• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk naar Danny en zie dat hij pijn heeft. Ik kijk hem even aan en schud mijn hoofd. 'Geef dan op ze minst maar die koelbox aan mij,of ga even ergens zitten'zeg ik tegen hem. Eigenlijk denk ik niet dat die koelbox echt zou helpen maar dan zou die zoizo al wat minder gewicht meedragen.

    Danny

    "Neen, het is goed, het gaat wel." Zeg ik en loop langzaam vooruit.
    Ik kijk even naar Drew en dan naar Austin en Isabella.
    "Waar is Ian nou?" Vraag ik nog eens. Ik wil er neit over doorgaan.
    Ik negeer de pijn in mijn knie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kijk naar Danny,volgens mij heeft die wel pijn in zijn knie maar wil er denk ik niet over praten. 'Daar!'zeg ik en wijs naar het botenverhuur winkeltje waar Ian voorstaat. We komen bij hem en ik glimlach even naar hem. 'Heey'

    Andrew
    Na nog een bezorgde blik op Danny te hebben gericht haal ik lichtjes mijn schouders op en loop veder. ik loop wat langzamer zodat ik nog steeds naast Danny loop. Ik besluit niet meer op zijn knie te letten en kijk hem even aan. 'Dus dat drinken met ze tweeën gaat zeker niet door?'vraag ik hem lachend. 'Weet wel dat wat dat dan nog een andere keer gaan doe hea'zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]

    Danny

    Ik glimlach naar Ian als we aankomen. Dan kijk ik naar Drew.
    "Oja, het drinken." Ik lach even.
    "Natuurlijk gaan we dan nog een andere keer doen. Sorry, ik dacht er niet meer bij na." Zeg ik en kijk Drew even aan.
    Ik kijk even naar mijn knie, zie je, alleen een schrammetje, zo erg is het niet. Al bloed het wel, achja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik kijk op als ik een heey hoor. Ik zie iedereen aan komen lopen. Ook een jongen die ik nog niet ken. 'Hoi,' Roep ik terug. Ik kijk de jongen vragend aan. 'En wie ben jij,' lach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik haal mijn schouders op. 'het maakt me ook niet uit hoor,dat we nu wat anders doen'zeg ik en glimlach even. Ik kijk even naar zijn knie en pak de koelbox. 'Zit er niet iets van water in of zo?'vraag ik tewijl ik hem open. Gelijk valt mijn blik op en flesje water en ik haal het eruit. 'Soory als het gaat prikken'zeg ik en druppel een beetje op zijn knie. 'Nu is het tenminste schoon'zeg ik waarna ik de dop weer op het flesje draai en hem terug in de koelbox leg. Ik kijk even naar de jongen en glimlach. 'ik ben Andrew maar noem me maar Drew'zeg ik tegen hem.

    jasmine

    Ik maak me losvan jayson en kijk hem aan terwijl hij zijn handen op mijn kont heeft. 'hey gedraag jeeens even een beetje, we zijn hier in de zee he' zeg ik lachend en sla mijn armen om zijn nek.

    [Ik ga even eten, niet te snel oke ik wil er bij in kunnen blijven. Bestuur mijn persoontje maar even als het nodig is ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kim,we zijn inmidels veder. Jayson en Jasmine zijn nu in de supermarkt drinken halen omdat ze op de boot gaan,die ze huren. Austin en Isabella hebben ze gehaalt :)]

    [Ik ga ook even eten]

    (oke haha, hoe kan ik nu hetbeste inspringen dan?)

    [ik ga ook zo even eten en tennissen. Dus ik ben er pas weer om kwart voor 8]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhhm we doen gewoon dat ze terugkomen met drinken,dank,eten van supermarkt en dat ze bij de groep gaan staant?:)]

    jasmine

    Ik heb jayson aan mijn ene hand vast en aan mijn andere handheb ik een boodschappentas. 'hey, mensen we hebben alles mee genomen hoor' schreeuw ik naar de rest.

    Danny

    "Dank je." Zeg ik als Drew wat water op mijn knie doet, het prikte wel maar zoals hij al zei, het is nu schoon.
    "Dat is dus Ian." Zeg ik tegen Drew en glimlach even naar hem.
    Ik kijk rond. "Oké dit gedeelte heb ik dus nog niet gezien, of ben ik het vergeten." Ik kijk naar Austin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.