• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'ik zei toch dst ik niet lief ben' zeg ik tegen hem en loop naar de jongen toe. 'hi ik ben jasmine,ben jij degene die deboot bestuurd ofzo' vraag ik aan hem en zeg dan tegrn jayson. 'hoega ik het nu doen met mijn kleren dan'

    Danny

    "Wilde ik ook, maar ik dacht dat jij het anders op zou vatten." Grinnik ik.
    Ik zie Drew kijken, ik kijk ook en ik zie dat we elkars handen nog vast hebben. Ik kijk naar Drew als hij mijn hand loslaat, hij heeft lichte blosjes. Ikzelf denk ik ook wel.
    "Eh- Austin? Waar gaan we eigenlijk heen?" Vraag ik dan en kijk naar Austin. Volgens mij ben ik nog steeds ietwat rood.
    Ik hoor Jasmine tegen Drew praten, hopelijk doet ze een beetje nice tegen hem.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Behendig spring ik op de boot. Ik loop iets door zodat de andere er makkelijk op kunnen. Ik kijk bewonderend naar de boot en ga op een stoel zitten. 'Wie gaat sturen?' Ik kijk ze grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even naar Jasmine en grinnik. 'Ga dat maar worden dan'zeg ik lachend en ze loopt naar de jongen toe. Daarna vraagt ze aan mij hoe ze dat met der kleren moet doen en ik hou de tas omhoog. 'Hier zitten je kleren nog in,meegenommen van het strand'zeg ik en stap rustig de boot in.

    Ian

    Ik loop achter Isabella aan. 'Ik ga wel,' zeg ik grijnzen en ga achter het stuur zitten. Ik leun achterover en kijk naar het water dat op en neer deint. 'Iedereen aan boord? Austin mag ik de sleutel?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Of je hoopte het'zeg ik grijnzend en geef hem even een duwtje. Daarna komt er een meisje die zich voorsteld als Jasmine die vraagt of ik de boot bestuurt. 'Volgens mij kunnen jullie dat zelf wel, en anders ik ben hier omdat Danny me heeft meegevraagt,ik heet trouwens Andrew maar noem me maar Drew'zeg ik tegen haar en kijk dan weer naar Danny.

    jasmine

    'Ja maar schatje dat zijn toch niet genoeg kleren voor een week, ik heb niet eens een warme sweater mee, ik ga het echt koud krijgen hoor' jammer ik en kijk teleurgesteld naar de tas.

    Austin
    'het is misschien handiger als ik stuur aangezien ik als enige weet waar we heen moeten'zeg ik lachend maar geef dan de sleutels aan Ian. 'Ga eerst maar gewoon wat varen,dan neem ik daarna het stuur wel over en breng ik osn naar de plek.'zeg ik en kijk daarna naar Danny. 'Dat zie je later wel'zeg ik en glimlach even.Ik kijk even naar Drew,volgens mij kan het wel wat worden tussen die twee. Ik plof op een stoel neer en kijk even naar de andere.

    Jayson
    Ik schiet hard in de lach. 'Denk je nou echt dat we een hele week wegblijven,we komen heust wel terug naar de camping hoor'zeg ik lachend. 'We gaan gewoon af en toe varen'zeg ik. Ik ga ondertussen op een stoel zitten en kijk even in de tas.

    Danny

    Ik grinnik even toen ik een duwtje van Drew kreeg.
    "Ja dat hoopte ik, nu goed?" Lach ik..
    "Dat zie ik later wel, oké. is goed." Zeg ik en glimlach naar Austin en ga naast hem zitten.
    "Drew is aardig." Zeg ik dan tegen hem.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik zucht. De wind blaast mijn haren alle kanten op. Ik zie Danny naast Austin gaan zitten en zucht. Oke dan niet. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Danny komt naast me zitten en zegt dat Drew aardig is. Ik glimlach even en knik. 'Hij ziet er aardig uit,maar volgens mij vindt jij hem iets meer dan aardig'zeg ik grijnzend en dan zo zacht dat alleen hij het kan horen.

    Andrew
    ik besluit naast het meisje te gaan die uhhm wat was het ook al weer? Owja Isabella heet. 'Heeey'zeg ik al ik naast haar kom zitten en kijk even naar Danny en Austin die in gesprek zijn.

    jasmine

    'Nou, dat is echt niet grappig hoor, echt doe niet zo gemeen' ik ga op zojn schoot zitten en kijk hem boos aan. 'ik wil niet meer dat je mij uitlacht hoor'

    Isabella

    Ik open mijn ogen en kijk recht in het gezicht van Andrew. Ik ga recht op zitten en glimlach naar hem. 'Hoi,' lach ik. 'En hoe ben jij Danny tegen gekomen?' Ik kijk hem lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne