• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Austin loopt weer weg. Ik zucht en kijk Ian aan. 'En dan zijn we weer met zijn tweeën,' glimlach ik. ik lach en kijk om me heen. Ik rek me uit en kijk Ian dan weer aan. 'Austin zou wel iets met de boot regelen. Zullen wij zo dan maar al het andere inslaan?' Ik zet mijn lege glas op tafel neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik lach en kijk haar aan. Dan wenk ik de ober en vraag ik de rekening aan hem. 'We wachten wel even op Austin. Anders is hij ons kwijt misschien.' Ik leun achterover en zet ook mijn zonnebril op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kom weer bij het terrasje en ga tegen de stoel van Isabella aanleunen. 'Heey,zullen we zo die boot gaan huren,ik heb net al met die man gesproken'zeg ik en kijk ze vragend aan. 'En daarna ga ik anders wel even naar Jayson en Jasmine vragen of ze ook meegaat,en Danny allen ik heb geen idee waar die is'zeg ik en kijk om me heen. Hij zou gaan surfen zei Ian maar toen ik net bij de botenverhuur was had ik hem niet zien surfen. Ach ja,we zullen hem vanzelf wel weer zien. Ik kijk even vragend naar Isabella en Ian.

    Isabella

    Ik spring op. 'Ian reken jij af? Ik ga Danny dan wel zoeken, dan gaat Austin Jayson en Jasmine meevragen en dan zien we elkaar weer hier voor?' Ik kijk ze vragend aan. 'Is dat een goed idee?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ja is goed,maar je kan Danny misschien gewoon beter even bellen? Anngezien we allemaal niet weten waar die is en ik hem net niet heb zien surfen op het strand'zeg ik en denk even na. Waar Jasmine en Jayson zijn weet ik wel,die zijn op het strand. Ik had ze wel gezien en anders zouden ze bij de camping zijn.

    Isabella

    Ik knik en glimlach. 'Dat is inderdaad wel wat slimmer. Dan loop ik eerst met jouw mee. Goed?' Ik kijk Austin afwachtend aan en dan richt ik me tot Ian. 'Ik betaal jouw zo wel terug. Als dat goed is. Spreken we dan hier af of bij het winkeltje?' Ik kijk de jongens afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja is goed'zeg ik tegen Isabella en wijs daarna even naar het geld op tafel. 'Dat is volgens mij wel genoeg voor mij,anders moet je maar eve zeggen'zeg ik en draai me daarna om. 'Dus zo bij het winkeltje'zeg ik nog en loop daarna van het terras af. Ik kijk even achterom waar Isabella blijft en stop even met lopen.

    Isabella

    'Tot zo Ian.' ik loop achter Austin aan het terrasje af. Ik pak zijn hand en loop het strand op. Een glimlach siert mijn gezicht. De warmte brandt op mij huid, maar het voelt wel fijn. Ik verstrengel onze vingers en kijk Austin evn aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach naar Isabella en voel hoe de zon in mijn rug schijnt. Ik loop wat meer naar het water toe zodat mijn voeten niet verbranden en loop veder richting Jayson en Jasmine. Volgens mij zie ik ze al in het water en kijk even naar Isabella. 'Dat zijn ze toch?'vraag ik en zonde op antwoord te wachten roep ik hun namen al. Jayson kijkt op en steekt zijn hand op. Hij neemt Jasmine mee naar de kant en ik loop naar hun toe. 'We willen een boot gaan huren,gaan jullie mee of niet?"vraag ik aan ze en ik kijk even naar Jayson. 'Ja ik wil wel mee'zegt hij en ik glimlach. 'Oke,dat betekent dus dat jullie beide meegaan'zeg ik tevreden.

    Isabella

    Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en toets Danny's nummer in. Geduldig wacht ik af 'He Danny. Wij gaan varen ga je nog mee?' Ik wacht glimlachend af op zijn antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik wilde net antwoorden, nou ja antwoorden, op Drew toen mijn mobiel ging.
    Ik nam op. "Hé Danny. Wij gaan varen ga je nog mee?" Hoor ik Isabella vragen.
    "Eh, gaan jullie maar gezellig, ik vermaak me wel." Zeg ik dan terug, ik kijk even naar Drew.
    "Maak je ook maar niet druk of zo." Zeg ik er achteraan. "Vaar ze, ik ga hangen. Doeidoei." Zeg ik en hang op.
    "Dat waren dus wat vrienden, die vroegen of ik mee ging varen." Zeg ik en leg mijn mobiel op de tafel dan kijk ik Drew aan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Danny's mobiel gaat en hij neemt op. Volgens mij gaan ze varen. Als hij ophangt verteld hij dat dat zijn vrienden waren die vroegen of hij mee ging varen. 'Je mag wel meegaan hoor als je dat liever wilt'zeg ik ook al zou ik het wel jammer vinden als hij weggaat.

    Danny

    Ik kijk Drew met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Wat denk je zelf, een beetje saai op een bootje zitten naast een klef, nouja niet heel erg klef stel, en Ian. Nee, ik vind het met jou gezelliger." Glimlach ik en geef Drew even een duwtje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns en ben eigenlijk stiekem wel blij dat die niet meegaat. Ik geef hem lachend een duwtje terug en grijns even. 'Nou als je vrienden toch de hele dag op die boot zitten,zou ik je maar de hele tijd gezelschap houden hea'zeg ik grijnzend.

    Danny

    "Dat vind ik ook helemaal niet erg." Grijns ik terug.
    "Als je het niet erg vind ga ik me even omkleden, die zwembroek is nogal irritant en plakkerig omdat hij maar niet wil drogen." Grinnik ik.
    Ik sta op en loop naar de tent toe, daar pak ik wat simpele kleren, bestaand uit een driekwart broek en een t-shirt Dan kleed ik me om en kom de tent uit. "Ben ik dan weer." Grinnik ik en ga naast Drew zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.