er nog wel meer, maar dan ben ik of de naam van vergeten of lees ik de quizen niet meer van.]

    x. Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    jaa, & MAAAAARIIIN natuurlijk (A)
    was je bijna vergetn =]
    mijn Groteeeeee held x'D
    nee, jij schrijft egt mooi ,

    [mensen die nu op haar profiel gaan kijken zullen niks zien , ze heeft alles namelijk ff gedeactiveerd, omdat ze de layout wil veranderen [wat ik zelf een nogal domme reden vind, maarja dat is zij ook =] ]

    MARIN ily<33

    [btw marin is dus NotYourFreak]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    -TikTakBOEM
    -persianqueen
    -SexyThingx3
    -HelloTitty
    -en dan nog wel een paar =]

    mo0nXlo0n
    De serie *_Du bist mein Stern_*Bill* heeft me echt geraakt.Het is zo mooi geschreven en ik heb soms moeten wenen.
    MyFairyTale
    Heeft ook prachtige serie's.Ik heb er 2 gelezen en vond ze echt prachtig.Ze geeft veel informatie maar niet teveel en dat is iets wat echt belangrijk vind in een verhaal.
    SexyThingx3
    Ik ken alleen haar nieuwste serie maar ben er nu al helemaal verslaafd aan.Ze schrijft de emoties gewoon zo mooi.Het lijkt puur natuurlijk niet geforceerd ofzo.Alsof ze zelf heel goed weet waarover ze schrijft.
    Er zijn er nog,als ik ze terug vind zet ik ze erbij.


    The soul needs autumn.

    Ik heb nu zin om je naam vet verneukt op te gaan schrijven..!x´D
    DrkPssssian... Haha, nee ik maak maar een grapje en ik ben ook maar weer weg.x´D
    [Volgnes mij ben ik slim aan het worden]

    Whoooot! :W Die vind ik cool _O_


    Bored.

    (...)
    Whoooot! :W Die vind ik cool _O_

    Jij dan je naam maar verandern!x'D Gheghe.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oowjah
    kateXXXbill
    Zij schrijft echt goed! Haar quizen worden eigelijk vet weinig gemaakt en tóch schrijft ze echt leuk^^ Ze heeft zo een hoe zeg je dat? Aparte schrijfstyl^^

    Heb er nog 1 bijgezet (=


    The soul needs autumn.

    jaa, & MAAAAARIIIN natuurlijk (A)
    was je bijna vergetn =]
    mijn Groteeeeee held x'D
    nee, jij schrijft egt mooi ,

    [mensen die nu op haar profiel gaan kijken zullen niks zien , ze heeft alles namelijk ff gedeactiveerd, omdat ze de layout wil veranderen [wat ik zelf een nogal domme reden vind, maarja dat is zij ook =] ]

    MARIN ily<33

    [btw marin is dus NotYourFreak]

    Ik heb ze weer geactiveerd n_n Ik had geen zin ofz ;p


    Mew <3

    Hmm... Daar moet ik dus echt over nadenken...
    *halfuurlater*

    Er zijn genoeg mensen van wie ik vind dat ze geweldig kunnen schrijven, maar ik weet daar geen redenen voor. Zo voel ik dat gewoon x3 En ik zal ze waarschijnlijk niet eens allemaal op kunnen noemen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    FaelInis: Als er iemand van Harry Potter verhalen, niet bepaald Love Storys, houdt, maak dan zéker de NeverEnding Saga van haar, die is ZO origineel en prachtig geschreven! Maken is dus de boodschap (A)"
    Mups: Gewoon, ze komt altijd zo origineel uit de hoek hé ;)
    Marauders: Ook Harry Potter verhaal, alhoewel, eigenlijk is het in het verleden, en is de hoofdrol de beste vriendin van Lilly Evers, James Potter, Sirius, ... SUPER goed! ^^
    En nog zoveel anderen waarvan de namen mij nu niet zo direct te binnenschieten... :)


    007

    (...)
    Ik heb ze weer geactiveerd n_n Ik had geen zin ofz ;p


    ooh , xD , NNOU MENSEN MASSAAL DE QUIZZEN VAN NOTYOURFREAK LEZEN

    danku(A)


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik(A)..

    Geintuuh! Ik heb niet echt bepaalde mensjes die ik goed vind schrijven [/behalve mezelf*fluitfluit*]

    xRianne


    -

    Appelkirst
    PANIC
    Darkpassion
    SexyThingx3
    xLoveIsDeadx
    ennee.. uwhh.. x3
    nog wel wa lui mr ik ben slegt met namen


    We can only learn to love by loving.

    Appelkirst
    PANIC
    Darkpassion
    SexyThingx3
    xLoveIsDeadx
    ennee.. uwhh.. x3
    nog wel wa lui mr ik ben slegt met namen

    *tikt op Nicols hoofd*
    Vin ge me mooi schrijve?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    uhm darkpassion en lola92 ken ik niet..
    maar natuurlijk ken ik Billchenlove wel
    het liefst lees ik ook elke dag van haar ik ben er TOTAAL aan verslaafd
    maarjaa... ze is zo chaotisch, met zoveel dingen tegelijk bezig, heeft het te druk met zijken en school (is eig hetzelfde) en verhalen lezen van appelkirst
    dat ze helemaal geen tijd heeft voor schrijven!
    maar ze gaat in de vakantie met veel gepush *hint hint* wel schrijven!
    nog heel erg bedankt voor het compliment
    ik vind jou writing stuff veeel boeiender ^^
    maarjaa geen gelul meer:X
    loveyou(flower)