• HoiHoi allemaal,
    De titel zegt het al.. Wie, vind jij, kan er hier op Quizlet mooi/goed schrijven en waarom? En dan niet gewoon omdat dat zo is. Maar ik denk dat de schrijfsters/schrijvers het zelf ook leuk vinden om te lezen wat en waarom.
    Ik zelf persoonlijk lees niet veel quizlets/verhalen maar ik heb wel een aantal favourieten
    · Darkpassion [ze geloofd niet dat mensen haar goed vinden schrijven, dus als je dit ook vind vooral duidelijk zeggen waarom, zodat ze het heel misschien ooit gaat geloven xD]
    -> Darkpassion vind ik goed schrijven omdat ze alles zo realistisch en zo goed mogelijk verwoord. Je merkt aan haar schrijven dat ze vrijwel geen woorden gebruik die ze normalitair ook niet zou gebruiken. En ze schrijft apparte verhalen. Niet zo doorsnee.
    · Lola92
    -> Ze schrijft over Nightwish, and I adore Nightwish. Lola92 was trouwens de eerste op Quizlet die een Nightwishserie begon! Ze heeft een apparte meeslepende manier van schrijven.
    · Billchenlove
    -> Billchenlove schrijft quizlets met enorme apparte en orginele verhaallijnen. Ik ben verslaafd aan haar quizen, alleen vind het ik jammer dat ze niet bezeten veel schrijft. Want het liefst lees ik iedere dag een nieuw verhaal van haar.
    [Er zijn er nog wel meer, maar dan ben ik of de naam van vergeten of lees ik de quizen niet meer van.]

    x. Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    ¬¬ Als al die kindjes die hier zeggen dat ze mijn verhalen geweldig vinden dan ook nog eens een reactie achterlaten en bewijzen dat ze het gelezen hebben zal ik er blij mee zijn. Ik weet van sommigen dat ze mijn verhalen nooit hebben gelezen en het alleen maar zeggen om te slijmen ¬¬

    Ik heb wel ene paar verhalen van je gelezen. Maar ik zet echt bijna nooit reacties :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Evalicious, ik lig altijd helemaal in een deuk om haar verhalen. Meestal zijn ze echt heel grappig + ook gewoon leuke verhaallijn. ^^

    HHHAHA. HAHAHA. mahaha ik aanbid jou.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind de verhaaltjes van LotteLlama leuk, door haar humor. DevilsxEye heeft ook een heel leuk/ grappig verhaal. En er zijn nog wel meer. :3


    blame the bully.

    ChajaCHAOS zei op 7 okt 2008 - 18:03:
    appelkirst, xLoveIsDeadx, Darkpassoin, Mups, MUSICxQUEEN, Evalicious..

    kijjjjjjjjjjjjk, weer een fan ;kwijl;
    sorry, rare bui hier.


    I recycle my thoughts.

    Oh, ik zou nog maar even "normaal" reageren op dit topic..
    Ik weet eigenlijk niet wie ik goed vind schrijven. Eerlijk gezegd zag ik vandaag de stand alone van DarkPassion staan en ben hem gaan lezen. Ik was serieus speechless :'). De laatste paar maanden volg ik geen quizen meer en weet dus ook niet wie er goed kunnen schrijven u_u
    arme ik. -.-


    I recycle my thoughts.

    (...)
    ¬¬ Als al die kindjes die hier zeggen dat ze mijn verhalen geweldig vinden dan ook nog eens een reactie achterlaten en bewijzen dat ze het gelezen hebben zal ik er blij mee zijn. Ik weet van sommigen dat ze mijn verhalen nooit hebben gelezen en het alleen maar zeggen om te slijmen ¬¬

    Ik lees ze wel x3
    Maar ik laat zowat nooit reacties achter >.< Slechte gewoonte, ik weet het (A)
    Maar niemand leest mijn verhaaltjes, [bijv. ik heb sommigen die sinds Juni vorig jaar maar 1x gemaakt zijn[
    En de jouwe zijn echt super x3 en dat durf ik te wedden op al het geld van de wereld. [oh wee als je nu opeens vet slecht gaat schrijven..]


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)

    oehh ik ga hele ding volspam x3

    Dan krijg je een ban x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Dan krijg je een ban x3

    precies :')


    I recycle my thoughts.

    Meself ,Duh :P [/ego]

    nee grapje ,,ik sgrijf gehanicapt X'D
    Uhh ,,ik lees neit soo veel meer maar
    Uhh ,, Naamvergeten Sgrijft erg goed :X
    En SAARH!!! Rescuexme fseu iets in die rigting :$
    Kiendjes ,ik bn egt super slegt in die acountnaampjes onthouden X'D
    maar duss ik vind sommigen wel goed sgrijven maar ik weet die naampjes duss niet alemaal uit me kop XD


    Crack a bottle

    (...)
    Ik lees ze wel x3
    Maar ik laat zowat nooit reacties achter >.< Slechte gewoonte, ik weet het (A)
    Maar niemand leest mijn verhaaltjes, [bijv. ik heb sommigen die sinds Juni vorig jaar maar 1x gemaakt zijn[
    En de jouwe zijn echt super x3 en dat durf ik te wedden op al het geld van de wereld. [oh wee als je nu opeens vet slecht gaat schrijven..]
    Oeh n_n
    [/gaat verhaal in Breezer schrijven]
    No, That would be mean, wouldn't it?


    Bored.

    (...)Oeh n_n
    [/gaat verhaal in Breezer schrijven]
    No, That would be mean, wouldn't it?
    Whaha über-actie:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    DarkPassion, LOLLIPOPx, xTINKERBELL, Maar natuurlyk ook Appelkirst en LoveIsDead.
    Waarom?
    Ze kunnen alles goed in detail schryven en vooral die van DarkPassion raken my en het is zo realistisch.

    *-KrIjGt TrAaNtJeS In OgEn-*
    Ikke niet? WHEEEEE >.<

    Weet ik veel! Uh....
    - xBlueAngelx
    - Flo
    - DoraTRASH
    En zo nog véél meer

    Dat vind ik lief van je:O Maar jij schrijft ook prachtig! Zoals: Als jij gaat ga ik ook. Die is super mooi!


    Music is the new sex

    vriendjespolitiek!
    iedereen schrijft goed, waarom dan kiezen. je zal altijd iemand vergeten en dan voelt die persoon zich slecht. heel leuk.

    vriendjespolitiek!
    iedereen schrijft goed, waarom dan kiezen. je zal altijd iemand vergeten en dan voelt die persoon zich slecht. heel leuk.

    Ja dat is wel zo..


    all I want for christmas is a girlfriend