• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'heey'zei ik nog tegen de jongen en liep daarna samen met Isabella de boulevaar op. 'Ian is bij de botenverhuurwinkel,nou ja daar zou die heen komen'zeg ik terwijl ik richting de botenverhuur winkel loop,samen met Isabella en als het goed is gevlogt door Danny en Andrew.

    Danny

    "Oké." Zeg ik en kijk naar Drew en loop met hem achter Austin en Isabella aan.
    "Hoe oud ben je eigenlijk, dat had ik nog nieteens gevraagd." Zeg ik lachend en kijk Drew aan.
    Zeker dat ik hem beter wil leren kennen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Samen met Danny loop ik achter Isabella en Austin. 'Hoe oud ben je eigenlijk, dat had ik nog nieteens gevraagd'zegt Danny lachend en ik grinnik even. Dat ik dat ook nog neit eens gevraagt had. 'zeventien en jij?'vraag ik en ik kijk hem even aan. Ik was echt blij dat ik mee mocht nu kon ik hem helemaal beter leren kennen,en wist ik ook wat voor vrienden hij had.

    Danny

    Ik glimlach.
    "Ik ben ook zeventien." Zeg ik dan.
    Wat leuk, zelfde leeftijd.
    "Hoe zit het nou, ben je hier alleen of met meerdere?" Ik kijk hem weer even recht aan.
    Hij heeft echt leuke maar ook mooie ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk even over mijn schouder naar Danny en Andrew. Andrew leek me wel aardig. Dan kijk ik weer naar Austin. 'En is de boot groot genoeg voor 7 personen' grinnik ik. Ik kijk hem aan en leg mijn hoofd even op zijn schouder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Leuk,hij is hetzelfde leeftijd. 'Hoe zit het nou, ben je hier alleen of met meerdere?'vraagt hij terwijl mij even recht aankijkt. 'Eigenlijk alleen,kwam hier mijn tante opzoeken hier,alleen nu blijkt ze verhuist te zijn'zeg ik en sla mezelf even voor me hoofd. 'Lkker slim van me'grijns ik en kijk daarna even naar hem.

    Austin
    Ik sla mijn arm om haar heen. 'Ja,die is wel groot genoeg'zeg ik en denk dan even na. 'Gaan we eigenlijk nog die banaan erbij kopen?'vraag ik lachend. 'Nee wacht doe trouwens maar niet dan zijn we gelijk heel veel geld kwijt'

    Danny

    Ik lach.
    "Blond moment dus." Grinnik ik en geef Drew een duwtje.
    "Achja." Ik schiet in de lach. "Had je niet eers gekeken of ze hier nog woonde dan?" ik kan niet stoppen met lachen.
    "Ik lach je neit uit hoor, dat moet ej wel weten." Grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik geef hem een duw terug en trek een pruillipje. 'Je lacht me wel uit!'roep ik en lach daarna weer. 'Jawel alleen bleek nog een oud adres te zijn,dus toen kwam ik hier en bleek ze verhuist te zijn'zeg ik en haal mijn schouders op. 'Ach,ik vermaak me ook wel op de camping hoor,en nu helemaal'zeg ik grijnzend.Ik dacht even na. Danny en ik zouden vanavond eigenlijk met ze tweeën wat gaan drinken,dat ging dus niet meer door.

    Danny

    "Dat geloof ik graag, ik ben ook zeer vermakelijk." Grijns ik terug.
    Ik geef Drew nog een duwtje.
    Hij is echt aardig, super aardig.
    Ik was vergeten dat ik de koelbox vastheb en blijf hangen achter een muurtje waardoor ik op mijn muil ga.
    "Pijnlijk." Mompel ik als ik naar mijn knie kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik glimlach en kijk op naar Austin. 'Misschien is dat geld nodig voor iets anders inderdaad.' Ik kijk hem aan. Een warm gevoel overspoelt me. 'Austin?' ik geef hem een kus op zijn wang. 'Ik houd van je,' fluister ik in zijn oor


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Dann geeft me nog en duwtje en blijft daarna met de koelbox achter een muurtje hangen waardoor die val. 'Pijnlijkt'mompelt hij terwijl die naar zijn knie kijkt. ik schok even en kniel naast hem neer. 'Gaat ie?' vraaag ik terwijl ik naar zijn knie kijk. Dat ziet er inderdaad pijnlijk uit.

    Austin
    Ik glimlach naar Isabella en geef er een kusje op der mond. 'Ik meer van jou'fluister ik terug en trek er iets dichter tegen me aan. Ik hoor een plof en kijk achterom. Danny is gevallen en ik draai me om. Andrew zit al bij hem en ik kijk even naar de knie van Danny.

    Isabella

    Ik kijk Geschrokken om. 'Gaat het,' roep ik naar Danny. Ik sta lekker veilig tegen Austin aan en kijk naAr Andrew en Danny.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Eh, ja het gaat, alleen een schrammetje." Mompel ik als ik naar mijn knie kijk.
    Dit kunnen we er niet ook nog bij hebben. Ik ga overeind staan.
    "Fuck." Mompel ik als er een snijdende pijn door mijn knie gaat.
    "Kom, we gaan verder." Zeg ik en pak de koelbox op. Ik bijt op mijn kiezen en kijk de andere aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.